Stranger Ville
+3
VinceDjansen
lene klausman
Anbodil
7 deltagere
Side 3 af 4
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Stranger Ville
Hmmm måske du sku droppe vasketøjet, så længe opgaven kører. Det er min overbevisning at når opgaven er løst, så blir det hel som vi kender..og virker vel også derefter.
Men mens opgaven kører, så er det nok bedst KUN at forfølge den.. og glemme alt andet.
Men mens opgaven kører, så er det nok bedst KUN at forfølge den.. og glemme alt andet.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ja det havde jeg også tænkt på, så det må væk
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
lene klausman skrev:.. og vasketøjet hang stadigvæk meget vådt..
Tag det ned og smid det i en tørretumbler.
Nu er jeg også begyndt forfra med udfordringen. Jeg har lavet en ny simmer og flyttet hende ind i det lille, forladte hus ved siden af souvenirboden. Som sædvanlig er huset modificeret en anelse.
Jeg følger nu ikke helt Bodils opfordring, så det tager stadig noget mere end tre timer. For mig har det højere prioritet, at hun får et liv. Desuden har hun været ude og købe krydderier på en krydderifestival samt frugt, grønsager og fisk i boder i San Myshuno og Brindleton Bay, så hun kan lave noget mad.
Aktuelt har jeg en udfordring i form af høstfest, som kan være lidt svær for en enlig simmer.
Udover hun har fået et nyt køleskab, efter det gamle blev konfiskeret, er andre genstande erstattet af nogle bedre, og hun har fået de genstande, som blev kaldt signaturgenstande i en tidligere debat.
Endelig har hun fået et job i den tekniske karriere, hvor bl.a. programmeringsfærdigheder er relevante.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Øhhh hvilke opfordring, og hvad tager mere end 3 timer....undskyld men jeg aner ikke hvad du snakker om...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil skrev:Øhhh hvilke opfordring, og hvad tager mere end 3 timer....undskyld men jeg aner ikke hvad du snakker om...
Opfordringen
lidt længere oppe på denne side. Jeg synes, andre har skrevet, de har løst opgaven på tre timer.Men mens opgaven kører, så er det nok bedst KUN at forfølge den.. og glemme alt andet.
Det går nok alt sammen. Foreløbig har Line fået de tre programmeringspoints, der skulle bruges til hacking af pcer, og har mødt flere militære simmere. Der var nogle højtider, som krævede sociale relationer med andre simmere.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det er muligt at opgaven kan løses på 3 timer, hvis du kører højhastighed på simmertid...ellers er det urealistisk... Du er faktisk nødt til at skulle igennem mindst 1 ugen i simtid!!!
Ja naturligvis kan du efterkommer højtiderne. Det jeg mente var at alt efter ens pcers styrke..så er det bedst at holde sig primært til opgaven når man er igang med den og ikke blande alt for mange andre funktioner ind i det...såsom fx vask af tøj. Det underlige vejr har nemlig indflydelse på mangt og meget...også simmerne behov. Min simmer havde lige pludselig 2 døgn hvor han ikke var træt...det er unaturligt for en gammel simmand!!!
Ja naturligvis kan du efterkommer højtiderne. Det jeg mente var at alt efter ens pcers styrke..så er det bedst at holde sig primært til opgaven når man er igang med den og ikke blande alt for mange andre funktioner ind i det...såsom fx vask af tøj. Det underlige vejr har nemlig indflydelse på mangt og meget...også simmerne behov. Min simmer havde lige pludselig 2 døgn hvor han ikke var træt...det er unaturligt for en gammel simmand!!!
Ok bodil ja, det er nok rigtigt. Jeg er selv glad for, jeg fik løst opgaven så hurtigt (dog ikke på 3 simstimer). Og har bestemt IKKE lyst til at spille den om igen. Min gamle Pelle er lige blevet gift med en sød militærpige. Det er også sjovt at afprøve de nye jobs, så det er jeg gået i gang med. Det ser ud til, at militær jobbet har mange sjove nye muligheder for interaktioner.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg tænkte ikke engang simstimer.
Udover arbejde gik der noget tid med bl.a. Høstfest, Tal som en pirat dag, romantikfestival og som nævnt krydderifestival. Desuden blev Line inviteret på restaurant nogle gange. Det er jo heller ikke hver dag, man har lyst til selv at lave mad, hvis man bor over for en bar, og en dag fik hun lyst til at bruge et teleskop som det, der var i parken i San Myshuno.
Da hun jo bor alene, og jeg jo erstattede nisser med historier til høstfesten, gik der noget tid med at finde nogen at være taknemmelig for, fortælle historier til og tale som en pirat med. Sådan er livet.
-
Tilføjelse kl. 15:58: Nu overvejer jeg lidt moderat snyd, og spiller derfor husholdningen Sivertsen. Et medlem af den husholdning er i militæret, så jeg håber, hun kan få et nøglekort på et tidspunkt og hjælpe Line. Den voksne, kvindelige simmer i Sivertsen husholdningen er i øvrigt besat, men kun noget af tiden. Det er ikke meget værre end simmere med egenskaben Vanvittig.
Tilføjelse kl. 16:41: Den omtalte simmer hedder Mimi, og bliver åbenbart mest besat om natten. Senest blev hun besat under en dansefest.
--
Tilføjelse kl. 18:24: Hvor skal Line, der stadig bor alene, holde jul? Sims 4 inviterer ikke ligefrem til at fejre jul alene, og hun har ingen venner.
Udover arbejde gik der noget tid med bl.a. Høstfest, Tal som en pirat dag, romantikfestival og som nævnt krydderifestival. Desuden blev Line inviteret på restaurant nogle gange. Det er jo heller ikke hver dag, man har lyst til selv at lave mad, hvis man bor over for en bar, og en dag fik hun lyst til at bruge et teleskop som det, der var i parken i San Myshuno.
Da hun jo bor alene, og jeg jo erstattede nisser med historier til høstfesten, gik der noget tid med at finde nogen at være taknemmelig for, fortælle historier til og tale som en pirat med. Sådan er livet.
-
Tilføjelse kl. 15:58: Nu overvejer jeg lidt moderat snyd, og spiller derfor husholdningen Sivertsen. Et medlem af den husholdning er i militæret, så jeg håber, hun kan få et nøglekort på et tidspunkt og hjælpe Line. Den voksne, kvindelige simmer i Sivertsen husholdningen er i øvrigt besat, men kun noget af tiden. Det er ikke meget værre end simmere med egenskaben Vanvittig.
Tilføjelse kl. 16:41: Den omtalte simmer hedder Mimi, og bliver åbenbart mest besat om natten. Senest blev hun besat under en dansefest.
--
Tilføjelse kl. 18:24: Hvor skal Line, der stadig bor alene, holde jul? Sims 4 inviterer ikke ligefrem til at fejre jul alene, og hun har ingen venner.
Sidst rettet af BoergeOf61 Tirs 5 Mar 2019 - 18:25, rettet i alt 3 gange
@Anbodil. 2 døgn uden træthed. Det lyder som han har smagt på de forbudte frugter eller er blevet påvirket af giftigt støv
dejligt så nåede jeg endelig i mål.. det var ret underholdende.. men tror lige sara tager en tur ud i junglen først inden hun prøver igen
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Det er meget fint. Jeg ville ønske de kunne gøret lige sådan med vampyrerne.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Så gik den ikke længere.
Kunne ikke nære mig og læste med i hvad I skrev om Strangerville. Så nu har jeg også købt pakken.
Jeg laver ikke nogen historie da den sikkert kommer til at ligne andres. Men jeg har sat Min simmer Louise Møller på opgaven og hun har meldt sig militæret for gennem den vej at løse mysteriet.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Det lyder godt Sighubert!Sighubert skrev:
Så gik den ikke længere.
Kunne ikke nære mig og læste med i hvad I skrev om Strangerville. Så nu har jeg også købt pakken.
Jeg håber ikke jeg har ødelagt noget af fornøjelsen med min historie.
Militær karrieren er da en ny vinkel. Den har jeg ikke prøvet, så det kunne være sjovt at høre om.
Jeg tænker faktisk også at det mysterium kan løses på flere måder..... man kan jo vælge den modsatte side og det kunne der komme en helt anden historie ud af.....
Hvordan er det nu med den der "smitte", som visse af simmerne bærer på - i hvert tilfælde i perioder?
Hvor kommer den fra/hvordan bliver simmeren smittet - og hvor længe varer smitten?
Er det noget med, at "hovedpersonen/simmeren selv bliver smittet - og at det fortager sig igen med tiden - uden nogen form for medikamenter?
HVIS man nu overvejede et hospital og en virus - og det kunne da godt være, at der var "nogen", der gjorde - så ville det da være fint, hvis man kunne påføre andre simmere en smitte - eller en handling medførte, at simmeren fik smitten.
Blot en tanke om en pakke, som jeg ikke har fået prøvet endnu.
Hvor kommer den fra/hvordan bliver simmeren smittet - og hvor længe varer smitten?
Er det noget med, at "hovedpersonen/simmeren selv bliver smittet - og at det fortager sig igen med tiden - uden nogen form for medikamenter?
HVIS man nu overvejede et hospital og en virus - og det kunne da godt være, at der var "nogen", der gjorde - så ville det da være fint, hvis man kunne påføre andre simmere en smitte - eller en handling medførte, at simmeren fik smitten.
Blot en tanke om en pakke, som jeg ikke har fået prøvet endnu.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
De skal spise en frugt fra den mystiske plante for at blive smittet. Den røde frugt der gløder.
Tak MonaSolstraale - den mulighed vil jeg lige tænke færdig.
Hvor længe holder galskaben, når simmeren HAR spist af frugten?
Tak MonaSolstraale - den mulighed vil jeg lige tænke færdig.
Hvor længe holder galskaben, når simmeren HAR spist af frugten?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg tror den holder til de får kastet vaccinationen i hovedet, hvis jeg husker rigtig
Det må betyde, at de forbliver "bims", indtil simmerne bliver medicineret - eller med andre ord: ikke bliver helbredt, før en anden simmer foretager en handling.
Det passer da glimrende til et sindssygehospital-setup eller historie - tøhø
Det må betyde, at de forbliver "bims", indtil simmerne bliver medicineret - eller med andre ord: ikke bliver helbredt, før en anden simmer foretager en handling.
Det passer da glimrende til et sindssygehospital-setup eller historie - tøhø
Jeg tror ikke der er andet for end du prøver Vince, for i sims er alt relativt. Og du er nødt til at ha aktiveret opgaven i Stranger ville for at få fat i de frugter. Moderplanten skal "genoplives", og historien sættes igang før de planter blir store nok til at sætte frugt. Desuden kan jeg ikke huske om virkning på "almindelige" simmere fortagersig over tid...jeg tror det nok..især hvis det er den simmer du spiller med. Så hvis du vil lave en sindsyghospital er det nok nødvendigt at have 2 spil kørende sideløbende....og at der ikke er opstået bugs og den slags...efter så lang tid og flere andre efterfølgende pakker..
Tak for input Anbodil.
Du har nok ret:jeg må igang med den pakke snart - når vi lige har kigget nærmere på det der universitets-noget, som lige er blevet frigivet.
Men sindssygehospitalet bliver ikke glemt.
Du har nok ret:jeg må igang med den pakke snart - når vi lige har kigget nærmere på det der universitets-noget, som lige er blevet frigivet.
Men sindssygehospitalet bliver ikke glemt.
Det lyder også som en sindsyg spændende ide..,.hæhæ
Hø hø Anbodil
Det skal nok blive spændende:
Der er altså nogle rasende fede vinduer lige efter min smag i den vampyrpakke.
Der skal NATURLIGVIS lige bygges en del om i denne ellers fine grund fra galleriet - netop omtalt som et hospital.
Foreløbig ligger grunden oppe på bakken til højre i Strangerville, og der er ansat et team af plejepersonale - inkl en ret nederdrægtig overlæge - tøhø
Så venter vi kun på, at min personlige interesse falder for den nye universitets-pakke.
Det skal nok blive spændende:
Der er altså nogle rasende fede vinduer lige efter min smag i den vampyrpakke.
Der skal NATURLIGVIS lige bygges en del om i denne ellers fine grund fra galleriet - netop omtalt som et hospital.
Foreløbig ligger grunden oppe på bakken til højre i Strangerville, og der er ansat et team af plejepersonale - inkl en ret nederdrægtig overlæge - tøhø
Så venter vi kun på, at min personlige interesse falder for den nye universitets-pakke.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Side 3 af 4
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum