DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller

3 deltagere

Go down

Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller Empty Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller

Indlæg af daniell Ons 30 Jan 2019 - 14:47

Hejsa
Jeg har lige downloadet sims 4 , da jeg spillede det med en pige igår. Da vi spillede husker jeg at hun kunne vælge mellem mange stræbener og at hun kunne 'customize' personligheden på sine simmere, ved at kunne vælge de tre egenskaber.
Jeg kan kun vælge mellem 4 stræbener, og jeg kan ikke selv få lov til at vælge egenskaber, de er valgt når jeg vælger stræben. Jeg har kun standardpakken. Det havde hun også.
Er det normalt? hvorfor kunne hun vælge i mellem flere stræben?
Mvh Daniell
daniell
daniell
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1
Join date : 30/01/19

Tilbage til toppen Go down

Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller Empty Sv: Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller

Indlæg af simsister Ons 30 Jan 2019 - 15:37

Det er bare mega svært at svare på, når man har spillet Sims 4 lige fra starten og fået en masse pakker oveni. Jeg synes godt nok, der var flere. Klikker du på hver enkelt, skulle der også komme flere op.

Og velkommen til forummet. Dejligt at se nye.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller Empty Sv: Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller

Indlæg af Sighubert Ons 30 Jan 2019 - 16:11

Hej Daniell. Velkommen til vores lille verden.

Grunden til at du kun får 4 stræbener er at når du starter et nyt spil får du valgmuligheden "skip træning" og "spil træning"

Hvis du ikke vælger "skip træning" får du kun de 4 muligheder og spillet vil guide dig igennem en trænings tur for at lære dig spillet. Du kan heller ikke vælge egenskaber.

Vælger du "skip træning" får du ingen starthjælp. men går direkte til spillet.
Der vil du så få 10 stræbener at vælge i mellem og du kan selv vælge egenskaber.

Håber dette giver mening ellers vender du bare tilbage.


PS. Kig eventuelt på denne gamle hjemmeside. http://simsleksikon.dk/sims-4-straeben/
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller Empty Sv: Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum