Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller
3 deltagere
Side 1 af 1
Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller
Hejsa
Jeg har lige downloadet sims 4 , da jeg spillede det med en pige igår. Da vi spillede husker jeg at hun kunne vælge mellem mange stræbener og at hun kunne 'customize' personligheden på sine simmere, ved at kunne vælge de tre egenskaber.
Jeg kan kun vælge mellem 4 stræbener, og jeg kan ikke selv få lov til at vælge egenskaber, de er valgt når jeg vælger stræben. Jeg har kun standardpakken. Det havde hun også.
Er det normalt? hvorfor kunne hun vælge i mellem flere stræben?
Mvh Daniell
Jeg har lige downloadet sims 4 , da jeg spillede det med en pige igår. Da vi spillede husker jeg at hun kunne vælge mellem mange stræbener og at hun kunne 'customize' personligheden på sine simmere, ved at kunne vælge de tre egenskaber.
Jeg kan kun vælge mellem 4 stræbener, og jeg kan ikke selv få lov til at vælge egenskaber, de er valgt når jeg vælger stræben. Jeg har kun standardpakken. Det havde hun også.
Er det normalt? hvorfor kunne hun vælge i mellem flere stræben?
Mvh Daniell
daniell- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 1
Sv: Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller
Det er bare mega svært at svare på, når man har spillet Sims 4 lige fra starten og fået en masse pakker oveni. Jeg synes godt nok, der var flere. Klikker du på hver enkelt, skulle der også komme flere op.
Og velkommen til forummet. Dejligt at se nye.
Og velkommen til forummet. Dejligt at se nye.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Hvor mange stræbener skal der være? HJÆLP til ny spiller
Hej Daniell. Velkommen til vores lille verden.
Grunden til at du kun får 4 stræbener er at når du starter et nyt spil får du valgmuligheden "skip træning" og "spil træning"
Hvis du ikke vælger "skip træning" får du kun de 4 muligheder og spillet vil guide dig igennem en trænings tur for at lære dig spillet. Du kan heller ikke vælge egenskaber.
Vælger du "skip træning" får du ingen starthjælp. men går direkte til spillet.
Der vil du så få 10 stræbener at vælge i mellem og du kan selv vælge egenskaber.
Håber dette giver mening ellers vender du bare tilbage.
PS. Kig eventuelt på denne gamle hjemmeside. http://simsleksikon.dk/sims-4-straeben/
Grunden til at du kun får 4 stræbener er at når du starter et nyt spil får du valgmuligheden "skip træning" og "spil træning"
Hvis du ikke vælger "skip træning" får du kun de 4 muligheder og spillet vil guide dig igennem en trænings tur for at lære dig spillet. Du kan heller ikke vælge egenskaber.
Vælger du "skip træning" får du ingen starthjælp. men går direkte til spillet.
Der vil du så få 10 stræbener at vælge i mellem og du kan selv vælge egenskaber.
Håber dette giver mening ellers vender du bare tilbage.
PS. Kig eventuelt på denne gamle hjemmeside. http://simsleksikon.dk/sims-4-straeben/
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Lignende emner
» Ønsker hjælp
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Origin slutter - Hjælp til installation af EA app
» Spiller I flere husstande i samme spil?
» Hjælp, mine planter forsvinder.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Origin slutter - Hjælp til installation af EA app
» Spiller I flere husstande i samme spil?
» Hjælp, mine planter forsvinder.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum