Ønsker hjælp
+2
MonaSolstraale
aikosims
6 deltagere
Side 1 af 1
Ønsker hjælp
Kære alle Simlinger.
Jeg vil gerne ud af gruppen, da jeg har valgt ikke at spille Sims 4 mere.
Men jeg kan desværre ikke finde ud af hvordan jeg smutter ud af denne gruppe, er der nogen som vil hjælpe mig.
jeg siger tak for en god gruppe og til jer alle nogen flinke mennesker som altid hjælper.
mvh aikosims.
Jeg vil gerne ud af gruppen, da jeg har valgt ikke at spille Sims 4 mere.
Men jeg kan desværre ikke finde ud af hvordan jeg smutter ud af denne gruppe, er der nogen som vil hjælpe mig.
jeg siger tak for en god gruppe og til jer alle nogen flinke mennesker som altid hjælper.
mvh aikosims.
aikosims- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 2 årDu har været medlem af forummet i 2 år
- Antal indlæg : 18
Sv: Ønsker hjælp
Man kan desværre ikke deaktivere sig selv, har jeg erfaret. Det er admin som skal slette din bruger - det er Rose som er admin herinde - du kan evt. prøve at kontakte hende.
Gæst- Gæst
Hej aikosims. Jeg vil bare sige at jeg har sendt dig en privat besked vedr. sletning. Jeg vil desuden gerne sige tak for den tid du har været aktiv bruger i Forummet
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Hej. Jeg er ny bruger, henvender mig med et problem, som følger: på vejen ud for en af mine bedste grunde er efterladt en violin, jeg har prøvet alt, men kan ikke fjerne den. Er der en der har en løsning.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
Jeg har prøvet at kigge ind i det her med at afmelde sig forummet.
Jeg fandt en funktion i administrationspanelet, så man nu burde kunne
Gå ind på din profil
Vælg "notifications"
I bunden skulle du gerne kunne afmelde dig forummet.
Hvis man afmelder sig vil ens debat-indlæg IKKE blive slettet.
Mvh
Rose
Jeg fandt en funktion i administrationspanelet, så man nu burde kunne
Gå ind på din profil
Vælg "notifications"
I bunden skulle du gerne kunne afmelde dig forummet.
Hvis man afmelder sig vil ens debat-indlæg IKKE blive slettet.
Mvh
Rose
Man kan også gå denne vej:
Gå på følgende link:
https://www.forumotion.com/unscribe
Det er vigtig at de informationer du skal skrive ind, er præcis de samme som da du tilmeldte dig forummet.
Gå på følgende link:
https://www.forumotion.com/unscribe
Det er vigtig at de informationer du skal skrive ind, er præcis de samme som da du tilmeldte dig forummet.
MonaSolstraale synes godt om
Bedste skrev:Hej. Jeg er ny bruger, henvender mig med et problem, som følger: på vejen ud for en af mine bedste grunde er efterladt en violin, jeg har prøvet alt, men kan ikke fjerne den. Er der en der har en løsning.
Du bør nok lave en ny tråd (side) jeg har et lignede problem - bare med en efterladt frugtkage. Men det er som om der er fejl forbundet med at rydde op generelt også inde i husene.
Gæst- Gæst
Problemet kan løses ved at gå ind i Byg, kopiere selve rummet, slette det første og sætte det nye ned. Så er der ingen efterladte genstande mere. Jeg lagde tippet et eller andet sted under spiltips, men det kan være svært at finde, for det er ret længe siden. Jeg kan heller ikke selv finde det, så jeg lægger denne her hen under Tips og tricks til spillet: https://dksimlinger.danskforum.net/t230-tips-og-tricks-til-spillet#13811
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Det er ikke inde i et rum, eller på grunden. Det er på vejen udenfor.
sims4ever skrev:Bedste skrev:Hej. Jeg er ny bruger, henvender mig med et problem, som følger: på vejen ud for en af mine bedste grunde er efterladt en violin, jeg har prøvet alt, men kan ikke fjerne den. Er der en der har en løsning.
Du bør nok lave en ny tråd (side) jeg har et lignede problem - bare med en efterladt frugtkage. Men det er som om der er fejl forbundet med at rydde op generelt også inde i husene.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
Ja, du påpeger noget der: Jeg har spillet en del i varulve nabolaget, og henne ved gruppetræet flyder der bøger overalt - på jorden og på picnicbordet. Der dukker også hele tiden forskellige simmere op, som stiller sig ved grillen og laver "afstressende afkog" så det batter! Før var det kun eneboeren, der stod for det nummer, men nu er det stort set alle!
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Bedste synes godt om
Det med bøgerne har jeg også prøvet, det kan du løse hvis du har/laver en simmer med egenskaben kleptoman, så kan han stjæle dem. Det gælder bare ikke med violinen.
simsister skrev:Ja, du påpeger noget der: Jeg har spillet en del i varulve nabolaget, og henne ved gruppetræet flyder der bøger overalt - på jorden og på picnicbordet. Der dukker også hele tiden forskellige simmere op, som stiller sig ved grillen og laver "afstressende afkog" så det batter! Før var det kun eneboeren, der stod for det nummer, men nu er det stort set alle!
@Bedste
Det er også ude på fortovet frugtkagen befinder sig. Men det er et generelt problem at simmerne efterlader deres musik instrumenter, tallerkner mv. rundt omkring - det er ret irriterende - ved ikke om det har noget med øko pakken at gøre?
Det er også ude på fortovet frugtkagen befinder sig. Men det er et generelt problem at simmerne efterlader deres musik instrumenter, tallerkner mv. rundt omkring - det er ret irriterende - ved ikke om det har noget med øko pakken at gøre?
Gæst- Gæst
Jeg ved heller ikke, om det har noget med bestemte pakker at gøre, men fakta er, at vi støder ind i disse irriterende problemer, der - efter hvad jeg kan huske - har været der det meste af tiden, Inden jeg startede et nyt spil op, husker jeg især ting, der "svævede" rundt i luften, også udenfor. Planterne driver mig til vanvid, og jeg kan ikke finde nogen ordentlig løsning. Desuden bliver simmere, man ikke før har spillet med, konstant ældre, når man lige vil spille lidt med dem og sure over den "glemte fødselsdag" - stort traume! Selv om der blev skrevet, at det VAR løst i en patch. Det er det så ikke, skulle jeg hilse og sige. Ville det kræve, at man efter denne såkaldte patch skulle slette alt og starte helt forfra i et nyt spil? Det er efter min mening for meget forlangt.
Nu kan kritikerne komme ind og spørge: Hvorfor bliver du så ved at spille Sims 4? Svaret er nok, at det alligevel er det bedst fungerende af alle versionerne.
Nu kan kritikerne komme ind og spørge: Hvorfor bliver du så ved at spille Sims 4? Svaret er nok, at det alligevel er det bedst fungerende af alle versionerne.
MonaSolstraale synes godt om
Lignende emner
» Ønsker du dig nye nabolag?
» Fremtidige ønsker for simspakker
» Hjælp, mine planter forsvinder.
» Har du ønsker til fremtidige Sims pakker?
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» Fremtidige ønsker for simspakker
» Hjælp, mine planter forsvinder.
» Har du ønsker til fremtidige Sims pakker?
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum