Underlige hændelser i spillet
+8
lene klausman
Rose
BrokenBones
Sighubert
BoergeOf61
Timian2
Anbodil
VinceDjansen
12 deltagere
Side 4 af 23
Side 4 af 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Underlige hændelser i spillet
Det er vel egentlig ikke nogen "underlig" hændelse, men jeg syntes den er rigtig morsom.
Prøv lige at se Alicias kropssprog, da udsendelsen bliver afbrudt af vejret....
Prøv lige at se Alicias kropssprog, da udsendelsen bliver afbrudt af vejret....
Fin detalje.
Fin detalje.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg tænker også at det er noget mere interessant at se på en fyrs nøgne overkrop end at høre om vejret, når man nu stadig er ung...tsk tsk
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Blade omkring simmere der snakker med planter eller passer plater er så vidt jeg ved grundet at grunden har "Great Soil"-trait.
Ved godt det er et meget sent svar til dét.
BrokenBones- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 17
Sent eller ej... Tak for svaret …. Den sammenhæng havde jeg ikke regnet udBrokenBones skrev:Blade omkring simmere der snakker med planter eller passer plater er så vidt jeg ved grundet at grunden har "Great Soil"-trait.
Det kan jo være det passer nogen steder, men ikke hos mig, der har oplevet det samme. Så jeg tror bare, det er noget der sker, når simmere der er dygtige til planter og interesserer sig meget for dem, snakker med dem. Sådan cirka.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Kan sagtens tænkes, det var også mit næste gæt - Uanset, det er ikke en "bug".
BrokenBones- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 17
Er det meningen at de her Gnomes skal give SÅ mange frø-pakker?
Det er lige blevet forår i min nye legacy (jeg har købt årstiderne pakken og forsøger stadig at finde gejst ved sims 4... lige pt er det ok) og jeg opdager at den her gnom, som jo ellers har leveret frøpakker siden høstfesten har leveret VIRKELIG mange under sneen :O
Det er lige blevet forår i min nye legacy (jeg har købt årstiderne pakken og forsøger stadig at finde gejst ved sims 4... lige pt er det ok) og jeg opdager at den her gnom, som jo ellers har leveret frøpakker siden høstfesten har leveret VIRKELIG mange under sneen :O
De bliver ved indtil du sletter dem. Kan du ikke sælge frøpakkerne?
Jeg er alvorligt bange for, at vi nu er ude i en seriøs "bug", og hvorfor skal det altid være restauranterne, der lider under nye pakker? Har I andre prøvet at have jeres sims på restaurant at spise? Af en eller anden grund render de besøgende rundt og hugger maden fra hinanden. Det er dybt frustrerende.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale skrev:De bliver ved indtil du sletter dem. Kan du ikke sælge frøpakkerne?
jo jo og åbne dem... Gnomen har produceret og jeg har fjernet pakker i halvdelen af efterået + hele vinteren, men man kunne slet ikke se alle de frøpakker før sneen smeltende... og det kunne være den havde haft et max der kunne ligge omkring den?!
Jeg tror ikke der er noget max. Jeg kan huske Borge viste nogle billeder fra en lejlighed hvor simmerne ikke kunne komme ind og ud
[quote="simsister"]Jeg er alvorligt bange for, at vi nu er ude i en seriøs "bug", og hvorfor skal det altid være restauranterne, der lider under nye pakker? Har I andre prøvet at have jeres sims på restaurant at spise? Af en eller anden grund render de besøgende rundt og hugger maden fra hinanden. Det er dybt frustrerende.
Jeg har haft mine simmere ude at spise på sulani flere gange. Der har jeg ikke opdaget nogen fejl!
Jeg har haft mine simmere ude at spise på sulani flere gange. Der har jeg ikke opdaget nogen fejl!
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Noget ku tyde på at du har en dårlig CC eller lign. Simsister
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Nej, det læser jeg andetsteds. Det er på de "gamle" restauranter de kære simmere opfører sig aldeles upassende. fik jeg nævnt problemet med, at tumlingerne får legetøj og mad hængende fast på deres hænder, så de ikke kan foretage sig noget andet? Jeg læser, at det er generelle problemer (bugs) efter installering af den nye udvidelse, og det irriterer mig altså!
VinceDjansen skrev:
Rose:
Kan man slette gnomerne?
Har huset "Nisse-egenskaben"?
de kan godt slettes, og huset har ikke nisse-egenskaben... jeg tror måske det er fordi frøpakkerne har gemt sig under sneen at der pludselig var så mange, for den producerer vildt mange frøpakker generelt den gnom der (heldigvis har de kun en på grunden, så jeg skal ikke frygte at blive fuldstændig oversvømmet i frøpakker...
Sjovt nok har der ikke været nogen tumlinge problemer i dag. til gengæld har jeg opdaget noget sjovt, der nok bare er nyt og ikke så underligt, men alligevel: Såret fiskeven O M G altså!
Og så topper vi. Godt nok synes jeg selv, at min engel og min dæmon er ret overnaturlige. Men at Crowley ligefrem kan gå i luften, DET havde jeg altså ikke regnet med.
Bare vent...måske kan han også gå på vandet....
underlige hændelser har simsister ret i der er mange af på Sulani og jo længere tid man har spillet jo hyppigere forekommer de.
Det at ha en hund med på øen Har EA vist ikke helt gennemtænkt...især når det drejer sig om at gå tur med snor..
Og her kan man undre sig over hvorfor fadet absolut skal placeres her????
Jeg har haft virkelige mange af den slags mystiske hændelser, men slettet billederne..beklager.
Det at ha en hund med på øen Har EA vist ikke helt gennemtænkt...især når det drejer sig om at gå tur med snor..
Og her kan man undre sig over hvorfor fadet absolut skal placeres her????
Jeg har haft virkelige mange af den slags mystiske hændelser, men slettet billederne..beklager.
Ja, det giver da både morskab og bange anelser på samme tid.
Fornøjeligt med disse billeder af jeres spøjse oplevelser - og alligevel foruroligende, hvis vi ER på vej ind i oplevelserne fra de sidste spil i Sims3, hvor disse hændelser dukkede op oftere og oftere.
Er "buen ved at være spændt til det yderste" i TS4 allerede?
- og går det mon endnu engang galt, når simmerne (endelig) kan færdes på havet?
Var der vandbakkelser på det fad, Anbodil?
Fornøjeligt med disse billeder af jeres spøjse oplevelser - og alligevel foruroligende, hvis vi ER på vej ind i oplevelserne fra de sidste spil i Sims3, hvor disse hændelser dukkede op oftere og oftere.
Er "buen ved at være spændt til det yderste" i TS4 allerede?
- og går det mon endnu engang galt, når simmerne (endelig) kan færdes på havet?
Var der vandbakkelser på det fad, Anbodil?
Ja det burde det jo nok ha været, nej det var vist øens nationalret...i en okej udgave.
Du kan faktisk læse om flere fejl i min historie...
Du kan faktisk læse om flere fejl i min historie...
Ja, jeg tror, de har spændt buen rigeligt højt, og vi skal til at passe på, inden spillet bliver helt ødelagt. Nogen fejl kan være sjove og bruges i diverse historier, mens andre næsten ødelægger den måde man spiller på.
Side 4 af 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
Lignende emner
» Opdatering af spillet
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
Side 4 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum