Underlige hændelser i spillet
+8
lene klausman
Rose
BrokenBones
Sighubert
BoergeOf61
Timian2
Anbodil
VinceDjansen
12 deltagere
Side 5 af 23
Side 5 af 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Sv: Underlige hændelser i spillet
Jeg synes jeg forstod på nyhederne fra EA at der kommer nogle rettelser med den annoncerede opdatering der er på vej.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Det lyder godt...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg oplever "forsvundne naboer". Hvis jeg peger på nabohuset for at se om der er nogen hjemme får jeg beskeden; ingen hjemme. Men går jeg ud i nabolags visning så er de hjemme....så man kan altså ikke regne med de beskedder man får i sit spil. Og jeg kan af gode grunde ikke tage et billede af det...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det undrer mig altså¨meget, hvad man kan se og ikke kan se. F.eks. kan jeg jo ikke se håndklæderne, der bliver lagt på jorden. Det var nyttigt i min historie om Robinson Crusoe, men ellers spekulerer jeg på, om det har noget med grafikkortets indstillinger at gøre, og dem kan jeg ikke komme ind i PT. Nogen kan ikke se hajerne, men det kan jeg sagtens. Og nogen kan se og opleve de små skildpadder, det kan jeg heller ikke. Det er ret mystisk.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
jeg har aldrig haft problemer som jeg kan læse hvad i skriver i har.. og tænker også om det er noget med grafikkort.. ja det var bare en tanke...
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Hvilket grafikkort har du lene?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
ja det aner jeg faktisk ikke. Det er min søn der har bygget min computer og hvad han brugte det er jeg ikke klar over.. men jeg havde sagt at den skal kunne trække sims 4.. og den kører godt.. men tænker også jeg har set andre har ekstra ting i spillet om det kan være det... jeg har lidt Mods.. men ellers ikke noget.
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
lene klausman skrev:ja det aner jeg faktisk ikke. Det er min søn der har bygget min computer og hvad han brugte det er jeg ikke klar over.. men jeg havde sagt at den skal kunne trække sims 4.. og den kører godt.. men tænker også jeg har set andre har ekstra ting i spillet om det kan være det... jeg har lidt Mods.. men ellers ikke noget.
Hvis du højreklikker på musen når du er i startskærm - så bør det dukke op og du skal kunne se hvilket grafik system du har på din maskine. Jeg har selv det allernyeste da jeg lige har fået en hel ny maskine for et par måneder siden. Selvom det er det ikke alt der kan ses - jeg har også ting der "forsvinder" mad der svæver i luften, simmere der smelter sammen og andre sjove ting og det er jeg ret sikker på er fejl i spillet som ikke er rettet via div. opdateringer.
Jeg har ingen mods - spiller ikke med sådan noget.
Jeg har spekuleret over om det kan være fordi man ikke har alle pakker installeret - der kommer jo opdateringer hver gang en ny pakke kommer på gaden. Jeg har langt fra dem alle -
Gæst- Gæst
jeg kan ikke lige se det... men den er to år gammel.. men jeg har bare så været heldig at der ikke har været noget.
Så overraskede min engel mig igen. På besøg/spil i en familie kommer jeg til at kigge ud af vinduet. Og der ligger han så på knæ og fjerner ukrudt fra en vild plante. Som i: Det kan jo ikke lade sig gøre!!
hø hø Det lader til at grænserne for hvad der kan lade sig gøre i sims er sprængte..
Ja, så er jeg på banen igen. Denne gang med en noget mere irriterende fejl. for jeg opdagede, at flere af mine nabolag var forpestet med forkerte huse. Se det her hus med den underlige trekant over. Det var et beboelseshus, men pludselig står der, at det er et ufærdigt bibliotek. Aner ikke hvad det kommer af, men det har taget mig det meste af min spilletid i dag at få ordnet de ca. 10 huse det drejede sig om. Og eftersom der bor nogen i husene, kræver det at man flytter dem ud først. sikke et mas!
Nej hvor underligt....
Har du selv bygget husene?
MonaSolstraale skrev:Nej hvor underligt....
Jeg har nok kun bygget det ene af dem, det oppe til venstre, som hedder Arkietktens drøm. Nogen bygger jeg lidt om af dem der allerede er i spillet og andre har jeg downloadet og sat ind. Men den her fejl har jeg aldrig haft før. Og ja, anbodil, det må skyldes den der MCCC, for den har jeg ikke, og så kan man ikke skifte anvendelse uden at flytte simmerne ud først. Det var ret "sygt", for nogen af stederne kunne de ikke engang selv komme ind i huset.
Nu har jeg været inde i sims 4 for at tjekke; Og når jeg er i nabolagsvisning, og klikker på en beboet grund, sker der følgende; Til venstre for neden dukker info og beboernes billeder op. Til højre i skærmen nederst kan man se 3 mindre ikoner og så den store Play knap.
De 3 mindre ikoner er henholdsvis; Mere, Byg, og Besøg.
Her er det Bygknappen, som giver dig mulighed for at redigere grunden, selvom simmerne er på den(man kan ikke se dem imens). Det tror jeg altså hele tiden har været der, og ikke MCCCs fortjeneste.
Men om hvorvidt man også kan skifte grundtype mens grunden er beboet...det er jeg så ikke sikker på. Så her ligger besværet...det kan jeg godt se!!
De 3 mindre ikoner er henholdsvis; Mere, Byg, og Besøg.
Her er det Bygknappen, som giver dig mulighed for at redigere grunden, selvom simmerne er på den(man kan ikke se dem imens). Det tror jeg altså hele tiden har været der, og ikke MCCCs fortjeneste.
Men om hvorvidt man også kan skifte grundtype mens grunden er beboet...det er jeg så ikke sikker på. Så her ligger besværet...det kan jeg godt se!!
Grundtypen kan ikke ændres mens der bor simmere på grunden..... Der står faktisk mens den ejes af nogen, så måske gælder det også forretningsgrunde
Endelig fandt jeg beviset!!!! På et tidspunkt skulle jeg bruge noget fra spillet til en grund jeg byggede...men jeg ku dælme ikke finde det...a hva...men det var svært at spørge Jer andre om tingene, for jeg huskede jo ikke hvad de hed...kun at det var små statuer..og så prøvede jeg at beskrive dem, men ak intet at gøre...de var gået i glemslen..
Men så er jeg inde og rode i gemmerne og kikker Murkland billederne igennem...og her er så beviset!!! Kan nogen fortælle mig, hvor pokker de tre statuer er blevet af???
Normalt er de ikke større end at de kan stå på en hylde..
Men så er jeg inde og rode i gemmerne og kikker Murkland billederne igennem...og her er så beviset!!! Kan nogen fortælle mig, hvor pokker de tre statuer er blevet af???
Normalt er de ikke større end at de kan stå på en hylde..
Hvis det er noget af det, der dukker op ved hjælp af koder, bliver jeg dig svar skyldig. Jeg har heller aldrig set dem før.
Jeg har desværre heller ikke set dem før
Det er underligt:| ...jeg mener bestemt de kom med basispakken eller Granite falls...hmm og at det ikke er noget CC jeg har hentet..for det havde jeg vist ikke da vi spillede Murkland...men det er jo også meget lang tid siden...jeg brugte bare de skulpturer en del, faktisk var det en god inspirationskilde for mig..til at bygge under jordhøjde. og jeg ku godt lide den historie de fortalte....men jeg er jo heller ikke helt normal...
Okej beklager...jeg må ha taget fejl, og det virkelig var CC jeg har hentet på TSR, for jeg kan erindre at jeg ryddede op omkring det tidspunkt og smed en masse ud......ak ja...så må de skulpturer ha været imellem..
(Tilføjelse)
Jeg blev så stædig at jeg rodede rundt på TSR side med alle de forbandede reklamer...og så blev jeg flov For det var Pilar, som havde publiceret dem i januar 2017...ups...men nu har jeg dem igen,,, hæ hæ
Det var i sandhed en underlig hændelse.....for mig...
Okej beklager...jeg må ha taget fejl, og det virkelig var CC jeg har hentet på TSR, for jeg kan erindre at jeg ryddede op omkring det tidspunkt og smed en masse ud......ak ja...så må de skulpturer ha været imellem..
(Tilføjelse)
Jeg blev så stædig at jeg rodede rundt på TSR side med alle de forbandede reklamer...og så blev jeg flov For det var Pilar, som havde publiceret dem i januar 2017...ups...men nu har jeg dem igen,,, hæ hæ
Det var i sandhed en underlig hændelse.....for mig...
Godt, at du fandt tilbage i gemmerne.
- og jeg har heller aldrig set dem før - af naturlige årsager, forstår jeg.
Men trappestigerne ville være rare at have i brubgar størrelse.
- og jeg har heller aldrig set dem før - af naturlige årsager, forstår jeg.
Men trappestigerne ville være rare at have i brubgar størrelse.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Man kan måske ikke bruge de stiger som fulgte med Sulani??
Her er så et par nye til samlingen. Mon det her er, hvad man kalder en dyb samtale?
Og hvorfor gå udenom, når man kan benytte sig af fugleflugtslinien? Desuden er det tilsyneladende en stuepige i en helt anden farvekombination end ellers i Sims 4. Kom hun mon ind fra Sims 2?
Og hvorfor gå udenom, når man kan benytte sig af fugleflugtslinien? Desuden er det tilsyneladende en stuepige i en helt anden farvekombination end ellers i Sims 4. Kom hun mon ind fra Sims 2?
Side 5 af 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Lignende emner
» Opdatering af spillet
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
Side 5 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum