Drømmen om Akæologi
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Drømmen om Akæologi
Han har spekuleret over, om han skulle købe grunden overfor, som stadig er tom, så han ikke på noget tidspunkt mister den udsigt han er så glad for.
Desuden vil han registrere sig som forfatter. Han har planer om at skrive bøger, ud i fremtiden. SÅ han tager til rådhuset
Som sagt så gjort. Nu mister han ikke sin udsigt, men han ville da ønske at han vidste hvad pokker de der demonstranter demonstrerede for??
Nå men han ligger det bag sig, for nu skal han prøve noget nyt. Han har anskaffet sig noget nyt køkkenudstyr, som han skal forsøge sig med..
Pokkers også, der spildte han den laks...stakkels brændte laks...den er lige til at kassere. Men Kenneth gir ikke så let op
Så gik det lettere med grøntsagerne. De blev dog spiselige, så han kan få noget i skrutten..
Kenneth har lige nogle flere ærinder han skal ha klaret før han kan tage tilbage til Kina. Ædelsten til museets efterhånden anseelige samling
Og så skal ha ha solgt alle de grøntsager han slæber rundt på.
Men så er han også tilbage. Han har fået til opgave at finde Don Huo's skat, som eftersigende skulle være ret stor.
Men først skal han ha fundet den rigtige nøgle...han finder en skjult nedgang bag forretningerne..
Og eventyret kan begynde
Han skal godt nok dybt ned
Her er faktisk lidt uhyggeligt, så dybt nede, men det er han vel mand for
Han har glemt Pangos økse, så han klarer sig med en almindelig
Her er også dampfælder...godt han var forberedt..
Tilsidst finder han en kilesten, og den ved han godt hvor skal bruges
Endelig ved delmålet. Kilestenen til Don Huo's kamre er fundet...
Kenneth er inde at vise Don Huo's efterkommer, en af dem, at han har fundet adgangsgiveren til Don Huo's kamre. Imens står der en dreng som højlydt leger konge over usynlig venner
Kenneth kan godt lide boghandleren, så han hjælper ham lige med at stille bøger på plads
Og da han ikke har travlt med igen at komme ned i mørket, forsøger han sig også lige som kok på Kejserens plads..
Men ak...det gik heller ikke godt denne gang...pokkers også han må kassere det hele
Der er blevet stillet en stjernekikkert op på pladsen. Det vil han ikke lade sin næse gå forbi. Nu kan han kikke hele vejen rundt i det gamle kejserige..
Boghandleren kalder han tilbage, for at give lov til at Kenneth bruger kilestenen. Han skal bare ha et bestemt relikvie, som fam. har savnet.
Desuden spøger han om Kenneth har tænkt på at tage til Frankrig og forsøge sig der. Det har kenneth ikke tænkt på. Borghandleren fortæller så levende om sine rejser til Frankrig, at Kenneth har fået noget nyt at tænke på
Men nu drejer det sig altså om Don Huo's skat først.
Da han har åbnet for kamrene er det første Kennets ser; et skilt på væggen som siger:
Tåbe du er ikke nogen kriger. Du vil ikke klare mine fælder. Jeg ser frem til at møde dit spøgelse!!
Hmmm... Vi får se Don Huo.....vi får se!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale og sims4ever synes godt om
Den der demonstration - mon det handler om at "befri kalkunerne" - eller måske at "fjerne søuhyrer"
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil synes godt om
Inden han træder gennem døren tager han sine forholdsregler..
En dampfælde åbenbares, men den kan han godt klare...
Da han går gennem døren ser han en masse lange gange...her gælder det om at være forsigtig, yders forsigtig..
Han afmontere dem som han finder nødvendige, så han kan færdes langs den ene væg
Her skal han vist ind fra den anden side..
De statuer som lader sig flytte, bruger han til at disarmere fælder med
Det er overvældende så mange fælder der faktisk er her. Det hele er jo nærmest bobytraped...
Han skal også være opmærksom på skjulte rum
Og andre hemmeligheder
Han kommer til et sted, hvor han er klar over han skal bruge ikke mindre end 4 havmåne kilesten. Heldigvis har han en i rygsækken...og så er det bare om han kan finde resten, for de fælder der kan han IKKE disarmere
Han finder noget der ligner en vin kælder, men hvor er vinen?? Han kan ikke tro at så rig en mand som Don Huo ikke har haft en ordentlig vinkælder..
Men efter lidt søgen finder han den...han venter dog til sidst med at få alle de gode flasker med sig..se så Don Huo, hvem er den bedste??!!!
På et tidspunkt kommer han til et værelse. Man havde åbenbart også brug for beskyttelsesrum den gang...
Men så kan han passende tage en lille pause. Det er også krævende at skulle være på vagt hele tiden.
Efter et kvater fortsætter han. Han har fundet endnu en kilesten og kan disarmere en fælde
Han søger videre. Fuck endnu en fælde. Den Don Huo må da virkelig ha haft en formue...
Endelig finder han et skatkammer....fuld af gode sager
Han har fået øje på endnu en kilesten, men må bevæge sig forsigtigt fremad
MonaSolstraale synes godt om
Han får den sidste kilesten, men finder stadig hemmeligheder på sin vej
Endelig kan han desarmere den sidste fælde..
Og finder hovedrummet i Don Huo's underjordiske bunker
Han er nu ikke så imponeret, men siderummene har da gode sager. Også det relikvie som familien efterlyste..
Han går tilbage til vinkælderen. Og det er her Don Huo gemte sin vin. Så nu kan Kenneth få fyldt sine egne reoler derhjemme.
Han forlader den fældefyldte bunker...for at få afleveret relikviet til rette ejermand...og så er det vist på tide at vende hjem igen
Sikke da et eventyr. Kenneth er næppe kommet indenfor døren før boghandleren fra Kina ringer; nåhh har du tænkt over det med Frankrig? Joo det har Kenneth og fortæller at der nok går en rum tid før boghandleren ser ham igen
Og så trænger Kenneth ærlig talt til at slappe lidt af. Og hans nyerhvervede grund blir taget i brug
Så er der bare tilbage af fylde Don Huo's vin i reolen. Meen der var ikke mere end der sagtens kan være plads til flere flasker
Han tænker at Frankrig nok har noget god vin han kan få fingerene i!
Han har fået bygget et hyggeligt skur på sin anden grund. Ikke større end det ikke genere hans udsigt..
Efter pasning af sine planter, tager han til byen for at aflevere flere ting til museet. Vejret er godt, så hvorfor ikke tage en tur rundt i nabolaget. Han finder en lille park hvor han kan øve skak i fred og ro
Men efter en stund er det vist blevet frokost pause på folks arbejder, for de begynder at ankomme til parken
Det passer ikke Kenneth, så han går videre og finder biblioteket. Måske her er mere fred og ro?
Desværre er her også en del mennesker, men han finder en bog han gerne vil læse, læser den færdig(han er hurtiglæser)
Og så prøver han noget nyt. Der er kommet en undergrundsbane i byen
Og da en af stationerne er på hans vej lige ved det nye hotel, kan det jo ikke passe bedre
Efter en god nats søvn rejser Kenneth så til Frankrig.
Lige i nærheden af Basislejren, hvor han har indlogeret sig på en pænt værelse, ligger der et lille hyggeligt torv
Kenneth har en aftale med købmanden, som har en opgave til ham
Og så er han i gang. Dette gravkammer ligner noget som er overrandt af turister..Ikke et særligt imponerende syn. Men da han får øje på noget bekendt, ved han at der er mere end det øjet lige kan se
Det er en meget anderledes oplevelse end det han kender fra tidligere. EN labyrint åbenbarer sig for ham
Men efter en del hovedbrud og udfordringer finder han det han leder efter og kan vende tilbage til lejren
Han er glad for han fik sig et eget værelse, for tænk at være henvist til en sovesal. Den her må da være for unge mennesker..
Basis lejren ligger på et hjørne i byen som er en mindre men meget hyggelig en af slagsen
Kenneth har fået en ny opgave som involvere boghandleren på Torvet. Han er dog ikke sikker på at Kenneth kan klare opgaven, så Kenneth begynder at fortælle om en af sine tidligere oplevelser på dramatisk vis...
Det overbeviser ham og Kenneth får kilestenen til Grundgrapses gamle bibliotek, men da han nærmer sig hoveddøren...
Der må altså være en anden vej ind. Han går hele vejen rundt om huset og finder en mulig indgang, men den er også bobytraped. Så han må lede videre og finder endelig hvad han søger
Og så er det bare...hvilken retning??
Kenneth søger hallen, men kan se at den er bobytraped med ildfælder. Så er det bare om han kan undgå dem
Han får kun brug for at desamere en ildfælde og så kan han endelig sætte kilestenen på plads
Da han kommer indenfor er der et skilt med ordene; med musik blir livet lettere. Kennets som lige har klaret Don Huos komplicerede gravkamre ved hvad det betyder og tænder for sterioet
Og ja det gjorde han liv lettere. Dokumenterne han skal finde åbenbarer sig næsten af sig selv. Men han vil da lige se sig om i disse så udmærkede lokaler, hvor han finder to rigtig gode relikvier til hans samling
Det er blevet meget sent, så han må aflevere dokumenterne i morgen. Han glæder sig til en lang nats søvn i sit ugenerte værelse.
Hvordan er det nu, ligger der ikke en vingård et sted udenfor byen?
Tak for gensynet.
Jeg skal lige vide: LIGGER Kenneth på maven (med rumpen lige i vejret) på sin nabogrund, da han vil slappe af efter turen til Kina?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg kan ikke være sikker, men det virker somom EA har haft et par stykker til at gå gennem sims 3 tingene. For musikken i Frankrig(den man hører når man går op til at ville oversku det hele) er ny! Jeg synes ikke jeg kan huske den musik, men den er fransk og meget behagelig. haha. Sangene de kan lære er de samme.
sims4ever synes godt om
En ny opgave sender Kenneth ud til vingården...men på hans vej får han øje på noget interessant. Gad vide hvad de ruiner derude gemmer?
Kenneth får sig en sludder med ekspedienten, men det er ikke hende som er hovedpersonen i hans nye opgave.
Men når nu han er her på stedet kan han ikke modstå fristelsen for at prøvesmage gratis vin...men hvilken en skal han forsøge sig med?
Han finder en blanding af to druer...jooo den kan godt gå, selvom han finder den ret ung og uden en fyldig krop..
Gad vide om han selv kan lære at lave vin. Han går ud i mørket for at finde forskellige druer til hans forsøg
Han fylder karret med to slags druer og en limefrugt han havde i rygsækken, og så skal der bare trampes løs
Da det hele er en stor ensartet mos kan han sætte maskinen igang
Det er sandelig godt at ekspedienten forklarede ham, hvordan man gør, for han er helt grøn i det her erhverv.
SÅ er det bare at vente til bryggen er færdig. Imens snakker han igen med ekspedienten. Han får også en sludder med en af efterkommerne fra Grundgrapse familien. Men det er sent, så han tager hjem. Kenneths "vin" er også blevet færdig. 3 flasker blev det til, men øhh den smagte mere som saftevand end vin. Tja...al begyndelse er svær.
Efter en god nats søvn og et solidt morgenmåltid, må han så ud og tale med familiemedlemmet igen, hvis han skal klare sin opgave. Det kræver en hel del overtalelse..
Men tilsidst røber han at han skal ind i oppasserens hus til biblioteket. Så skal han nok finde hvad han søger.
Men hvordan kommer Kenneth så ind, huset er låst. Han finder en kældernedgang...
Aha...tænkte jeg det ikke nok! Han finder nøglen i kælderen.
Og så er det ingen sag at komme ind...
Det er sandelig meget små forhold, det her...så han får øjeblikkelig øje på møblet med det brev han søger.
Og så er det bare at aflevere det, så han kan komme videre!!
Jeg kunne bedst lide Frankrig da jeg spillede nogle af de opgaver, de forskellige steder.
Frankrig var ikke min ynglings faktisk lå den i bunden af de foretrukne.
Det har altid være Ægypten som var min nr.1
sims4ever synes godt om
Jeg mindes, at jeg fandt en rigtig fin vingård på Galleriet, som jeg udbyggede betydeligt og spillede MEGET længe.
Om jeg vitterligt nåede til optimale vine, kan jeg ikke huske længere, men markerne omkring var godt tilgroet af ædle sorter.
Jeg husker også, at jeg blev så optaget, at jeg vist aldrig fik gennemført opgaven i Frankrig.
Så jeg kigger med her.
God fornøjelse Anbodil - Vive la france
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Anbodil synes godt om
Desværre er det som jeg husker, Frankrig har glitches. Jeg har lige oplevet at der ingen opgaver var. Men da han så endelig fik en over mobilen, kunne han ikke komme i kontakt med hende der skulle ha tingene. Komandoen forsvant hele tiden. Han kunne heller ikke hilse på andre...pisse træls..så jeg gik ud af spillet og håber så at det har rettet sig til næste gang. Men det er første gang jeg oplever fejl faktisk!
sims4ever synes godt om
Men nu er det lige tid til at slappe lidt af
Og så star han der igen, foran det kæmpe store hus
Men denne gang blir det lettere at komme ind...
Han spejder ud over den store sal, han er klar over at her er mange fælder, især da han ser de kendte figurer
Han finder et køkken, men her er ikke noget af stor interesse, så han går tilbage
Og så løser han gåden. Det lader til at demontere de fleste fælder i huset.
Kenneth går ud i den store hall. Hvor pokker finder man sådan en dagbog...
Hmm han tænker det må være højere oppe i huset og går til første salen. (hva står hun der endnu??)
Han konstatere med tilfredhed at fælderne er blevet demonteret
Huset er bare kæmpe stort med mange værelser og badeværelser. Gad vide hvor mange der har boet under dette tag samtidig? Kennet søger videre
Det eneste han har fundet indtil nu er sig selv
Undervejs finder han da også lidt godt til ham selv og så flere mysterier
Han er nu havnet på 2. sal eller loftet..og endnu en fælde, inaktiv
Han går ind i et tomt rum med a view.
Endelig....det sidste rum han går ind i selvfølgelig..der er dagbogen. hurra
Da han vender om for at forlade huset, ser han lige noget som fanger han interesse. Det kan vel ikke skade lige at kikke lidt
Næste morgen er han i godt humør, så han laver ratatoille til hele styrken...eller dem der vil ha
Og så kan man passende øve sig på den franske sang han har lært, mens man venter på ovnen
Nu kan han så endelig aflevere dagbogen til Boghandleren, så han kan få lavet sin research til han egen bog
Det er den sidste dag af hans rejse i denne omgang, så Kenneth besøger en fantastisk grund med et forladt hus/palæ...der er vel ingen der har ondt af at han plukker lidt druer
Grunden har også en sø
Og her fisker han sin første snegl...wow, men da han fisker endnu en er det ikke mere i så høj kurs hos Kenneth. Han har dog tanker med disse skabninger
Og så går turen hjemad...
Og så taxa det sidste stykke, der er jo såååå langt at gå, ik Kenneth???!
Ham Kenneth får en masse motion med al det renden frem og tilbage
Anbodil synes godt om
Men efter kort tid blir han afbrudt. EN af hans venner fra Kina er i mobilen
Kennet har efterhånden så mange han kender, at mobilen ringer alt for ofte. Han få dog tid til at læse i den bog kan købte i Frankrig, om nektarbryggeri
Han har en mængde af planer, og en af dem, ER sket. Han har fået bygget en kælder
Et af rummene er fyldt med akvarier, så nu skal den ene snegl i akvariet. Han gir den mad men.....
synes pludselig at den ser så lille og ensom ud, så han tilføjer to fisk som selskab
Han har også opdaget at han har fået nabo! Det får ham til at tænke på om han ikke også skulle købe den grund, ved siden af ham. Altså den for enden af vejen. Som tænkt så gjort....
Næste dag ankommer den snegl han har sendt til ophæng. Så er den foreviggjort
Og så har han fået lavet sig en mægtig pool. Han vil gerne øve sig i at snorkle bl.a. men det gør et ordentligt indhug i hans finanser.
Fortsættelse følger: Der er åbenbart et eller andet som sker p.t. i baggrunden som gør at det tager min. at loade billeder ind i stedet for sekunder. så jeg venter lige....
Jeg kan læse han er i gang med at opkøbe hele nabolaget
Og en kælder kan altid bruges til en masse skatte man samler - så det er en god ide til nektar mv.
Anbodil synes godt om
Og så frem med snoklen...men ærlig talt, der er ikke meget ved at svømme rundt og glo på en pool bund..
Så det blir han hurtigt træt af. Så han henter sin snegl ind og får hængt den på væggen.
Og så er der det med at øve sig....
Men ak....skønne spildte råvarer også denne gang. Måske du har for meget varme på pladen eller også bare er for langsom Kenneth...
Men nu gider han heller ikke være hjemme mere. Regningerne er betalt, fiskene fordret...så afsted til Frankrig igen..
Han kikker efter opgaver, men ak...der er intet...hva nu...??
Fra Kenneths ture rundt i nabolaget, har han fået øje på noget bekendt..så måske
Kennet fjerner de store sten med sin Pango økse og så....Men ak, graven kræver en kilesten....pokkers også. hva skal han så finde på??
Han kommer i tanke om den glemte gravhøj, hans første opgave...måske der er mere end øjet lige så...
Åhh nej...den lader til at være overrendt af turister. Kenneth forsøger at ignorere dem og arbejder koncentreret, og finder en lille skat
Men der må da være mere....det kan ikke passe andet. Kenneth afsøger området bag højen og jubler; Jeg vidste det!!!
Glad går Kenneth ned af trapperne. Dagen er reddet. Den kræver godt nok en kilesten, men ikke en specifik en, så han finder en han kan bruge
Kenneth får hele dagen til at gå med at udforske det hemmelige gravkammer. Her er alt hvad hjertet kan begære af fælder og udfordringer.
Så det er sent inden han kan komme tilbage til basen og lave aftensmad
Næste dag tager han til boghandleren, han har noget han skal købe..Dejligt gensyn
Kenneth vil gerne købe venskabs diplomet med Frankrig, men mangler desværre stadig visum point...pokkers også
Igen undersøger han om der er opgaver, men forgæves. Han ender med at tage tilbage til den glemte gravhøj for at gi sig i kast med det andet kammer, han spottede igår
Han finder ud af at der er forbundet med det gravkammer han var i som det første
I det hele taget er dette gravkammer lidt af en prøvelse ikke i fælder, men i hovedbrud. Det må ha været en matematisk humorist, som har bygget dette. Det er virkelig meget anderledes
Næste dag tjekker han igen, men ......egentlig meget mærkeligt. Hvordan i al verden skal han optjene de manglende visapoint så...
pludselig ringer telefonen. Det er damen fra Vingården. Hun har brug for mere metal...om han.....
Jo jo Kenneth tager afsted ud til hende
Hun skal kun bruge 3 stks...så Kenneth må igang med at lede.....nåh ja så spejde
Så det er dem hun vil ha 3 af....
Kenneth får sin sag for, men finder hvad han skal
Og så er det bare at aflevere dem til hende på ægte fransk maner
Da han kommer tilbage for at tjekke opslagene, har intet ændret sig. Og så kan det sg også være lige meget. Til hækkenfelt med Frankrig!
Kenneth tager hjem før tid. Så har han altså vigtigere ting af foretage sig derhjemme, så som at smide døde planter ud....snøft.
Og I kina er der opgaver på tavlen....
Han tager ud til et hus han ikke har været før. De vil gerne have han fanger 4 Koi Karper til dem...
Det kan da ikke være så svært, men ak....Kenneth har fået den franske sang på hjernen, som han lærte der. Han kan slet ikke koncentrere sig om at fiske, men synger bare hele tiden. Jeg råber til ham han skal holde kæft, og fange de karper...og ikke bruge fiskestangen som dirigent stok, men I kender simmerne...det hjælper ikke en dyt. Jeg prøver at snappe ham ud af den skure, han lyder jo som en LP med hak i
Det tager ham hele dagen af fange kun to karper....suk. Han tager ud og besøger en gammel ven, nemlig den mand som lærte ham det grundlæggende om karate.
Men da Kenneth ved han er blevet ret skrap til den diciplin vælger han at sparre med hans søn I stedet for den gamle.
Han er ret skrap den søn, men Kenneth har som sagt øvet sig, så han vinder. Det er yderst tilfredstillende
Bagefter tager han til Boghandleren for at aflevere sin bog. Men han køber også en bog om at fange Koi Karper, da han jo måtte sande at det ikke var sådan bare lige...
Og så slår han sig ned på Kejserens Plads, for at læse
Det undgår dog ikke hans opmærksomhed, at en kineser forsøger sig som kok på en varmeplade meget lig den han har hjemme. Da staklen brænder hele skidtet på og må gå den tunge vej med de sørgelige rester, kan Kenneth ikke lade være med at smile for sig selv. Det glæder ham at han ikke er den eneste som kæmper med at få den slags mad rigtig.
Da han har læst bogen, kan han ligeså godt slå teltet op hvor han er
Da Kenneth vil klare sit toilette, der hvor han plejer, når han opholder sig på Kejserens plads, mødes han først af et tilstoppet toilet, og bagefter af et bruser som er i stykker...kan de kinesere sg da ikke lave tingene så de holder??!!
Han skal bagefter møde en ung kvinde, fordi hun har nogle papirer han skal bruge. Han kan lugte det vil føre til endnu en opgave i dragegrotten..Men hun vil ikke sådan uden videre give ham papirene
Efter nogen snak frem og tilbage opgiver han. Det må altså vente. Han vil virkelig gerne over og træne.
Det spøjse er at han faktisk møder kvinden der, så han udfordre hende
Selvfølgelig vinder Kenneth. Hun er ikke ret god, og heller ikke i særlig god form
Så han tilbyder at træne hende...hvilket hun er glad for
Kenneth presser hende en del...han er frustreret over alle dem han skal blive venner med, bare for at kunne få nogle af de gode opgaver..
Da han fornemmer at hun er blevet træt, stopper han. Men nu vil hun gerne give ham de vigtige papirer....endelig.
Han går udenfor og får øje på en kending...i den kikkert kan han afsøge området meget bedre...
Bagefter finder han et sted hvor han kan snorkle...sammen med Koi Karper. Måske han kan få et par fif....
simsister og sims4ever synes godt om
Anbodil synes godt om
Jeg fik virkelig et bommesislag af den sang. Jeg vidste godt at jeg sku ha holdt mig væk fra de sange, men suk..han havde problemer med at blive venner med en snobbet franskmand, og så tyr man jo til den slags midler. Jeg ville ønske der var fortrydelse ret!!!
Kenneth er ude og sondere terrænet og her får han øje på noget han kan udgrave, men udbyttet er magert. Han er lige klods op af dragehulen. Den kineserne mener er forbandet. En forbandelse de gerne så ophævet..
Men den forbandelse må de så selv slås med, for nu vil Kenneth hjem. Han har alligevel ikke rigtigt noget at lave.
Ahh hjemme igen...og fodre fisk. De ser ud til at klare sig fint..
Resten af dagen slapper han af og læser. Det er en meget smuk aften,..
Næste morgen starter han med en frisk tur i poolen
og så skal der arbejdes... Han er nødt til at have noget fast indkomst. For han synes ikke rigtig det er så profitabelt mere at være skattejæger og arkæolog. Og Kenneth har store planer eller de koster i al fald nogle penge....de planer.
Det er blevet sent da han tager til videnskabscenteret for at få en lektion i at dykke..
Og så skal han indvie den nye seng han fik tilsendt af boghandleren i Kina, som tak for den indsmuglede bog...
De fisk skider da alt for meget synes Kenneth. At gøre akvarier rent er måske ikke lige så sjovt, som at fange fiskene...
Og så skal regninger betales...
Kenneth havde nogle opgaver i Frankrig som dels krævede at han var hjemme og dels i Kina.
SÅ her er han så igen. Som en anden stik i rend dreng....
Først skal Granatæblerne afleveres..
Og så er det afsted, for at få et vigtigt dokument Kineserne skal bruge.....ang. dragegrotten
sims4ever synes godt om
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3