Fangen GP-8971-L
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Fangen GP-8971-L
Den anden gang er anderledes og ser ud til at ende i en platform af en slags..
Hvad i al verden..... foran mig svæver et intakt rumskib. Det må så være det Wardens har brugt til at ankomme i, men hvorfor er det stadig her..og hvor er de??? Måske kan jeg selv flyve væk i det?? Men ak jeg kan ikke komme derover, for min jetpack vil ikke virke herinde,...mystisk!
Her er ikke mere at finde ud af, så jeg går tilbage hvor jeg kom fra og flyver ud af svampegrotten. Jeg ser at de træer jeg har sat hjemme har bredt sig helt her over i området før lavaområdet...
På vej hjem gennem en tunnel ser jeg at træerne også vokser herinde....du godeste...de ender nok med at vokse alle steder...
Jeg har en ide om hvor Wardens nye nøgle skal anbringes og ganske rigtigt...et alter er opstået i Super Alloy grotten...
Men jeg har undervejs fyldt rygsækken så jeg må afbryde min opdagelsesrejse og flyve hjem.
I mellemtiden har jeg fået mulighed for at lave energikerner...som skal bruges til noget ganske bestemt...så jeg laver en og flyver ud til rumskibet i ørkenen..... hvor jeg putter den i maskinen, spændt på hvad der sker
Jeg hører en ppssssstttt lyd som om noget åbner op, og så er det bare af finde stedet.....
Jeg har fået adgang til mere materiale...og finder også et pengeskab...se det er jo ret fedt...
Pengeskabet rummer bl.a. en ny rumdragt og Terra Tokens( valuta)
Hjemme igen kan jeg ikke lade være med at skifte.....jeg synes dragten er virkelig flot...
Jeg har i et stykke tid haft mulighed for at bygge en handelsraket, men fandt det ikke umagen værd at bruge materialer på at bygge den, når jeg ikke havde Terra Tokens...men nu... er det jo en anden snak.
Jeg går listen igennem og finder tingene ret dyre. Jeg kan også tjene penge men altså det er ikke meget der blir betalt den anden vej. Hmm jeg vælger nogle nye plantefrø og T2 skabe. Jeg er ret spændt på hvor meget plads der er i dem i forhold til dem jeg har nu...
Og så er det bare afsted med raketten..
Mens jeg venter på returnering af raketten flyver jeg til de 1000 åers land....
Jeg står og overvejer om det område måske ikke kan bruges til noget i fremtiden.....Jeg har i forvejen sat en mindre base her....så måske..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale og sims4ever synes godt om
Så det her er hvor meget plads jeg har i mine nuværende skabe
Og her er så hvor meget plads der er i T2 skabene
Sikke en forskel! Jeg får travlt med at skifte ud og bruger en rum tid på det...
Inde i den store Iridium grotte er der vokset et lianagtigt træ op i højderne og jeg kan kravle op ad den...
Jeg havner i et stort indelukke hvor sommerfuglene svirrer omkring...
Der er en passage som fører ud i det fri...og mand sikke en udsigt...
Derhjemme opdager jeg at jeg er på vej over i et nyt stadie, nemlig fisk...
Jeg beslutter mig for at fortsætte med at gå på opdagelse i historien og finder tilbage til den port som åbnede sig i Super Alloy grotten.
Jeg blir mødt af en hulens masse trapper som bare går nedad...
Jeg havner så ved noget som kunne minde om en port og går ind...
Det første som møder mig er endnu et alter med en nøgle som jeg tager med mig...
Jeg fortsætter så af en bred vej, som fører.....?
EN BY???? Den ser meget anderledes ud end hvad jeg er vant til. Her er helt stille, som om det hele sover. Meget underlig fornemmelse..
Jeg finder endnu en nøgle og også en guldtavle....
Og så skal jeg ellers igang med en større stigning langs bygningen til højre...jeg opdager en indgang højt oppe
Jeg får øje på noget som ligner en lysende orb..
Jeg går helt tæt på. Den virker dragende...den der orb...men hva i al verden er det??
Jeg løsriver mig og går tilbage, hvor jeg finder en forklaring...
Nu gir det endelig mening med alle de nedfaldne og nødlandede rumskibe m.m. Det vil altså sige at den stadig virker.....hmm...så skal jeg da ikke gøre mig forhåbninger om at blive reddet herfra.....
Jeg går videre ad de vakelvorne gangbroer. Her er en flot udsigt. Tænk at ha bygget alt det...
Tilsidst kommer jeg til endnu et alter med koordinater og endnu en nøgle. Så har jeg altså samlet 3 i alt..
Jeg må hele den lange vej tilbage, ud af den underjordiske by og ud af Alloy grotten, før jeg kan sætte næsen hjemad med nøglerne. Nu skal jeg så bare finde de nye koordinater før jeg kan komme videre i sporene af Wardens.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Og så har fået sat sommerfugle farme op....det er nu dejligt med sommerfugle i luften...
Jeg har været ud i meteorkrateret, som jeg kalder The Pit...og fandt mindsanten en lille underjordisk base..
Det viser sig at ha været Ikhlas's Det er lang tid siden jeg er faldet over noget fra ham...
Jeg søger rundt i The pit for at finde hans koordinater....
Basen viser sig at ligge højere oppe af skråningen, på et rapos..
Inden jeg undersøger basen har jeg noget andet jeg lige skal undersøge...for ved siden af The Pit ligger jo et større "hul" som sidst jeg var her var frosset i bunden. Men nu springer en langt vandfald..
Helt nede i bunden finder jeg en af de gyldne bokse, som rummer en Effegi... Fler til samlingen!
Og så har jeg endelig "råd" til at sende den kraftigste GPS satelit op...
Så nu jeg jeg zoome helt ud of få et godt overblik over alle biomene. Og jeg kan se ruterne på mine Bots når de henter råstoffer..
Nå men jeg tager tilbage til Ikhlas's base...Den viser sig at ligge to etager under jorden og er pænt stor...
Jeg finder en hemmelig væg med gode råstoffer gemt bagved...
Men også Ikhlas tanker...han lader til at have væsentlig mere kampånd end Xiodan På en af skærmene kan jeg dog se at han har forsøgt igen og igen af få kontakt med omverdenen uden held...
Han har da også indrettet sig lidt hyggeligt...trods alt... Men hvor må det være svært at undvære sin familie. Jeg er sg glad for at jeg kun har min far...hvis han stadig lever..??
Ja man kan godt blive lidt tosset af isoleringen..det så jeg jo med Xiodan....der var den helt gal.
Jeg tror at den eneste grund til at jeg ikke er blevet helt bims, er at jeg slet ikke har tid til det. Planeten var åbenbart blevet klar til Terra-formering igen efter meteornedslagene( og det var mit held), for jeg formoder at det var dem som udryddede Wardens, altså dem som blev tilbage!!
sims4ever synes godt om
Da jeg placerer nøglerne lyder det som; all hell brakes lose!!
Det er da godt at jeg ikke er afhængig af ilt denne gang, for det tager immervæk en rum tid før den klippevæg er nede. Igen åbner der sig en vej, som går nedad..
Her er faktisk ret smukt og jeg følger åen, spændt på hvad jeg kommer til at se...
Ude i det fjerne kan jeg svagt skimte nogle bygninger...
Hold nu fast....igen en mindre by...men med mere sol på en den forrige, kan man rigtig se dens pragt...
Jeg kikker mig omkring og får igen en fornemmelse af at byen sover og kun venter på at vågne...
Nå men jeg har jo et job jeg skal udføre, så jeg begynder at lede efter nøgler...højt som lavt...
Jeg samler 5 nøgler i alt og går op til døren i hovedbygningen, hvor jeg finder en tavle...
Hmm er de wardens ikke lidt teatralske?? Nøglerne blir placeret på alteret og en dør åbner sig oppe fra og ned...
WoW hvor er det smukt. EN bygning med svirrende gyldne sommerfugle og en kuppel i samme mønster som nøglerne....
De har efterladt 2 gyldne bokse med bl.a. Efegis og gyldne sommerfugle larver. og så en Efterskrift....
Var det så det? Enden på The Wardens? Hmmm jeg går spekulativ tilbage ad samme vej jeg kom fra og opdager at det er blevet nat....gud så mørkt...Jeg ved ikke om det er den atmosfære jeg har skabt som gør det, men det er som om nætterne er blevet mørkere og lidt længere end da jeg blev smidt herned....spøjst!
Nå men jeg er rigtig i opdagelses humør så jeg laver noget dynamit for så at vende tilbage tilbage vandfaldet i de 1000 åers land..
Sprængningen fungerer godt, men da jeg bevæger mig længere ind blir jeg bremset af en dør. Nøglekort....hva faen..sådan nogle har jeg da ikke...og hele 5 stk. Se nu er jeg da blevet rigtig nysgerrig, men det hjælper jo ikke noget, så jeg må slukøret vende næsen hjemad...
Uden for er det hele totalt blåt..det kan kun betyde een ting, at osmium asteroider er på vej
Jeg skynder mig hjem og skifter til en ny dragt jeg fandt i en af guldboksene.....Den er da megaflot..
Ude i området ved siden af The Pit fandt jeg en ny grotte....og med Osmium...Den er ret flot og bærer præg af engang at ha været forbundet med havet måske...
I den lille sø får jeg øje på fisk....fedest. Det er sådan at alt hvad jeg placere i apparater specifikke steder, stille og roligt vil brede sig til hele planeten...og denne fisk var en jeg købte med handelsraketten som den første (fiskeæg altså)
Og her er så de fisk jeg indtil videre har skabt....de er ret flotte synes jeg!
Men til dem som synes det var spændende skal jeg ikke snyde dig/jer. Jeg fulgte selv en you tube spiller, som elskede spillet ligeså meget som jeg, og han har samlet alle sine videoer fra Planet Crafter i 2 compilationer som man kan se her;
Han er ret nystartet og rimelig behagelig at lytte til, selvom man skal passe på ikke at få "BOM" på hjernen....
Rigtig god fornøjelse og tak!
MonaSolstraale synes godt om
Men jeg forstår godt at du ikke kan blive ved, når interessen ikke er så stor.
Tak for en god historie
Jeg vil prøve at kigge på you tube - selvom det er irriterende med reklamer derinde
Og ellers kan du jo prøve selv at spille det...Jeg har allerede 384 timer så jeg synes bestemt det er pengene værd!
sims4ever synes godt om
Jeg vil studere det der planet crafter - som nævnt tidligere står den jo på div. star trek her i huset
Anbodil synes godt om
Desværre fik jeg ikke vist alt hvad der er i spillet, og det gør Beer gaming heller ikke, men han viser trods alt mere end mig!
Måske kunne dine Planet Crafter erfaringer inspirere dig til en tur til Batuu - bygge en base og et samfund ud fra din nye viden?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Anbodil synes godt om
Jeg ender nok med at spille et nyt spil hen mod vinter...jeg har allerede 404 timer i spillet, så pengene er givet godt ud!!
Men det spil jeg har spillet allermest er Dinkum...og det er jeg slet ikke færdig med. Det kan spilles igen og igen, måske det er noget for dig Sims4ever...du kan jo tjekke det ud.
jeg har 869 timer i det spil og det koster kun 13,43 euro altså 100 kr. Det er et virkelig godt spil og så er det kun en mand ved navn James Bendon som har lavet det. Spillet er sådan set uden ende...men det er jo op til en selv!
Anbodil synes godt om
No offense.
Sådan lige umiddelbart ligner Dinkum da sådan lidt en klon af Minecraft møder australian outbacks og Sims Cottage Living - eller tager jeg helt fejl?
- og hvor langt er du nået i spillet på 869 timer Anbodil?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
sims4ever synes godt om
Franklin er den vigtigste person at få til at flytte til byen. Han er opfinder, så han laver alle de udvidede superredskaber, som du har brug for. Jeg har efterhånden luret at han er nemmest at få til at flytte ind, hvis man vælger at bo ved stranden!!
Jeg har mange spil 5, eller 6 som er bygget helt forskelligt op og som jeg jævnligt besøger. Måske er det bare fordi jeg godt kan lide at starte et spil op, at jeg har så mange...haha!!
Din land er jo forskelligt fra spil til spil!!!
Jeg synes virkelig at James Bendon har fået lavet et spil som er hyggeligt at spille og som bare glider. Det har alle elementer, bygge op, terraforming, passe dyr, dyrke afgrøder, lave mad og redskaber, løse opgaver, gå på jagt, gå på opdagelse, samle nødvendigheder fra hele landet og være på vandet. Et virkelig godt spil til den pris!
sims4ever synes godt om
simsister og sims4ever synes godt om
Og jeg må sige det er nogle gode billeder - rigtig gode og klare farver
Anbodil synes godt om
Planeten hedder Humble, og det er nok fordi den er mindre, men i følge de gamechangere som allerede er igang med at spille, så gør det ikke selve spillet mindre at planten er mindre, for den har et meget udbygget netværk af tunneler og undergrund. Og så har DEV ændre lidt på måden at spille på, hvilket sikkert kun virker forfriskende!!
Så nu håber jeg bare at jeg vil kunne finde rundt i det der tunnelsystem, når jeg har fået isen tøet op!!
Anbodil synes godt om
En enorm isgrotte:
Udsigten over det areal som jeg landede i og hvor min base er sat op!
Jeg er nu på det stade hvor jeg arbejder mig mod at få søer, altså flydende vand!
sims4ever synes godt om
Jeg har fundet det største skib på planeten. Og fået en ny dragt
Og endelig er planeten begyndt at grønnes:
Det er faktisk ikke sådan bare ligetil at terraforme denne planet, men måske det også hænger sammen med at man ikke på forhånd ved hvor alting er, og hvad man kan forvente. Jeg var alt for lang tid om at producere nok varme, så jeg endte med at mangle Zeolite, som er et mineral du skal bruge til det meste der producere biomasse.
Anbodil synes godt om
Zeolite grotten som ender ud i et kæmpe undergrunds system, som jeg gruer for at finde rundt i..
et plateau efter isen er smeltet
Og en hemmelig grotte jeg fandt, men ikke kan huske hvor er....nu!! Godt der er koordinater på billedet!!
sims4ever synes godt om
Side 2 af 3 • 1, 2, 3