DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fangen GP-8971-L

3 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Fangen GP-8971-L - Page 2 Empty Sv: Fangen GP-8971-L

Indlæg af Anbodil Tirs 16 Jul 2024 - 1:26

Umættelig....grådig....hmmm jeg kommer til at tænke på Sentinel Corp. Fuld af tanker bevæger jeg mig videre. Der er to gange mere. Den ene ender med endnu et alter, nøgle og koordinater. nøglen tager jeg med mig...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane124

Den anden gang er anderledes og ser ud til at ende i en platform af en slags..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane147

Hvad i al verden..... foran mig svæver et intakt rumskib. Det må så være det Wardens har brugt til at ankomme i, men hvorfor er det stadig her..og hvor er de??? Måske kan jeg selv flyve væk i det?? Men ak jeg kan ikke komme derover, for min jetpack vil ikke virke herinde,...mystisk!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane146

Her er ikke mere at finde ud af, så jeg går tilbage hvor jeg kom fra og flyver ud af svampegrotten. Jeg ser at de træer jeg har sat hjemme har bredt sig helt her over i området før lavaområdet...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane148

På vej hjem gennem en tunnel ser jeg at træerne også vokser herinde....du godeste...de ender nok med at vokse alle steder...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane149

Jeg har en ide om hvor Wardens nye nøgle skal anbringes og ganske rigtigt...et alter er opstået i Super Alloy grotten...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane150

Men jeg har undervejs fyldt rygsækken så jeg må afbryde min opdagelsesrejse og flyve hjem.
I mellemtiden har jeg fået mulighed for at lave energikerner...som skal bruges til noget ganske bestemt...så jeg laver en og flyver ud til rumskibet i ørkenen..... hvor jeg putter den i maskinen, spændt på hvad der sker
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane152

Jeg hører en ppssssstttt lyd som om noget åbner op, og så er det bare af finde stedet.....
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane151

Jeg har fået adgang til mere materiale...og finder også et pengeskab...se det er jo ret fedt...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane153

Pengeskabet rummer bl.a. en ny rumdragt og Terra Tokens( valuta)
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane154

Hjemme igen kan jeg ikke lade være med at skifte.....jeg synes dragten er virkelig flot...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane125

Jeg har i et stykke tid haft mulighed for at bygge en handelsraket, men fandt det ikke umagen værd at bruge materialer på at bygge den, når jeg ikke havde Terra Tokens...men nu... er det jo en anden snak.
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane126

Jeg går listen igennem og finder tingene ret dyre. Jeg kan også tjene penge men altså det er ikke meget der blir betalt den anden vej. Hmm jeg vælger nogle nye plantefrø og T2 skabe. Jeg er ret spændt på hvor meget plads der er i dem i forhold til dem jeg har nu...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane156

Og så er det bare afsted med raketten..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane128

Mens jeg venter på returnering af raketten flyver jeg til de 1000 åers land....
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane157

Jeg står og overvejer om det område måske ikke kan bruges til noget i fremtiden.....Jeg har i forvejen sat en mindre base her....så måske..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane129
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale og sims4ever synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Anbodil Ons 17 Jul 2024 - 20:24

Handelsraketten er landet med blueprintet af T2 skabene og jeg kan ikke vente med at sammenligne..
Så det her er hvor meget plads jeg har i mine nuværende skabe
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane159

Og her er så hvor meget plads der er i T2 skabene
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane158

Sikke en forskel! Jeg får travlt med at skifte ud og bruger en rum tid på det...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane130

Inde i den store Iridium grotte er der vokset et lianagtigt træ op i højderne og jeg kan kravle op ad den...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane160

Jeg havner i et stort indelukke hvor sommerfuglene svirrer omkring...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane131

Der er en passage som fører ud i det fri...og mand sikke en udsigt...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane132

Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane133

Derhjemme opdager jeg at jeg er på vej over i et nyt stadie, nemlig fisk...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane161

Jeg beslutter mig for at fortsætte med at gå på opdagelse i historien og finder tilbage til den port som åbnede sig i Super Alloy grotten.
Jeg blir mødt af en hulens masse trapper som bare går nedad...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane162

Jeg havner så ved noget som kunne minde om en port og går ind...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane164

Det første som møder mig er endnu et alter med en nøgle som jeg tager med mig...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane134

Jeg fortsætter så af en bred vej, som fører.....?
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane163

EN BY???? Den ser meget anderledes ud end hvad jeg er vant til. Her er helt stille, som om det hele sover. Meget underlig fornemmelse..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane166

Jeg finder endnu en nøgle og også en guldtavle....
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane165

Og så skal jeg ellers igang med en større stigning langs bygningen til højre...jeg opdager en indgang højt oppe
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane167

Jeg får øje på noget som ligner en lysende orb..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane170

Jeg går helt tæt på. Den virker dragende...den der orb...men hva i al verden er det??
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane168

Jeg løsriver mig og går tilbage, hvor jeg finder en forklaring...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane169

Nu gir det endelig mening med alle de nedfaldne og nødlandede rumskibe m.m. Det vil altså sige at den stadig virker.....hmm...så skal jeg da ikke gøre mig forhåbninger om at blive reddet herfra.....
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane171

Jeg går videre ad de vakelvorne gangbroer. Her er en flot udsigt. Tænk at ha bygget alt det...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane173

Tilsidst kommer jeg til endnu et alter med koordinater og endnu en nøgle. Så har jeg altså samlet 3 i alt..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane172

Jeg må hele den lange vej tilbage, ud af den underjordiske by og ud af Alloy grotten, før jeg kan sætte næsen hjemad med nøglerne. Nu skal jeg så bare finde de nye koordinater før jeg kan komme videre i sporene af Wardens.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af Anbodil Fre 19 Jul 2024 - 18:16

Jeg er kommet så langt i terra formningen at jeg har fået en bot station....Det gir mulighed for automatisk opfyldning af mine lagre, men tager lige en del tid at indstille det hele. Når det er gjort passer det næsten sig selv..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane135

Og så har fået sat sommerfugle farme op....det er nu dejligt med sommerfugle i luften...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane175

Jeg har været ud i meteorkrateret, som jeg kalder The Pit...og fandt mindsanten en lille underjordisk base..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane174

Det viser sig at ha været Ikhlas's Det er lang tid siden jeg er faldet over noget fra ham...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane176

Jeg søger rundt i The pit for at finde hans koordinater....
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane136

Basen viser sig at ligge højere oppe af skråningen, på et rapos..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane137

Inden jeg undersøger basen har jeg noget andet jeg lige skal undersøge...for ved siden af The Pit ligger jo et større "hul" som sidst jeg var her var frosset i bunden. Men nu springer en langt vandfald..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane139

Helt nede i bunden finder jeg en af de gyldne bokse, som rummer en Effegi... Fler til samlingen!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane177

Og så har jeg endelig "råd" til at sende den kraftigste GPS satelit op...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane138

Så nu jeg jeg zoome helt ud of få et godt overblik over alle biomene. Og jeg kan se ruterne på mine Bots når de henter råstoffer..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane140

Nå men jeg tager tilbage til Ikhlas's base...Den viser sig at ligge to etager under jorden og er pænt stor...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane179

Jeg finder en hemmelig væg med gode råstoffer gemt bagved...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane178

Men også Ikhlas tanker...han lader til at have væsentlig mere kampånd end Xiodan På en af skærmene kan jeg dog se at han har forsøgt igen og igen af få kontakt med omverdenen uden held...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane180

Han har da også indrettet sig lidt hyggeligt...trods alt... Men hvor må det være svært at undvære sin familie. Jeg er sg glad for at jeg kun har min far...hvis han stadig lever..??
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane182

Ja man kan godt blive lidt tosset af isoleringen..det så jeg jo med Xiodan....der var den helt gal.
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane181

Jeg tror at den eneste grund til at jeg ikke er blevet helt bims, er at jeg slet ikke har tid til det. Planeten var åbenbart blevet klar til Terra-formering igen efter meteornedslagene( og det var mit held), for jeg formoder at det var dem som udryddede Wardens, altså dem som blev tilbage!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

sims4ever synes godt om

Indlæg af Anbodil Lør 20 Jul 2024 - 17:28

Jeg har været ude og lede efter koordinaterne til Wardens nøgler, og det var bestemt ikke lige til denne gang, men endelig...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane143

Da jeg placerer nøglerne lyder det som; all hell brakes lose!!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane141

Det er da godt at jeg ikke er afhængig af ilt denne gang, for det tager immervæk en rum tid før den klippevæg er nede. Igen åbner der sig en vej, som går nedad..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane142

Her er faktisk ret smukt og jeg følger åen, spændt på hvad jeg kommer til at se...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane144

Ude i det fjerne kan jeg svagt skimte nogle bygninger...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane145

Hold nu fast....igen en mindre by...men med mere sol på en den forrige, kan man rigtig se dens pragt...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane146

Jeg kikker mig omkring og får igen en fornemmelse af at byen sover og kun venter på at vågne...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane149

Nå men jeg har jo et job jeg skal udføre, så jeg begynder at lede efter nøgler...højt som lavt...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane148

Jeg samler 5 nøgler i alt og går op til døren i hovedbygningen, hvor jeg finder en tavle...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane183

Hmm er de wardens ikke lidt teatralske?? Nøglerne blir placeret på alteret og en dør åbner sig oppe fra og ned...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane151

WoW hvor er det smukt. EN bygning med svirrende gyldne sommerfugle og en kuppel i samme mønster som nøglerne....
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane150

De har efterladt 2 gyldne bokse med bl.a. Efegis og gyldne sommerfugle larver. og så en Efterskrift....
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane185

Var det så det? Enden på The Wardens? Hmmm jeg går spekulativ tilbage ad samme vej jeg kom fra og opdager at det er blevet nat....gud så mørkt...Jeg ved ikke om det er den atmosfære jeg har skabt som gør det, men det er som om nætterne er blevet mørkere og lidt længere end da jeg blev smidt herned....spøjst!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane184

Nå men jeg er rigtig i opdagelses humør så jeg laver noget dynamit for så at vende tilbage tilbage vandfaldet i de 1000 åers land..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane152

Sprængningen fungerer godt, men da jeg bevæger mig længere ind blir jeg bremset af en dør. Nøglekort....hva faen..sådan nogle har jeg da ikke...og hele 5 stk. Se nu er jeg da blevet rigtig nysgerrig, men det hjælper jo ikke noget, så jeg må slukøret vende næsen hjemad...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane153

Uden for er det hele totalt blåt..det kan kun betyde een ting, at osmium asteroider er på vej
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane186

Jeg skynder mig hjem og skifter til en ny dragt jeg fandt i en af guldboksene.....Den er da megaflot..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane154

Ude i området ved siden af The Pit fandt jeg en ny grotte....og med Osmium...Den er ret flot og bærer præg af engang at ha været forbundet med havet måske...
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane188

I den lille sø får jeg øje på fisk....fedest. Det er sådan at alt hvad jeg placere i apparater specifikke steder, stille og roligt vil brede sig til hele planeten...og denne fisk var en jeg købte med handelsraketten som den første (fiskeæg altså)
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane187

Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane155

Og her er så de fisk jeg indtil videre har skabt....de er ret flotte synes jeg!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane156
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af Anbodil Ons 24 Jul 2024 - 0:36

Efter at ha læst kommentarerne har jeg besluttet at stoppe min fortælling her. Spillet er som sagt tidligere ret langt, og jeg ønsker ikke at spame forum med alle de billeder. Jeg kan godt forstå hvis man har svært ved at forstå spillet i det hele taget. Jeg kan kun takke for dem der trods alt fik noget ud af det og takke dem som forsøgte. Dette spil er også process orienteret og ikke et simulations spil!

Men til dem som synes det var spændende skal jeg ikke snyde dig/jer. Jeg fulgte selv en you tube spiller, som elskede spillet ligeså meget som jeg, og han har samlet alle sine videoer fra Planet Crafter i 2 compilationer som man kan se her;

Han er ret nystartet og rimelig behagelig at lytte til, selvom man skal passe på ikke at få "BOM" på hjernen.... Fangen GP-8971-L - Page 2 1f602

Rigtig god fornøjelse og tak!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

MonaSolstraale synes godt om

Indlæg af sims4ever Ons 24 Jul 2024 - 18:04

Æv - jeg syntes nu det er/var en spændende historie Very Happy

Men jeg forstår godt at du ikke kan blive ved, når interessen ikke er så stor.

Tak for en god historie Very Happy

Jeg vil prøve at kigge på you tube - selvom det er irriterende med reklamer derinde
sims4ever
sims4ever
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 140

https://www.sims4ever.dk

Indlæg af Anbodil Ons 24 Jul 2024 - 23:06

Sim4ever du sku prøve at finde en ad blocker.... jeg har ikke set reklamer i mange år...er vildt glad for den!!! Fangen GP-8971-L - Page 2 1f603
Og ellers kan du jo prøve selv at spille det...Jeg har allerede 384 timer så jeg synes bestemt det er pengene værd! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

sims4ever synes godt om

Indlæg af sims4ever Tors 25 Jul 2024 - 13:38

Ahh ja det var en god ide med en blocker på. Jeg har vist haft en på et tidspunkt - men det var den gamle PC. Det er sgu ikke sådan med huskeren med alderen Laughing Tak for rådet Very Happy

Jeg vil studere det der planet crafter - som nævnt tidligere står den jo på div. star trek her i huset Laughing
sims4ever
sims4ever
Første Post

Anbodil synes godt om

Indlæg af Anbodil Tors 25 Jul 2024 - 13:42

Så er et jo ikke helt ved siden af... Fangen GP-8971-L - Page 2 1f603

Desværre fik jeg ikke vist alt hvad der er i spillet, og det gør Beer gaming heller ikke, men han viser trods alt mere end mig! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af VinceDjansen Søn 28 Jul 2024 - 14:04

Bare en tanke:
Måske kunne dine Planet Crafter erfaringer inspirere dig til en tur til Batuu - bygge en base og et samfund ud fra din nye viden?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Indlæg af Anbodil Fre 16 Aug 2024 - 12:38

Det lader til at der kommer endnu et opdatering af Planet Crafter... og det blir flere dyr.

Her er et par styks fra mit spil...de er fluorescerende.
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane189

Dyrene laver man selv i sit spil via DNA og leg med genetik
Denne lille fyr synes jeg bare er sød
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane157
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af sims4ever Fre 16 Aug 2024 - 17:45

Jeg kan læse at spillet nu er komplet - og koster omkring 24 euro (ca 180 kr) meget billigere end Sims Laughing
sims4ever
sims4ever
Første Post

Anbodil synes godt om

Indlæg af Anbodil Fre 16 Aug 2024 - 18:42

Okej så er det steget i pris. Men jeg tænker også at den opdatering som kommer indefor nogle uger, og er gratis, er den sidste af sin slags. Og da dyrene er det sidste man kan i spillet, så hænger det også bedre sammen. Indtil nu var der kun 3 arter man kunne lave, men med forskellige farver og varianter. Så det er nok meget passende med lidt flere arter, også så Terraformationen går lidt hurtigere mod slutningen.
Jeg ender nok med at spille et nyt spil hen mod vinter...jeg har allerede 404 timer i spillet, så pengene er givet godt ud!! Laughing

Men det spil jeg har spillet allermest er Dinkum...og det er jeg slet ikke færdig med. Det kan spilles igen og igen, måske det er noget for dig Sims4ever...du kan jo tjekke det ud.
jeg har 869 timer i det spil og det koster kun 13,43 euro altså 100 kr. Det er et virkelig godt spil og så er det kun en mand ved navn James Bendon som har lavet det. Spillet er sådan set uden ende...men det er jo op til en selv! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af sims4ever Fre 16 Aug 2024 - 22:27

Hmm ved ikke om Dinkum er noget scratch Jeg er generelt kørt lidt træt, hvad spil angår. Det bliver mest til puslespil - familien klager over jeg har fået brikker på hjernen Laughing Laughing
sims4ever
sims4ever
Første Post

Anbodil synes godt om

Indlæg af VinceDjansen Man 19 Aug 2024 - 13:14

Jeg vil da umiddelbart mene, at det da er godt, at man netop HAR nogle brikker at flytte med Laughing
No offense.

Sådan lige umiddelbart ligner Dinkum da sådan lidt en klon af Minecraft møder australian outbacks og Sims Cottage Living - eller tager jeg helt fejl?
- og hvor langt er du nået i spillet på 869 timer Anbodil?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

sims4ever synes godt om

Indlæg af Anbodil Man 19 Aug 2024 - 18:07

Dinkum er sådan set et evigheds spil. Jo der er opgaver, såsom at få befolket den by du laver, og lave opgaver for dem, der hvor du vælger at slå dig ned. Her kan dyrelivet spille en rolle, for at være nabo til krokodiller og sorte djævle er træls. Tilflytterne har alle et erhverv med sig som du får brug for fremadrettet. Og efterhånden som spillet skrider frem og du får samlet byen, får dig en vandscooter, eller sejlbåd, fisker perler, dyrker afgrøder, samler æg fra dine høns, fanger en dinko som du kan kalde din hund, finder ressourcer på land, til vands og under jorden...eller rejser med luftballon til et andet biom, fordi du endelig har fået bygget en lufthavn, så får du jo samlet lidt af en formue sammen, som du så kan bruge til at udbygge din by eller hele landet, med veje, gæstehytter, broer..uhh de er vigtige..måske vejbelysning og så videre. Tja....det vare længe før du kommer så langt, og så kan man endda finde på noget, måske spiller man med andre som man kan besøge eller får besøg af. Helikopteren er det ultimative mål i spillet. Den er bare så fed at ha! Og ja det kan minde om mindcraft, i al fald i måden du bygger på. SÅ virkelig et spil, hvor kreativiteten kan få frit spil.

Franklin er den vigtigste person at få til at flytte til byen. Han er opfinder, så han laver alle de udvidede superredskaber, som du har brug for. Jeg har efterhånden luret at han er nemmest at få til at flytte ind, hvis man vælger at bo ved stranden!!Wink

Jeg har mange spil 5, eller 6 som er bygget helt forskelligt op og som jeg jævnligt besøger. Måske er det bare fordi jeg godt kan lide at starte et spil op, at jeg har så mange...haha!! Laughing
Din land er jo forskelligt fra spil til spil!!!

Jeg synes virkelig at James Bendon har fået lavet et spil som er hyggeligt at spille og som bare glider. Det har alle elementer, bygge op, terraforming, passe dyr, dyrke afgrøder, lave mad og redskaber, løse opgaver, gå på jagt, gå på opdagelse, samle nødvendigheder fra hele landet og være på vandet. Et virkelig godt spil til den pris!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

sims4ever synes godt om

Indlæg af Anbodil Man 9 Sep 2024 - 13:31

Uhhh det var svært at afslutte et af mine spil. Når man har lagt så meget arbejde i det. Men jeg valgte Warden.

Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane158

Så farvel med mig!!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane190

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

simsister og sims4ever synes godt om

Indlæg af sims4ever Man 9 Sep 2024 - 22:25

Ahh - så kom du hjem Very Happy

Og jeg må sige det er nogle gode billeder - rigtig gode og klare farver
sims4ever
sims4ever
Første Post

Anbodil synes godt om

Indlæg af Anbodil Man 9 Sep 2024 - 23:46

Ha ha..ja det er en noget anden grafik. Men tro det eller ej jeg har også startet et nyt spil. Jeg skal jo lige prøve det med det buggi køretøj vi har fået!!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af Anbodil Tors 10 Okt 2024 - 11:28

I går kom så endelig den nye planet til Planet Crafter, og jeg har selvfølgelig købt DLCen. Very Happy

Planeten hedder Humble, og det er nok fordi den er mindre, men i følge de gamechangere som allerede er igang med at spille, så gør det ikke selve spillet mindre at planten er mindre, for den har et meget udbygget netværk af tunneler og undergrund. Og så har DEV ændre lidt på måden at spille på, hvilket sikkert kun virker forfriskende!!

Så nu håber jeg bare at jeg vil kunne finde rundt i det der tunnelsystem, når jeg har fået isen tøet op!! Fangen GP-8971-L - Page 2 1f60b
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af sims4ever Tors 10 Okt 2024 - 12:56

Ahh det lyder som et spændende projekt - i mens så kan jeg sove til Tiny Glade Laughing
sims4ever
sims4ever
Første Post

Anbodil synes godt om

Indlæg af Anbodil Fre 11 Okt 2024 - 14:23

Av sværhedsgraden er tunet lidt op på denne planet og så er afstandene enorme, når man kun har apostlenes heste. Det er også gjort sværere at finde de ressourcer du skal bruge. Så nu skal de udvindes af en anden type maskine. Men jeg kom alligevel langt igår. Jeg har endelig fået lavet mig en jetpack og det gør det hele lidt nemmere. Her er et par billeder:

En enorm isgrotte:
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane160

Udsigten over det areal som jeg landede i og hvor min base er sat op!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane159

Jeg er nu på det stade hvor jeg arbejder mig mod at få søer, altså flydende vand!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

sims4ever synes godt om

Indlæg af Anbodil Lør 12 Okt 2024 - 11:12

Her kan man se at min base er vokset:
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane161

Jeg har fundet det største skib på planeten. Og fået en ny dragt
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane164

Og endelig er planeten begyndt at grønnes:
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane162

Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane163

Det er faktisk ikke sådan bare ligetil at terraforme denne planet, men måske det også hænger sammen med at man ikke på forhånd ved hvor alting er, og hvad man kan forvente. Jeg var alt for lang tid om at producere nok varme, så jeg endte med at mangle Zeolite, som er et mineral du skal bruge til det meste der producere biomasse.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af sims4ever Lør 12 Okt 2024 - 13:44

Man kan godt se denne planet ser anderledes ud. Du ender da med at bliver mester udi mineraler og biomasser Laughing
sims4ever
sims4ever
Første Post

Anbodil synes godt om

Indlæg af Anbodil Lør 12 Okt 2024 - 16:48

Ja eller noget af en explorer. Jeg har fundet nye områder, som kun dukker up efterhånden som processerne skrider frem.

Zeolite grotten som ender ud i et kæmpe undergrunds system, som jeg gruer for at finde rundt i..
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane191

et plateau efter isen er smeltet
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane165

Og en hemmelig grotte jeg fandt, men ikke kan huske hvor er....nu!! Godt der er koordinater på billedet!!
Fangen GP-8971-L - Page 2 Plane166
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år