Varulve Game Pack
+2
VinceDjansen
MonaSolstraale
6 deltagere
Side 3 af 4
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Varulve Game Pack
Jaaah, lad os få en rigtig anderledes historie Simsister.
Det vil jeg glæde mig til.
Gad vide, hvad der sker, når alle disse spooky creatures mødes?!
Det vil jeg glæde mig til.
Gad vide, hvad der sker, når alle disse spooky creatures mødes?!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Har lige købt pakken. Elsker de slidte ting i byg. Det er perfekt til fixer upper huse. Så er i gang med en opgave allerede jeg så på Facebook
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Der er bestemt et par sjove detaljer tænkt ind i genstandene denne gang - det slidte look ikke mindst, men også et fedt bord med en bog som støtte ved det ene ben og et skrivebord med en trækasse som side osv osv.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Nu har jeg hentet to varulve og flyttet dem ind i mit spil. Billeder følger måske senere, når jeg har samlet mod til at spille dem.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
simsister synes godt om
Ok, det kræver faktisk ikke så meget mod. De er på ingen måde mere besværlige end vampyrerne, bare mere hidsige! Men som andre skriver her, er der virkelig nogen fede og anderledes ting både i LES og byg/køb. Desværre kom der ikke nogen behåring, hverken til mænd eller kvinder, så det må man downloade som CC.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Og så kommer spørgsmålet til en million: Er der nogen, der har set noget til Gregers?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ja, han ser godt nok vild ud altså, men jeg kan ikke finde ham.
Jeg har fundet et kort over månekrat mølle og ved den røde runde cirkel kan man ofte træffe Gregers
https://www.ggrecon.com/media/40ffvz31/sims3-werewolves-greg-location-map.jpg?mode=crop&width=682&quality=80&format=webp
https://www.ggrecon.com/media/40ffvz31/sims3-werewolves-greg-location-map.jpg?mode=crop&width=682&quality=80&format=webp
Gæst- Gæst
Der er tilbud på pakken lige nu til godt 100 kr, men hvordan er jeres oplevelser omkring de andre verdener - dukker disse varulve op alle steder, eller forbliver de i "varulve-verdenen" (Månekrat Mølle?!) ?
Jeg kunne godt finde på, at ofre de 100 kr for de slidte genstande, men gider ikke have varulve rendende i alle mine spil.
Derfor spørgsmålet omkring jeres oplevelser med pakken og varulvene.
Jeg kunne godt finde på, at ofre de 100 kr for de slidte genstande, men gider ikke have varulve rendende i alle mine spil.
Derfor spørgsmålet omkring jeres oplevelser med pakken og varulvene.
VinceDjansen skrev:Der er tilbud på pakken lige nu til godt 100 kr, men hvordan er jeres oplevelser omkring de andre verdener - dukker disse varulve op alle steder, eller forbliver de i "varulve-verdenen" (Månekrat Mølle?!) ?
De dukker jævnligt op i motionscentre. Jeg har også set Gregers gå forbi i en anden verden. Det var vist i Evergreen Harbor.
Du bestemmer selv, om de må komme i andre "verdener". Det skal du gøre i indstillingerne. Sjovt nok har jeg netop selv taget et lille sidehop ind i varulve verdenen, fordi jeg pludselig fandt lederen af den varulvegruppe, som ellers havde manglet en leder, og så står det jo noget i stampe. Jeg advarer om, at det vist er meningen, man skal sørge for, at der er en ny leder, før man "helbreder" den gamle. Så lærte jeg det. Plus jeg har lært en hel masse mere. Gregers er - som spillet antyder - noget af en mundfuld. Man kan nemlig ikke helbrede ham permanent. På en måde er det godt nok, for han har jo en rolle, når andre varulve skal opfylde deres stræben, så ham kan man ikke undvære. Jeg har dog "tæmmet" ham lidt og flyttet ham med familie til Forgotten Hollow. Spørg endelig væk. Der er virkelig meget at opdage.
Tak Simsister.
Bare så jeg er HELT sikker: Man kan godt købe pakken - slå adgang til andre verdener for varulve fra i indstillinger - og så helt undgå besøg af varulve udenfor "varulve-verdenen"?
Som jeg lige forstår det, så er Gregers "lederen af varulve-slænget"?
Jeg fornemmer også, at du på sædvanlig grundig vis har kastet dig over en god og fyldig gennemspilning af en udvidelsespakke.
Fed dobbeltdækkerbus/cafe iøvrigt
Bare så jeg er HELT sikker: Man kan godt købe pakken - slå adgang til andre verdener for varulve fra i indstillinger - og så helt undgå besøg af varulve udenfor "varulve-verdenen"?
Som jeg lige forstår det, så er Gregers "lederen af varulve-slænget"?
Jeg fornemmer også, at du på sædvanlig grundig vis har kastet dig over en god og fyldig gennemspilning af en udvidelsespakke.
Fed dobbeltdækkerbus/cafe iøvrigt
Du skal dog være opmærksom på, at du stadig kan møde varulvene i deres menneskelige form i alle verdner, på samme måde som alien kan gemme sig under en menneskelig forklædning
Nej, Gregers er ikke lederen. Han er den ultimative varulv, som ikke kan helbredes, men nyttig, når andre simmere vil bides, for så kan de "bare" bede om en "gave" af ham. Når deres stræben derimod står på at vinde over ham i kamp, ser sagen straks ret meget vanskeligere ud. En lille billedserie:
Min egen udfordring gik på at få den øverste vampyr og den ultimative varulv til at forelske sig i hinanden. Det var svært, men med tålmodighed kunne det lade sig gøre. Først skal Gregers dog indfanges, altså blive spilbar.
Noget af kunsten består i at holde dem fra at lave overnaturlige slåskampe. Blandt andet meditation hjælper til at gøre dem roligere. I sims kan man jo indstille mandlige sims, så de kan få børn, og det var ulig sjovere med Gregers, så han blev gravid med George Vatore.
Lægen (mig) foreskrev masser af hvile. Vi skulle jo nødig miste guldklumpen. Det er smart at have sin egen sø, fange den store månefisk og gøre den mulig at fange hjemmefra.
Så kom det spændende øjeblik, hvor Gregers indfandt sig på hospitalet, men akkenej, de ville ikke operere ham, så jeg måtte vælge ikke at tage med, og dermed sende ham afsted igen alene.
Til gengæld skulle jeg da ikke snydes, han var særdeles frugtbar:
Bare lidt synd for ham, at der ikke var en ordentlig hvalp imellem. De var alle tre vampyrer: to piger og en dreng.
Holde da helt op, det er hårdt arbejde!
Til gengæld er han nu helt vildt berømt, selv om det ikke er slået til. Teenagerne kommer godvilligt til Forgotten Hollow for at fotografere ham.
Ledere af "slænget" som du så smukt kalder det er der to af. Der er to grupper/flokke af varulve, den ene mere aggressiv og voldelig end den anden, som er mere diplomatisk og venlig. Efter jeg havde helbredt lederen af den venlige gruppe, kom der ikke umiddelbart en ny. Man skulle selv lede efter ham, og endelig forleden dag fandt jeg så Lars. Så jeg følte mig heldig, for det var netop den leder, de nye varulve gerne ville have. Men han skulle lige forbi Gregers for at få en "gave", så han kunne komme "back to normal". Og som du kan se, er det virkelig svært for ikke at sige umuligt at forhindre slåskampe, når man ikke styrer dem. Nu er de to rimeligvis uvenner, eller hader hinanden.
Her kan man så se biddet på Lars' overarm. Skulle der ske det, at en usalig simmer bliver bidt, uden at du vil have det, kan du skynde dig at sende ham/hende i bad eller et par andre kunstgreb, så går det væk igen. Men er de først blevet varulve skal de selv klare helbredelsen.
Nej, Gregers er ikke lederen. Han er den ultimative varulv, som ikke kan helbredes, men nyttig, når andre simmere vil bides, for så kan de "bare" bede om en "gave" af ham. Når deres stræben derimod står på at vinde over ham i kamp, ser sagen straks ret meget vanskeligere ud. En lille billedserie:
Min egen udfordring gik på at få den øverste vampyr og den ultimative varulv til at forelske sig i hinanden. Det var svært, men med tålmodighed kunne det lade sig gøre. Først skal Gregers dog indfanges, altså blive spilbar.
Noget af kunsten består i at holde dem fra at lave overnaturlige slåskampe. Blandt andet meditation hjælper til at gøre dem roligere. I sims kan man jo indstille mandlige sims, så de kan få børn, og det var ulig sjovere med Gregers, så han blev gravid med George Vatore.
Lægen (mig) foreskrev masser af hvile. Vi skulle jo nødig miste guldklumpen. Det er smart at have sin egen sø, fange den store månefisk og gøre den mulig at fange hjemmefra.
Så kom det spændende øjeblik, hvor Gregers indfandt sig på hospitalet, men akkenej, de ville ikke operere ham, så jeg måtte vælge ikke at tage med, og dermed sende ham afsted igen alene.
Til gengæld skulle jeg da ikke snydes, han var særdeles frugtbar:
Bare lidt synd for ham, at der ikke var en ordentlig hvalp imellem. De var alle tre vampyrer: to piger og en dreng.
Holde da helt op, det er hårdt arbejde!
Til gengæld er han nu helt vildt berømt, selv om det ikke er slået til. Teenagerne kommer godvilligt til Forgotten Hollow for at fotografere ham.
Ledere af "slænget" som du så smukt kalder det er der to af. Der er to grupper/flokke af varulve, den ene mere aggressiv og voldelig end den anden, som er mere diplomatisk og venlig. Efter jeg havde helbredt lederen af den venlige gruppe, kom der ikke umiddelbart en ny. Man skulle selv lede efter ham, og endelig forleden dag fandt jeg så Lars. Så jeg følte mig heldig, for det var netop den leder, de nye varulve gerne ville have. Men han skulle lige forbi Gregers for at få en "gave", så han kunne komme "back to normal". Og som du kan se, er det virkelig svært for ikke at sige umuligt at forhindre slåskampe, når man ikke styrer dem. Nu er de to rimeligvis uvenner, eller hader hinanden.
Her kan man så se biddet på Lars' overarm. Skulle der ske det, at en usalig simmer bliver bidt, uden at du vil have det, kan du skynde dig at sende ham/hende i bad eller et par andre kunstgreb, så går det væk igen. Men er de først blevet varulve skal de selv klare helbredelsen.
Det var en meget fin gennemgang af ting fra pakken. Tak Simsister.
Utroligt, at der ikke var bare en enkelt lille varulv mellem et babyboom på 3 nyfødte.
Og nu du så fint beskriver det, kan jeg da egentligt godt huske rivaliseringen mellem de to varulvegrupper fra præsentationen i sin tid.
Og åh ja, det er da også rigtigt med disse afmærkninger af territorie. Det kan jeg da egentlig også godt huske, nu du nævner det så fint.
Har du prøvet at "hyle fra bakketoppen" - eller hvad det nu hedder mere korrekt?
(Som du tydeligt fornemmer, har jeg ikke brugt blot et minut på den pakke indtil videre!)
Tak for jeres tilbagemeldinger
Utroligt, at der ikke var bare en enkelt lille varulv mellem et babyboom på 3 nyfødte.
Og nu du så fint beskriver det, kan jeg da egentligt godt huske rivaliseringen mellem de to varulvegrupper fra præsentationen i sin tid.
Og åh ja, det er da også rigtigt med disse afmærkninger af territorie. Det kan jeg da egentlig også godt huske, nu du nævner det så fint.
Har du prøvet at "hyle fra bakketoppen" - eller hvad det nu hedder mere korrekt?
(Som du tydeligt fornemmer, har jeg ikke brugt blot et minut på den pakke indtil videre!)
Tak for jeres tilbagemeldinger
"Hyle fra bakketoppen" er ret overvurderet. Jeg går ud fra, at det er en slags hint til det, der er deroppe. Ligeledes gør det ikke den helt store forskel, om de bader i søen, når månen skinner, men det er sjovt at prøve. For øvrigt får varulve ikke "hvalpe" hver gang. Måske sådan ca. hver tredje eller fjerde barn bliver en hvalp, også hvis det er to varulve, der får dem sammen.
simsister skrev:"Hyle fra bakketoppen" er ret overvurderet.
Så det svarer lidt til skuffelsen ved at vade rundt i den snegleformation i Hønseherred, hvor man blot kan gemme en genstand under snegleskulpturen, når man endelig når frem?
Utroligt, at programmørerne ikke udnytter mulighederne bedre, når de nu har skabt området.
- eller måske var min simmer bare ikke dygtig nok til en eller anden færdighed?!
Njøøøe, synes faktisk ikke, det er en skuffelse, men derimod en fed overraskelse. Det vil være for vejledende at fortælle det, hvis man ikke selv har opdaget det.
MonaSolstraale synes godt om
Nu har jeg pløjet gennem James videoer om varulve pakken, og var naturligvis begejstret for tingene i pakken. De vil gå fint i spænd med ting fra Batuu og økopakken. Og så er jeg glad for nabolag uden de der byhuse...men med landlige omgivelser. Men tænk at James har bygget alle 4 grunde op selv. Han har dog også over 1,5 millioner tilhængere...det er dog en slat!!
Men jeg er lidt skuffet over varulvene...de har alt for meget nuttet faktor og minder mere om ulve end varulve, trods mangel på hale.
Faktisk husker jeg varulvene fra sims 3 som mere skræmmende. Også deres måde at løbe på var grum i sims 3 mere end i sims 4.
Nu tænker jeg så lidt over om jeg skal købe pakken..egentlig er den jo ikke så dyr...hmm.
Men jeg er lidt skuffet over varulvene...de har alt for meget nuttet faktor og minder mere om ulve end varulve, trods mangel på hale.
Faktisk husker jeg varulvene fra sims 3 som mere skræmmende. Også deres måde at løbe på var grum i sims 3 mere end i sims 4.
Nu tænker jeg så lidt over om jeg skal købe pakken..egentlig er den jo ikke så dyr...hmm.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Selv JEG hoppede til sidst på denne pakke - mest pga de slidte og lidt specielle genstande og væg- og tagtyper.
Jeg er eks helt imponeret af bordet med bogen under det ene ben.
Jeg er rimeligt sikker på, at jeg ikke kommer til at spille i dette nabolag eller med varulve i det hele taget - men følger MEGET gerne med i andre fortællinger om emnet.
- og du har HELET ret: en nuttet varulv giver ingen mening.
Jeg er eks helt imponeret af bordet med bogen under det ene ben.
Jeg er rimeligt sikker på, at jeg ikke kommer til at spille i dette nabolag eller med varulve i det hele taget - men følger MEGET gerne med i andre fortællinger om emnet.
- og du har HELET ret: en nuttet varulv giver ingen mening.
Anbodil synes godt om
Jeg har en ide om at prøve at bygge min egen varulveklan op i storeskovens nabolag...og teste om bl.a. kloakkerne vil virke her...og i det hele taget OM man kan få et hæderligt varulvespil op og køre i et andet nabolag. Jeg er sikker på at man ikke kan alt men det kunne da være sjovt at prøve....hmm. Og så kan man jo lave en varulv fra start i les, så her har man jo en chance for at få den til at se så grum ud så muligt, uden hensyntagende til hvordan den så ser ud som menneske...hehe.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Jeg er sikker på at jeg har set nogle virkelig grumme varulve i Galleriet
Man KAN jo også vælge alle de negative egenskaber
Det har jeg tænkt på at prøve flere gange - men har endnu ikke fået mig taget sammen.
God fornøjelse med dit spil Anbodil - dejligt for alle vi andre, at du er med igen på et eller andet niveau.
Man KAN jo også vælge alle de negative egenskaber
Det har jeg tænkt på at prøve flere gange - men har endnu ikke fået mig taget sammen.
God fornøjelse med dit spil Anbodil - dejligt for alle vi andre, at du er med igen på et eller andet niveau.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Lignende emner
» Drømmehjem Game Pack
» For Rent Expension pack
» Akut fejl 22.5.24- EA app says that a game has been removed from my library
» Home Cheff Stuff Pack
» Crystal Creations Stuff Pack
» For Rent Expension pack
» Akut fejl 22.5.24- EA app says that a game has been removed from my library
» Home Cheff Stuff Pack