DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ingen færdigheder - ingen problem.

Go down

Ingen færdigheder - ingen problem. Empty Ingen færdigheder - ingen problem.

Indlæg af simsister Ons 27 Apr 2022 - 16:33

Også kaldet simmer uden en plan.

Tja, det er på en måde en gammel historie for os, der har spillet længe. Men i denne udfordring har man kun de sædvanlige 20000, indtil man har sat sin simmer ned på grunden, så står måleren på nul, og man skal ende på 400.000. Derudover står også alle færdigheder på nul og rykker sig ikke en meter. Endelig noget, der ikke kan klares på nogen få timer. Wink

Jeg hentede min Tarzan og ændrede lidt på hans egenskaber, så han blandt andet er "friganer", hvilket betyder, at han kan gøre lige, hvad han har lyst til uden at nogen løfter et øjenbryn. Så satte jeg ham ned på en tom grund, for så havde han da stadig lidt at gøre godt med, troede jeg, men ak nej. Ikke så snart var han "hjemme", så røg pengebeholdningen ned på nul.
Ingen færdigheder - ingen problem. PyvKM6V

Så måtte han jo i gang med at samle ind til dagen og vejen, for friganere ønsker sig ikke at have noget arbejde, i hvert fald ikke af dem, spillet kan levere.
Ingen færdigheder - ingen problem. Eb7rOif

Det brugte han det meste af natten på, og snart var han godt træt men havde jo ikke noget sted at sove, så han måtte finde endnu et par småting og sælge dem, før der var råd til et telt.  Sleep
Ingen færdigheder - ingen problem. TG7uKsI

Næste dag kontaktede han så den lokale gartner og fik lov at hjælpe til med at passe planterne. Lønnen er så at han må sælge nogen af dem.
Ingen færdigheder - ingen problem. MSveixJ

Men han bliver nemt distraheret, især når han er sulten. Så får han pludselig øje på et meget stort træ henne i et hjørne af grunden. Han er simpelthen NØDT til at undersøge det. Der er måske noget spiseligt.
Ingen færdigheder - ingen problem. G8cFHWi

Helt ør af sult kommer han langt om længe ud af det fortryllede træ, og det eneste, han har med sig, er en meget stor og underlig frugt.
Ingen færdigheder - ingen problem. Yt6LIxt

En busk i nærheden skulle have bær, han kunne spise, men der er ikke ret mange, så han bliver ikke mæt. Nå skidt, tænker han, jeg spiser den underlige frugt.
Ingen færdigheder - ingen problem. ECwJktM

Derefter sker en masse, som han bestemt ikke har forventet. Han er temmelig grøn, og han er ikke helt mæt, men nu kan han få næring fra selve planterne.
Ingen færdigheder - ingen problem. 3zMalTq

Derhjemme samler han videre i sine omgivelser, da han får besøg af en mystisk nabo, som siger, at han bare kan sige til, så kommer hun og holder ham med selskab. Jaaa. det er jo hyggeligt.  sunny
Ingen færdigheder - ingen problem. VS5xWD7

Dagene går med at passe planter i gartneriet, hvor der også er en fin sø, han kan svømme i. Tarzan er selvfølgelig lykkelig, for han elsker fitness.
Ingen færdigheder - ingen problem. I70yIFt

Så der bliver snart råd til et par enkelte bekvemmeligheder mere. Og naboens selskab er heller ikke noget at kimse af.
Ingen færdigheder - ingen problem. UNsvWuO
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ingen færdigheder - ingen problem. Empty Sv: Ingen færdigheder - ingen problem.

Indlæg af simsister Søn 1 Maj 2022 - 15:23

Jeg forestiller mig, at Tarzan er nødt til at finde udvej for at skaffe så mange penge som muligt, fordi han har en stor "gæld", så det er ikke alverden han får råd til, og det er faktisk meget sjovt. Midt i det hele syntes man så åbenbart, at vi havde brug for en ny startskærm. Utroligt hvad der bliver brugt tid, penge/løn og kræfter på, som virker helt ligegyldigt for - især mig men nok også mange andre. Men da jeg så kom ind på hovedmenuen efter en hel dag uden sims, og så denne her besked, var jeg alligevel leveret. Det er da meget nuttet.
Ingen færdigheder - ingen problem. 4wcLRTx

Tarzan knokler løs hos gartneren, men så en dag må han pludselig lægge sig, fordi han føler sig syg. Men gartneren er flink. Da Tarzan jo ikke har nogen computer, får han lov at låne gartnerens, så han kan købe noget medicin.
Ingen færdigheder - ingen problem. J65Djpz

Frisk igen og heller ikke grøn længere, vågner Tarzan som sædvanlig næste morgen og går sin runde i omegnen. Selvom han ikke kan øge sine færdigheder, kan han da få nogen "tilfredsheds" points og forbedre lidt med dem.
Ingen færdigheder - ingen problem. 7RBTQV6

Så udfordrer han sig selv ved at udforske det store træ, der står lige i nærheden, og det er en ganske anden sag. Der er fantastisk smukt på Sylvanian Glade.
Ingen færdigheder - ingen problem. QXsQvJE

På "arbejdet" serverer han blandt andet frokost til hele gartnerfamilien. De sætter stor pris på hans service på alle måder, så de bestemmer, at han må høste et par af planterne til at plante hjemme i sin egen have.
Ingen færdigheder - ingen problem. Fdq3nwW

Det giver en pæn slat penge, når han hver morgen kan sælge dødsblomster og granatæbler.
Ingen færdigheder - ingen problem. VhnX9KW

Han forbedrer jo ikke sine evner til at fiske, men han er alligevel heldig ind imellem, så der bliver aftensmad over bålet.
Ingen færdigheder - ingen problem. AcVHcSv

Og naboen, den sødeste teenagepige ved navn Lucy er meget trofast. Der bliver kysset godnat.
Ingen færdigheder - ingen problem. 1oCCeoF

Men der bliver heller ikke penge til nyt tøj, så det gamle er efterhånden lidt mangelfuldt. Heldigvis er det lunt i vejret.
Ingen færdigheder - ingen problem. Q2oyynd
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

MonaSolstraale synes godt om

Indlæg af simsister Man 2 Maj 2022 - 20:45

Tarzan er ellers faldet godt til og nyder sit eminente dagdriverliv. Folk kan faktisk godt lide ham, og han har også fået en rigtig god ven. Men ifølge hans udfordringer kan han ikke flytte sammen med nogen, så både kæresten og vennen må vente, hvis de er interesserede.
Ingen færdigheder - ingen problem. U9rqehH

Så lykkedes udfordringen endelig, og har efter min mening taget lige præcis tid nok til, at der er "kød" på.
Ingen færdigheder - ingen problem. 6ztE7vW

Men tøjet holdt ikke, og pengepungen er helt tom stadigvæk, da Tarzan bliver ringet op om, at hvis han flytter til Evergreen Harbor, vil han få 400.000 udbetalt.
Ingen færdigheder - ingen problem. J4IwAtK

Eftermiddagshygge ved bålet med eftertænksomhed: Hvilke ting skal han have med og hvilke kan han undvære? Er der et godt hus, eller skal han igen vælge det primitive liv. Det duer bare ikke, hvis han som familiesimmer ønsker sig en fremtid med kone og børn.
Ingen færdigheder - ingen problem. ItKx8Ns

Så er det farvel til det primitive liv og livet i denne del af simsverdenen. Fremtiden vinker. Det er også på tide at følge hans drøm om en ferie i Granite Falls.
Ingen færdigheder - ingen problem. PuBWoXO
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Sighubert synes godt om

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum