Halloween....
+3
Anbodil
MonaSolstraale
simsister
7 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Halloween....
Sighubert skrev:Godt gået til jer alle. Kunne specielt godt lide den der med sindsyge anstalten. Den kunne godt give ideer til en lille historie. Men det svære er jo nok at få den opbygget i sims 4.
Nå men må se om jeg ikke snart får lidt tid til at kigge på det.
Jeg husker netop et sindssygehospital, som jeg vistnok så en gennemgang af på Youtube, hvor jeg tænkte nøjagtigt det samme, Sighubert.
Jeg troede egentligt, at jeg havde downloadet det, men kan ikke finde grunden.
Men det var rimeligt godt lavet - sådan i gammel stil, og gav virkeligt tanker om en eller anden uhyggelig historie.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg har virkeligt gjort en indsats for at finde dette gamle sindssygehospital - søgt på insane, mental, hospital, sanctuary, asylum og lignende, men finer ikke det rigtige.
Søger dog videre, for jeg er blevet lidt lun på denne ide - eks placeret i Strangerville, hvis vi kan indespære de der spøjse typer!!
- og det KUNNE måske endda få mig til at købe vampyrpakken, hvis det bliver nødvendigt (og de IKKE dukker op i andre verdensdele).
'Ellers er Davon Bumpkins seneste byggeri måske også egnet til en lille spøgelseshistorie?!
Søger dog videre, for jeg er blevet lidt lun på denne ide - eks placeret i Strangerville, hvis vi kan indespære de der spøjse typer!!
- og det KUNNE måske endda få mig til at købe vampyrpakken, hvis det bliver nødvendigt (og de IKKE dukker op i andre verdensdele).
'Ellers er Davon Bumpkins seneste byggeri måske også egnet til en lille spøgelseshistorie?!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Kan du give nogle kendetegn VinceDjansen? Måske kan vi hjælpe med at lede...
Anchesenamon har bygget et victoriansk hospital. Det er godt nok ikke et sindsygehospital, men se det Her
Anchesenamon har bygget et victoriansk hospital. Det er godt nok ikke et sindsygehospital, men se det Her
Jeg ved ikke om hun måske kan overføre det til sims 4.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Hmm jeg ku måske prøve, men det er nu stor forskel på sims 3 og 4...men måske....Jeg skal nok gi det et shot!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale skrev:Kan du give nogle kendetegn VinceDjansen? Måske kan vi hjælpe med at lede...
BUM - lige i øjet. Det var nøjagtigt dette byggeri, som jeg tænkte på.
Tak MonaSolstraale - nogle gange forbløffes jeg af dit overblik og indsigt i Sims-verdenen.
God stil, selvom der godt nok går lidt "genbrug" i en del af rummene.
- og mon ikke det nemt kan blive sindsygt indendøre, hvis man skulle ønske det?!
- og igen igen igen støder jeg på brugen af genstande fra vampyrpakken
- og herlig familie/stab - vistnok inkl lidt spøgeri ifølge Youtube-gennemgangen.
- og undskyld, at denne Halloween tråd har taget en helt anden drejning
Så se dog at få købt den pakke vince...106 kr siger Sighubert...det kan du ikke engang få en god fl. whisky for...altså... Du ender bare med at blive en hel tante Møghe...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ha ha - ja, det skulle man jo nødigt risikere Anbodil
Nu handler jeg kun gennem EA, men 174 kr er jo heller ikke alverden her op til jul, hvor man jo alligevel skal finde sig en adventspakke til sig selv - altså udover Universitetspakken forståes.
- og whiskey hældes kun i Irish Coffee her i huset. Så det går nok.
Nu handler jeg kun gennem EA, men 174 kr er jo heller ikke alverden her op til jul, hvor man jo alligevel skal finde sig en adventspakke til sig selv - altså udover Universitetspakken forståes.
- og whiskey hældes kun i Irish Coffee her i huset. Så det går nok.
Er der nogen, som ved hvor de fine hospitals-senge på Hope Hospital stammer fra?
Dem synes jeg ikke, at jeg er stødt på i nogle af mine pakker.
Dem synes jeg ikke, at jeg er stødt på i nogle af mine pakker.
Side 2 af 2 • 1, 2
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum