Halloween 2023
+2
simsister
Anbodil
6 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
Halloween 2023
Jeg udfordre hver enkelt herinde til at lave en halloween grund i sims. Det behøver bestemt ikke at være et hus! Men grunden må gerne ose lidt eller meget af Halloween og uhygge
Det kan være en lade eller kælder, eller noget helt andet. Og så vil billeder være et must.
Jeg håber der er nogen som vil være med på spøgen.
Det er lang tid siden vi har haft sådan en fælles ting!!!
Det kan være en lade eller kælder, eller noget helt andet. Og så vil billeder være et must.
Jeg håber der er nogen som vil være med på spøgen.
Det er lang tid siden vi har haft sådan en fælles ting!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
Sv: Halloween 2023
Ja, du har helt ret, det er længe siden. Nok mest fordi hver især har rigeligt at gøre især med deres historier. Jeg må desværre springe over.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Det er jeg da ked af at høre simsister.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Beklager Anbodil, men jeg er heller ikke lige med i denne omgang.
Prøv engang at søge på Galleriet - bare sådan for uhyggens skyld. Mon ikke der ligger en hulens masse uhygge-ting netop i disse dage?!
Jeg husker blandt andet et ret uhyggeligt hospital, som en af de kreative byggefolk havde skabt - endda før varulve- og paranormal-pakkerne, som jeg lige husker det.
Men ellers har jeg en lukket anstalt gemt fra mit spil i Strangerville, som jeg kunne hive op af gemmerne.
Prøv engang at søge på Galleriet - bare sådan for uhyggens skyld. Mon ikke der ligger en hulens masse uhygge-ting netop i disse dage?!
Jeg husker blandt andet et ret uhyggeligt hospital, som en af de kreative byggefolk havde skabt - endda før varulve- og paranormal-pakkerne, som jeg lige husker det.
Men ellers har jeg en lukket anstalt gemt fra mit spil i Strangerville, som jeg kunne hive op af gemmerne.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Anbodil synes godt om
En lukket anstalt fra gemmerne lyder da som en udmærket ide. Den kan godt være sådan lidt uhyggelig. Spillede faktisk et spil engang som foregik i en forfalden anstalt...og det var sg uhyggeligt!!
Jeg ved godt at folk laver alverdens gode ting til galleriet, men det har var bare ment som et fællesprojekt her i forum. Sådan for vores og u"hyggens skyld!
Jeg ved godt at folk laver alverdens gode ting til galleriet, men det har var bare ment som et fællesprojekt her i forum. Sådan for vores og u"hyggens skyld!
Jeg kan huske jeg før har et uhyggeligt hus til en opgave her i Forummet. Jeg ville også godt deltage hvis jeg kan få tid. Jeg har dog haft en del arrangementer på det seneste foruden nogle udfordringer med mit spil.
Det før omtalte hus fik forøvrigt en rolle som et uhyggeligt børnehjem i min historie A turtles journey
Det før omtalte hus fik forøvrigt en rolle som et uhyggeligt børnehjem i min historie A turtles journey
Echo House Asylum af LoveSimplySim blev basis for en kraftig udbygning til mit eget sindssygehospital - voldsomt inspireret af bøgerne om åndsvage-anstalterne på Sprogø og Livø, som jeg har læst indenfor de seneste år.
Det blev hjemsted for min fortælling fra Strangerville - og hospitalet indrettet med låste døre til små rum - og en ganske skummel kælder til eksperimenter. Men uhyggeligt er det ikke.
Jeg smider det lige på Galleriet inden så længe.
Der er også Hope Hospital af Anchesenamon - bygget i 2019 - og altså længe før spooky blev et veldyrket begreb i Sims.
Ellers er galleriet fyldt med abandonded asylums
Prøv at fortælle mere om dine tanker med fællesprojektet. Måske kan det inspirere til at deltage.
Det blev hjemsted for min fortælling fra Strangerville - og hospitalet indrettet med låste døre til små rum - og en ganske skummel kælder til eksperimenter. Men uhyggeligt er det ikke.
Jeg smider det lige på Galleriet inden så længe.
Der er også Hope Hospital af Anchesenamon - bygget i 2019 - og altså længe før spooky blev et veldyrket begreb i Sims.
Ellers er galleriet fyldt med abandonded asylums
Prøv at fortælle mere om dine tanker med fællesprojektet. Måske kan det inspirere til at deltage.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil synes godt om
Delt som "Modern mental asylum" på galleriet - bygget engang i 2021 - igen længe før uhyggen for alvor sneg sig ind på Sims4.
Jeg indrømmer, at jeg for en kort stund overvejede at lokke NPC's til grunden - og så lukke dem inde mod deres vilje på ubestemt tid.
Jeg indrømmer, at jeg for en kort stund overvejede at lokke NPC's til grunden - og så lukke dem inde mod deres vilje på ubestemt tid.
Anbodil synes godt om
Ja hvem har ikke prøvet at lukke en sim inde i et lille rum. Jeg gjorde det i sims 1, fordi jeg ville se hvor længe de kunne overleve uden noget som helst....og det var læææææænge.
Mine tanker omkring denne lille opgave var såmænd ikke så komplicerede. Jeg tænkte mere på at man lavede noget med eller uden simmer og så tog nogle gode u -Hyggelige billeder med reference til den forestående halloween.
Der er jo både ånder, græskar, kister, uhyggelige træer, mannequinger og meget meget mere i spillet. Og nogle herinde har også byggeværktøj til at lave hva som helst..næsten. Tror dog ikke at spillet endnu har en motorsav... Men det må da være muligt at kunne sætte noget sammen til en halloween billede..eller et postkort (alt efter hvordan man ser på det).
Jeg skal prøve at komme med et eksempel inden længe!
Mine tanker omkring denne lille opgave var såmænd ikke så komplicerede. Jeg tænkte mere på at man lavede noget med eller uden simmer og så tog nogle gode u -Hyggelige billeder med reference til den forestående halloween.
Der er jo både ånder, græskar, kister, uhyggelige træer, mannequinger og meget meget mere i spillet. Og nogle herinde har også byggeværktøj til at lave hva som helst..næsten. Tror dog ikke at spillet endnu har en motorsav... Men det må da være muligt at kunne sætte noget sammen til en halloween billede..eller et postkort (alt efter hvordan man ser på det).
Jeg skal prøve at komme med et eksempel inden længe!
Nu vi er ved emnet, så prøvede jeg - lige da jeg havde købt varulve pakken og paranormal at bygge et spøgelseshus og lade en af mine simmere bo i det. Det skulle opfylde et ønske om at overleve i huset i så og så mange dage, men ønsket blev bare aldrig indfriet, lige meget hvor længe han/hun boede der. Det har godt nok tændt mig lidt af, hvad angår at bygge "spooky".
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
God ide men jeg springer over denne gang. Der er bare SÅ mange ting i RL. Både helbred, skal om en måneds tid flytte (så skal have sorteret i mine ting samt fundet hjælp til flytning), er kattepasser i et par uger ........ Måske kan jeg overskue en juleopgave
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Det er virkelig nogle smukke billeder Anbodil
Farverne og lyset giver mig måske ikke en uhyggelig stemning og så dog
Hvis jeg nu stod alene en mørk nat i en park og........!
Farverne og lyset giver mig måske ikke en uhyggelig stemning og så dog
Hvis jeg nu stod alene en mørk nat i en park og........!
MonaSolstraale og Nøddehaven synes godt om
Ha, ja jeg skal da godt nok love for, at du er god til at skabe stemninger med dine billeder Anbodil.
Jeg havde ikke opdaget kisten på de øverste billeder, før du drejede kameravinklen lidt på billede 2.
Bare så jeg lige forstår det Simsister: Fordi der ikke skete noget spooky i huset i lang tid eller at din simmer ikke overlevede?
Jeg blev til gengæld rimeligt overrasket, da en af mine munke i mit nuværende spil var på besøg i en anden bydel - og blev overhalet af ham her på vejen hjem - bare sådan lige pludselig ud af ingenting:
Jeg troede vitterligt, at jeg havde slået varulvenes adgang til andre verdensdele fra i indstillinger.
Jeg havde ikke opdaget kisten på de øverste billeder, før du drejede kameravinklen lidt på billede 2.
Bare så jeg lige forstår det Simsister: Fordi der ikke skete noget spooky i huset i lang tid eller at din simmer ikke overlevede?
Jeg blev til gengæld rimeligt overrasket, da en af mine munke i mit nuværende spil var på besøg i en anden bydel - og blev overhalet af ham her på vejen hjem - bare sådan lige pludselig ud af ingenting:
Jeg troede vitterligt, at jeg havde slået varulvenes adgang til andre verdensdele fra i indstillinger.
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Det er også mit indtryk at Den indstilling ikke virker ordentligt Vince.
Svar til Vince: Ingen af delene. Udfordringen går på, at de skal "overleve" i det hjemsøgte hus i så og så mange dage, men lige meget, hvor længe, han boede der og "overlevede", fik jeg/vi ikke nogen præmie/bemærkning. Virkelig surt,
Aha, på den måde Simsister.
ER der ikke en kiste bag græsset i midten, MonaSolstraale?
ER der ikke en kiste bag græsset i midten, MonaSolstraale?
Det tog sin tid før jeg fandt den
Hvis der er nogen der savner inspiration til lidt uhygge så fandt jeg denne på simcommunity.com An Insidious Inheritance
Der er flere forslag til historier på simscommunitys side.
Hvis der er nogen der savner inspiration til lidt uhygge så fandt jeg denne på simcommunity.com An Insidious Inheritance
Der er flere forslag til historier på simscommunitys side.
Jeg nøjes med den indstilling, der giver varulve lov til at besøge alle nabolag.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
simsister synes godt om
Fedest, det tør jeg ikke. Husk at holde øje med besvimede simmere.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum