DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Farming mulighed i sims?

3 deltagere

Go down

Farming mulighed i sims? Empty Farming mulighed i sims?

Indlæg af Sighubert Tirs 8 Jun 2021 - 21:07

Prøv lige at se det her. Det lyder næsten for godt til at være sandt.

https://www.youtube.com/watch?v=BNx_-tVKcDs

Efter i har set den prøv så at se yderlige info i teksten under videoen.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2021 - 9:25

Spændende og rigtig godt lavet af The Sims plus Very Happy
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af VinceDjansen Søn 20 Jun 2021 - 15:23

Ja, den virker da noget mere realistisk og gennemtænkt.
Marker med fritgående høns og køer tiltaler da mig noget mere end et lille skur.
- og så er der heste Simsister - ganske vist ikke helt velprogrammeret, men dog vist alligevel til at tage en ridetur på.

Gad vide, hvad der vil ske, hvis man både har dette mod - og den kommende udvidelsespakke installeret SAMTIDIGT?!
Så er det lige før, at farming-teamet er komplet.

Super synd for Arnie, at EA introducerer Cottage Living, når han nu endelig er færdig med udviklingen af dette spændende mod, men vi må se, hvad han har at byde på, når der kommer mere nyt om dette mod i næste uge.

Tak Sighubert - godt spottet
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af Sighubert Tirs 22 Jun 2021 - 21:22

Så skulle moddet komme på fredag.

Her er der en video om hvad det kan.
https://www.youtube.com/watch?v=kV8pGHfqCkE
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af VinceDjansen Tors 8 Jul 2021 - 21:17

Man må VIRKELIGT tage hatten af for denne moders evner mht at programmere hele dette scenarie - alle grunde, afgrøder, dyr og interaktioner.
Helt fantastisk - og utroligt, at det overhovedet kan lade sig gøre ind oveni det bestående spil, som dette mod umiddelbart ikke ser ud til at konflikte med (formoder jeg da!).
Jeg har foreløbigt set 23 minutter (ud af 52) - og er rimeligt imponeret allerede.

Skulle man kritisere noget, bliver det udseendet på bygninger, dyr og eks traktoren, som ikke er helt skarpe/tydelige.
Ja, traktoren synes at "pløje" gennem hegn og lignende genstande, når den skal finde frem til en mark.
Men hvor MÅ der altså være lagt mange timer i dette nye og fine mod, hvor mange ting er skabt smartere end Cottage living ser ud til at rumme.

Lad os da håbe, at man på en eller anden smart måde kan kombinere de to udvidelser - både den officielle og den moddede.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af VinceDjansen Man 19 Jul 2021 - 21:28

Nu blev jeg så færdig med at gennemse denne video - og er stadig pænt imponeret af evnerne hos denne modder.
Blandt andet er der jo nogle rimeligt vellignende og rimeligt velfungerende heste med i dette mod, Simsister, hvor udvikleren fortæller, at han har brugt rigtigt meget tid på at få et vellignende first-person-view fra hesteryg.
Det er lykkedes meget godt, selvom også hesten engang imellem er lidt u-synkron med rytteren.

Det smarte er tilsåning af eks afgrøder - og pasning af hele marker med ditto.
Det er rimeligt godt lavet - lige udover traktoren, som stadig synes at "pløje" gennem eller på tværs af det hele.

Det er også som om, at præsentations-simmeren i spillet/moddet vender ryggen til ved mange interaktioner i videoen - blandt andet med dyrene. Det KUNNE være et tegn på, at det ikke ser helt ordentligt ud - og passer også meget godt med interaktionen med en kanin, som trods alt vises med front mod "kameraet".
Det ser noget kunstigt ud.

Til slut i videoen svarer Arnie på spørgsmål.
Et af disse går på den kommende Cottage pakke, som han faktisk VAR opmærksom på, ville dukke op på et tidspunkt, hvor han selv ville præsentere sit Farmland mod.
Alligevel valgte han at fortsætte, da - som han siger i videoen - udvidelsespakken og hans mod supplerer hinanden rigtigt godt på mange punkter.
Derfor vil han lave en ny version af Farmland-moddet, når Cottage living ER offentliggjort.
På den måde vil han lave en version, hvor Farmland moddet står alene - og en version, hvor han netop benytter de nye ting fra Cottage living i et SAMSPIL med dette mod.
Det er da kanon.
Dermed BURDE vi jo som gamere kunne få "det bedste fra begge verdener" - og måske selv vælge lidt til og fra i det.

Det skal dog nævnes, at jeg - efter gennemkig af videoen - ikke er helt "oppe at ringe" over de enkelte dyrs udseende og "ageren" i spillet - selvom der er mange forskellige i dette mod.
F.eks står både grise, får og køer sådan lidt låst på en pre-defineret mark, som jeg ikke ved, om man kan ændre udseendet på. (Det håber jeg, at man kan, når moddet er færdig og bliver offentliggjort).
Så HELT forrygende er det altså ikke i den nyeste/seneste version.

Det er iøvrigt samme modder, som også gav os Brookheight - den åbne verden.
Så han "kan jo vitterligt nogle tricks", som det hedder på disse breddegrader.

Jeg tænker, at min gamle historie fra det nu lukkede forum om Maren og Alfred - de lille landbrugsfamilie, ville have set HELT anderledes ud, hvis jeg havde haft dette mod til rådighed på dette tidspunkt.
Så havde gården og det omkringliggende område her nedenfor set HELT anderledes ud!

Farming mulighed i sims? 27_01_22
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af simsister Man 21 Feb 2022 - 17:32

Jeg har ledt lidt, men fandt ikke nogen egentlig tråd om farm pakken, så muligvis ligger det her forkert. Der er også lidt af hvert, for efter Aziraphale havde "uddannet" sig til magiker OG gjort en kollega gravid:
Farming mulighed i sims? 0BHbjic
Farming mulighed i sims? HIouUwP

så meldte spørgsmålet sig, sagde Crowley: Hvad nu? Måske skulle du smutte til Hønseherred og hjælpe de to bøsser derhenne med deres hønsehus, for jeg har hørt, at ræven netop har snuppet den ene høne.
Farming mulighed i sims? W3b1igx

Det lader Aziraphale sig ikke sige to gange. Fat  i kosten, og så er han på vej for at få opgraderet deres hønsehus med en rævealarm. Det er SÅ smukt at synge for fuglene, især fordi de synger tilbage, og nu, hvor han  er blevet venner med dem, kan han få sit eget fugletræ derhjemme, så de kan hjælpe til med æbletræet og de andre planter i haven.
Farming mulighed i sims? V1ofwQ1

Jeg elsker at udforske - og DUMME mig - i spillet, og det skal jeg da så sandelig lige love for, jeg gjorde. Hele dagen i går gik med at skaffe de tre specielle opgraderingsgenstande, der skulle rævesikre hønsene. Rendte i ét væk fra "Herodes til Pilatus":
Farming mulighed i sims? MBsR7z3

Endelig efter flere dages renderi, har Aziraphale de tre opgraderingsgenstande i "lommen". Han kommer stolt tilbage, men det viser sig, at hønsehuset IKKE kan opgraderes med rævealarm, når man allerede har en hane!! Så kan man lære det. Men så cute at se en lille kylling blive klækket.
Farming mulighed i sims? DNesVpg

cheers cheers cheers lol!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af VinceDjansen Man 21 Feb 2022 - 23:11

Jo, vi har da en tråd, som hedder Henford on Bagley, men mon der sker det helt store ved at skrive her - jeg tror det næppe?
- og tillykke med din nye pakke Simsister - og velkommen til et andet landbrugsland.
Jeg ved faktisk ikke, om modderen, som vi taler om længere oppe i denne tråd, er blevet færdig med udviklingen af sit mod, som skulle gøre det muligt at spille begge "pakker" samtidigt - både Henford on Bagley og Farmland-moddet.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Farming mulighed i sims? Empty Sv: Farming mulighed i sims?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum