Farming mulighed i sims?
3 deltagere
Side 1 af 1
Farming mulighed i sims?
Prøv lige at se det her. Det lyder næsten for godt til at være sandt.
https://www.youtube.com/watch?v=BNx_-tVKcDs
Efter i har set den prøv så at se yderlige info i teksten under videoen.
https://www.youtube.com/watch?v=BNx_-tVKcDs
Efter i har set den prøv så at se yderlige info i teksten under videoen.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Sv: Farming mulighed i sims?
Ja, den virker da noget mere realistisk og gennemtænkt.
Marker med fritgående høns og køer tiltaler da mig noget mere end et lille skur.
- og så er der heste Simsister - ganske vist ikke helt velprogrammeret, men dog vist alligevel til at tage en ridetur på.
Gad vide, hvad der vil ske, hvis man både har dette mod - og den kommende udvidelsespakke installeret SAMTIDIGT?!
Så er det lige før, at farming-teamet er komplet.
Super synd for Arnie, at EA introducerer Cottage Living, når han nu endelig er færdig med udviklingen af dette spændende mod, men vi må se, hvad han har at byde på, når der kommer mere nyt om dette mod i næste uge.
Tak Sighubert - godt spottet
Marker med fritgående høns og køer tiltaler da mig noget mere end et lille skur.
- og så er der heste Simsister - ganske vist ikke helt velprogrammeret, men dog vist alligevel til at tage en ridetur på.
Gad vide, hvad der vil ske, hvis man både har dette mod - og den kommende udvidelsespakke installeret SAMTIDIGT?!
Så er det lige før, at farming-teamet er komplet.
Super synd for Arnie, at EA introducerer Cottage Living, når han nu endelig er færdig med udviklingen af dette spændende mod, men vi må se, hvad han har at byde på, når der kommer mere nyt om dette mod i næste uge.
Tak Sighubert - godt spottet
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Farming mulighed i sims?
Så skulle moddet komme på fredag.
Her er der en video om hvad det kan.
https://www.youtube.com/watch?v=kV8pGHfqCkE
Her er der en video om hvad det kan.
https://www.youtube.com/watch?v=kV8pGHfqCkE
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse
simsister synes godt om
Sv: Farming mulighed i sims?
Man må VIRKELIGT tage hatten af for denne moders evner mht at programmere hele dette scenarie - alle grunde, afgrøder, dyr og interaktioner.
Helt fantastisk - og utroligt, at det overhovedet kan lade sig gøre ind oveni det bestående spil, som dette mod umiddelbart ikke ser ud til at konflikte med (formoder jeg da!).
Jeg har foreløbigt set 23 minutter (ud af 52) - og er rimeligt imponeret allerede.
Skulle man kritisere noget, bliver det udseendet på bygninger, dyr og eks traktoren, som ikke er helt skarpe/tydelige.
Ja, traktoren synes at "pløje" gennem hegn og lignende genstande, når den skal finde frem til en mark.
Men hvor MÅ der altså være lagt mange timer i dette nye og fine mod, hvor mange ting er skabt smartere end Cottage living ser ud til at rumme.
Lad os da håbe, at man på en eller anden smart måde kan kombinere de to udvidelser - både den officielle og den moddede.
Helt fantastisk - og utroligt, at det overhovedet kan lade sig gøre ind oveni det bestående spil, som dette mod umiddelbart ikke ser ud til at konflikte med (formoder jeg da!).
Jeg har foreløbigt set 23 minutter (ud af 52) - og er rimeligt imponeret allerede.
Skulle man kritisere noget, bliver det udseendet på bygninger, dyr og eks traktoren, som ikke er helt skarpe/tydelige.
Ja, traktoren synes at "pløje" gennem hegn og lignende genstande, når den skal finde frem til en mark.
Men hvor MÅ der altså være lagt mange timer i dette nye og fine mod, hvor mange ting er skabt smartere end Cottage living ser ud til at rumme.
Lad os da håbe, at man på en eller anden smart måde kan kombinere de to udvidelser - både den officielle og den moddede.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Farming mulighed i sims?
Nu blev jeg så færdig med at gennemse denne video - og er stadig pænt imponeret af evnerne hos denne modder.
Blandt andet er der jo nogle rimeligt vellignende og rimeligt velfungerende heste med i dette mod, Simsister, hvor udvikleren fortæller, at han har brugt rigtigt meget tid på at få et vellignende first-person-view fra hesteryg.
Det er lykkedes meget godt, selvom også hesten engang imellem er lidt u-synkron med rytteren.
Det smarte er tilsåning af eks afgrøder - og pasning af hele marker med ditto.
Det er rimeligt godt lavet - lige udover traktoren, som stadig synes at "pløje" gennem eller på tværs af det hele.
Det er også som om, at præsentations-simmeren i spillet/moddet vender ryggen til ved mange interaktioner i videoen - blandt andet med dyrene. Det KUNNE være et tegn på, at det ikke ser helt ordentligt ud - og passer også meget godt med interaktionen med en kanin, som trods alt vises med front mod "kameraet".
Det ser noget kunstigt ud.
Til slut i videoen svarer Arnie på spørgsmål.
Et af disse går på den kommende Cottage pakke, som han faktisk VAR opmærksom på, ville dukke op på et tidspunkt, hvor han selv ville præsentere sit Farmland mod.
Alligevel valgte han at fortsætte, da - som han siger i videoen - udvidelsespakken og hans mod supplerer hinanden rigtigt godt på mange punkter.
Derfor vil han lave en ny version af Farmland-moddet, når Cottage living ER offentliggjort.
På den måde vil han lave en version, hvor Farmland moddet står alene - og en version, hvor han netop benytter de nye ting fra Cottage living i et SAMSPIL med dette mod.
Det er da kanon.
Dermed BURDE vi jo som gamere kunne få "det bedste fra begge verdener" - og måske selv vælge lidt til og fra i det.
Det skal dog nævnes, at jeg - efter gennemkig af videoen - ikke er helt "oppe at ringe" over de enkelte dyrs udseende og "ageren" i spillet - selvom der er mange forskellige i dette mod.
F.eks står både grise, får og køer sådan lidt låst på en pre-defineret mark, som jeg ikke ved, om man kan ændre udseendet på. (Det håber jeg, at man kan, når moddet er færdig og bliver offentliggjort).
Så HELT forrygende er det altså ikke i den nyeste/seneste version.
Det er iøvrigt samme modder, som også gav os Brookheight - den åbne verden.
Så han "kan jo vitterligt nogle tricks", som det hedder på disse breddegrader.
Jeg tænker, at min gamle historie fra det nu lukkede forum om Maren og Alfred - de lille landbrugsfamilie, ville have set HELT anderledes ud, hvis jeg havde haft dette mod til rådighed på dette tidspunkt.
Så havde gården og det omkringliggende område her nedenfor set HELT anderledes ud!
Blandt andet er der jo nogle rimeligt vellignende og rimeligt velfungerende heste med i dette mod, Simsister, hvor udvikleren fortæller, at han har brugt rigtigt meget tid på at få et vellignende first-person-view fra hesteryg.
Det er lykkedes meget godt, selvom også hesten engang imellem er lidt u-synkron med rytteren.
Det smarte er tilsåning af eks afgrøder - og pasning af hele marker med ditto.
Det er rimeligt godt lavet - lige udover traktoren, som stadig synes at "pløje" gennem eller på tværs af det hele.
Det er også som om, at præsentations-simmeren i spillet/moddet vender ryggen til ved mange interaktioner i videoen - blandt andet med dyrene. Det KUNNE være et tegn på, at det ikke ser helt ordentligt ud - og passer også meget godt med interaktionen med en kanin, som trods alt vises med front mod "kameraet".
Det ser noget kunstigt ud.
Til slut i videoen svarer Arnie på spørgsmål.
Et af disse går på den kommende Cottage pakke, som han faktisk VAR opmærksom på, ville dukke op på et tidspunkt, hvor han selv ville præsentere sit Farmland mod.
Alligevel valgte han at fortsætte, da - som han siger i videoen - udvidelsespakken og hans mod supplerer hinanden rigtigt godt på mange punkter.
Derfor vil han lave en ny version af Farmland-moddet, når Cottage living ER offentliggjort.
På den måde vil han lave en version, hvor Farmland moddet står alene - og en version, hvor han netop benytter de nye ting fra Cottage living i et SAMSPIL med dette mod.
Det er da kanon.
Dermed BURDE vi jo som gamere kunne få "det bedste fra begge verdener" - og måske selv vælge lidt til og fra i det.
Det skal dog nævnes, at jeg - efter gennemkig af videoen - ikke er helt "oppe at ringe" over de enkelte dyrs udseende og "ageren" i spillet - selvom der er mange forskellige i dette mod.
F.eks står både grise, får og køer sådan lidt låst på en pre-defineret mark, som jeg ikke ved, om man kan ændre udseendet på. (Det håber jeg, at man kan, når moddet er færdig og bliver offentliggjort).
Så HELT forrygende er det altså ikke i den nyeste/seneste version.
Det er iøvrigt samme modder, som også gav os Brookheight - den åbne verden.
Så han "kan jo vitterligt nogle tricks", som det hedder på disse breddegrader.
Jeg tænker, at min gamle historie fra det nu lukkede forum om Maren og Alfred - de lille landbrugsfamilie, ville have set HELT anderledes ud, hvis jeg havde haft dette mod til rådighed på dette tidspunkt.
Så havde gården og det omkringliggende område her nedenfor set HELT anderledes ud!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Sv: Farming mulighed i sims?
Jeg har ledt lidt, men fandt ikke nogen egentlig tråd om farm pakken, så muligvis ligger det her forkert. Der er også lidt af hvert, for efter Aziraphale havde "uddannet" sig til magiker OG gjort en kollega gravid:
så meldte spørgsmålet sig, sagde Crowley: Hvad nu? Måske skulle du smutte til Hønseherred og hjælpe de to bøsser derhenne med deres hønsehus, for jeg har hørt, at ræven netop har snuppet den ene høne.
Det lader Aziraphale sig ikke sige to gange. Fat i kosten, og så er han på vej for at få opgraderet deres hønsehus med en rævealarm. Det er SÅ smukt at synge for fuglene, især fordi de synger tilbage, og nu, hvor han er blevet venner med dem, kan han få sit eget fugletræ derhjemme, så de kan hjælpe til med æbletræet og de andre planter i haven.
Jeg elsker at udforske - og DUMME mig - i spillet, og det skal jeg da så sandelig lige love for, jeg gjorde. Hele dagen i går gik med at skaffe de tre specielle opgraderingsgenstande, der skulle rævesikre hønsene. Rendte i ét væk fra "Herodes til Pilatus":
Endelig efter flere dages renderi, har Aziraphale de tre opgraderingsgenstande i "lommen". Han kommer stolt tilbage, men det viser sig, at hønsehuset IKKE kan opgraderes med rævealarm, når man allerede har en hane!! Så kan man lære det. Men så cute at se en lille kylling blive klækket.
så meldte spørgsmålet sig, sagde Crowley: Hvad nu? Måske skulle du smutte til Hønseherred og hjælpe de to bøsser derhenne med deres hønsehus, for jeg har hørt, at ræven netop har snuppet den ene høne.
Det lader Aziraphale sig ikke sige to gange. Fat i kosten, og så er han på vej for at få opgraderet deres hønsehus med en rævealarm. Det er SÅ smukt at synge for fuglene, især fordi de synger tilbage, og nu, hvor han er blevet venner med dem, kan han få sit eget fugletræ derhjemme, så de kan hjælpe til med æbletræet og de andre planter i haven.
Jeg elsker at udforske - og DUMME mig - i spillet, og det skal jeg da så sandelig lige love for, jeg gjorde. Hele dagen i går gik med at skaffe de tre specielle opgraderingsgenstande, der skulle rævesikre hønsene. Rendte i ét væk fra "Herodes til Pilatus":
Endelig efter flere dages renderi, har Aziraphale de tre opgraderingsgenstande i "lommen". Han kommer stolt tilbage, men det viser sig, at hønsehuset IKKE kan opgraderes med rævealarm, når man allerede har en hane!! Så kan man lære det. Men så cute at se en lille kylling blive klækket.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Farming mulighed i sims?
Jo, vi har da en tråd, som hedder Henford on Bagley, men mon der sker det helt store ved at skrive her - jeg tror det næppe?
- og tillykke med din nye pakke Simsister - og velkommen til et andet landbrugsland.
Jeg ved faktisk ikke, om modderen, som vi taler om længere oppe i denne tråd, er blevet færdig med udviklingen af sit mod, som skulle gøre det muligt at spille begge "pakker" samtidigt - både Henford on Bagley og Farmland-moddet.
- og tillykke med din nye pakke Simsister - og velkommen til et andet landbrugsland.
Jeg ved faktisk ikke, om modderen, som vi taler om længere oppe i denne tråd, er blevet færdig med udviklingen af sit mod, som skulle gøre det muligt at spille begge "pakker" samtidigt - både Henford on Bagley og Farmland-moddet.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 5 årDu har været medlem af forummet i 5 år
- Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|