TheSims kommer på TV i USA
2 deltagere
Side 1 af 1
TheSims kommer på TV i USA
Tro det eller ej
TheSims starter en konkurrence i et TV Show
Alt dette sker selvfølgelig i USA
ja så det godt på facebook - hmm ved ikke lige hvad jeg skal mene til det
Gæst- Gæst
Sv: TheSims kommer på TV i USA
Bagedysten eller hvad nu alle de programmer i det koncept hedder - blot the Sims way - og så i denne forskruede amerikanske version.
Allerede "slet ikke min kop te" - faktisk lidt smagløst i mine øjne, hvis jeg må have lov til at kommentere det på den måde.
Men lad os da håbe, at der kommer noget brugbart ud af deltagernes indsats, som vi andre også kan få glæde af.
Kender I nogle af deltagerne fra jeres færden på Internettet's Sims-fora?
- og helt enig: Lad os da håbe, at det giver lidt tiltrængt opmærksomhed til spillet.
Det vil komme os alle tilgode.
Allerede "slet ikke min kop te" - faktisk lidt smagløst i mine øjne, hvis jeg må have lov til at kommentere det på den måde.
Men lad os da håbe, at der kommer noget brugbart ud af deltagernes indsats, som vi andre også kan få glæde af.
Kender I nogle af deltagerne fra jeres færden på Internettet's Sims-fora?
- og helt enig: Lad os da håbe, at det giver lidt tiltrængt opmærksomhed til spillet.
Det vil komme os alle tilgode.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: TheSims kommer på TV i USA
Jeg kan genkende flere YouTubere.....
Først og fremmest Dr. Gluon med Fezen, The English Simmer, Plumbella, SimLicy og Simproved.
Der er sikkert også en hel del flere som jeg ikke kender
Først og fremmest Dr. Gluon med Fezen, The English Simmer, Plumbella, SimLicy og Simproved.
Der er sikkert også en hel del flere som jeg ikke kender
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum