Halløj med strikketøj stuff pakken
+3
Anbodil
simsister
VinceDjansen
7 deltagere
Side 1 af 3
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Halløj med strikketøj stuff pakken
Egentlig ville jeg bare starte en ny tråd med den kommende stuff-pakke, så den kan få sin egen tråd, men tillad mig at kommentere på et underligt/fjollet navn til en pakke.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Halløj med strikketøj stuff pakken
Ja, det er lidt ligesom at gøre grin med det - Årh, det er nok alligevel bare noget for pigerne!- agtigt. Men den skal jeg helt sikkert have.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Totalt til pigerne - men t positivt naturligvis.
Så må der komme en værksteds-/motorcykel-/biler-pakke til mænnerne som det næste.
Så må der komme en værksteds-/motorcykel-/biler-pakke til mænnerne som det næste.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Du får da en øko scooter med næste pakke Vince....kan det ikke gøre det??!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ha ha, nej jeg bliver nok først rigtig lykkelig, den dag den der åbne cabriolet af en gammel biltype fra Sims3 findes i spillet.
Men en øko-scooter er da et skridt i den rigtige retning, og sender nye håb om åbne neighborhoods.
Men en øko-scooter er da et skridt i den rigtige retning, og sender nye håb om åbne neighborhoods.
Jamen så er der jo sat dato på denne fælles-ønskede pakke.
28. juli skulle den være tilgængelig.
Man KUNNE jo selvfølgelig sidde med den tanke, at det BURDE have været et andet indhold her i sommervarmen.
Huer og halstørklæder virker lidt malplaceret, men er jo selvfølgelig genereret ud fra sims-spillernes ønsker og valg over de sidste mange måneder.
28. juli skulle den være tilgængelig.
Man KUNNE jo selvfølgelig sidde med den tanke, at det BURDE have været et andet indhold her i sommervarmen.
Huer og halstørklæder virker lidt malplaceret, men er jo selvfølgelig genereret ud fra sims-spillernes ønsker og valg over de sidste mange måneder.
Ja og de mange måneder du taler om er faktisk lidt over 1 år. Tænk at det har taget dem SÅ lang tid at lave en stuff pakke... Det er altså mega lang tid..man skulle næste tro de kun havde været 2 personer om det...du godeste!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg synes nu, det er meget godt, at vi bliver klar over, hvor lang tid det tager at gøre de forskellige pakker færdige. Men netop med al den tid burde der så heller ikke opstå alle de fejl, vi til stadighed oplever, når vi spiller.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Enig! Men forklaringen er nok at EA faktisk ikke spiller deres spil selv. Det tester det nok løseligt, men altså ikke godt nok til at finde alle de fejl, der kan opstå når nogle nye scripts blir proppet i spillet! Og måske tager jeg fejl, men jeg har mistanke om at deres programører ikke er så gode til at tænke ud af boksen.
De får ideer og bider sig fast i dem, men kan så få problemer når det skal føres ud i livet..tænk bare på altanerne i de få lejligheder som fulgte med ecopakkens nabolag. Når de nu ikke kunne få dem til at fungere, så havde det nok været på sin plads at ændre lidt på designet af bygningen i stedet for at love folk altaner, som ikke kunne bruges...o.s.v.
Det er altid godt at have både en plan A, en plan B og en plan C...men det er nok for meget smartness for EA
De får ideer og bider sig fast i dem, men kan så få problemer når det skal føres ud i livet..tænk bare på altanerne i de få lejligheder som fulgte med ecopakkens nabolag. Når de nu ikke kunne få dem til at fungere, så havde det nok været på sin plads at ændre lidt på designet af bygningen i stedet for at love folk altaner, som ikke kunne bruges...o.s.v.
Det er altid godt at have både en plan A, en plan B og en plan C...men det er nok for meget smartness for EA
Når jeg tænker på hvor lang tid det tager og hvor meget der kan gå galt i forsøget på at opbygge en simpel hjemmeside, så kan jeg godt forstå at der opstår fejl undervejs....
.... lige nu kan jeg ikke besvarer kommentarer på min egen hjemmeside fordi jeg åbenbart har fået blandet to identiteters sammen
Jeg ved ikke om vi kan give Coronaen og hjemmearbejdspladserne skyld for at det tager så lang tid at rette fejlene denne gang
EA har et stort korps af frivillige spiltestere som de giver tidlig adgang for at de kan fange de værste fejl
De laver tit brugerundersøgelser angående folks ønsker og forventninger til spillet.... og ind imellem føler de så trang til at give en overraskelse, med større eller mindre succes
.... lige nu kan jeg ikke besvarer kommentarer på min egen hjemmeside fordi jeg åbenbart har fået blandet to identiteters sammen
Jeg ved ikke om vi kan give Coronaen og hjemmearbejdspladserne skyld for at det tager så lang tid at rette fejlene denne gang
EA har et stort korps af frivillige spiltestere som de giver tidlig adgang for at de kan fange de værste fejl
De laver tit brugerundersøgelser angående folks ønsker og forventninger til spillet.... og ind imellem føler de så trang til at give en overraskelse, med større eller mindre succes
Nu ER der jo trods alt kommet andre pakker i den mellemliggende periode, siden den første afstemning om stuffpakkens indhold. Så strikkepakken har nok været sådan et næbensgesheft-projekt, som de har programmeret lidt på indimellem - eller som Anbodil skriver: kun haft få programmører ansat til.
Generelt er disse stuff-packs jo også kun med EN (1!) ny handling/funktion/interaktion/genstand i hver pakke, som man kan udføre noget med. Resten er jo kun tøj, hår og pynte-købs-ting - endda engang imellem i ganske begrænset omfang.
Blandt de pakker, som jeg IKKE har, er det derfor en nøgtern vurdering på, om en klatrevæg i fitness-pakken, en bowlingbane i den pakke, en softice-maskine i køkkenindhold, en glidebane i baghavepakken, en klappe-ud-seng i tiny living osv osv om de er værd at investere i.
Det har det ikke været indtil videre.
(Men lige nu er der godt nok tilbud på pakkerne - sikkert fordi salget er gået i stå)
Generelt er disse stuff-packs jo også kun med EN (1!) ny handling/funktion/interaktion/genstand i hver pakke, som man kan udføre noget med. Resten er jo kun tøj, hår og pynte-købs-ting - endda engang imellem i ganske begrænset omfang.
Blandt de pakker, som jeg IKKE har, er det derfor en nøgtern vurdering på, om en klatrevæg i fitness-pakken, en bowlingbane i den pakke, en softice-maskine i køkkenindhold, en glidebane i baghavepakken, en klappe-ud-seng i tiny living osv osv om de er værd at investere i.
Det har det ikke været indtil videre.
(Men lige nu er der godt nok tilbud på pakkerne - sikkert fordi salget er gået i stå)
Simmer Erin har lavet en video om alle de fejl og glitches som virker selvforstærkende i spillet og som de fleste døjer med. Og ja der kan nemt ske fejl på den måde de bygger et spil op på nu, men udvidelser og pakker hen ad vejen, så spillet bare blir større og større hele tiden. Det forståes. Men hun spurgte også om man kunne forestille sig en anden måde at lave spillene på.
Hertil svarede jeg: Hvis alt er muligt(og det siger man jo ofte at det er), så kunne jeg forstille mig at man lavede sims i blokke. Det vil sige at EA har lavet de første 5-6 pakker færdig og forsejlet dem, før vi kan købe den første. og de har testet dem grundigt. Når de så begynder at sælge den første pakke/grundspillet, kan de med god samvittighed gå i gang med at lave de næste 5-6 pakker og forsejle dem.
Det jeg mener med at forsegle er at scriptene fra de 5-6 pakker ligger sammen og læses som fx blok A og det samme gælder den næste blok som læses som blok B og så fremdeles. På den måde kunne man undgå at scriptene glitcher ind i hinanden jo mere man fylder på, netop fordi de er forseglede og læses som forskellige selvom de kan ligne hinanden. Det kræver at spillet er programmeret til at have en eller flere hurtig læsere som kan skelne mellem blokkene..selvom scriptene ligner hinanden..sådan at hvis vi gir en sim en kommandokø fra block c, a og b lige efter hinanden, så kan de læses hurtigt og som forskellige selvom at scriptene er ens. Som i ved er jeg ikke programmør, men logisk tænker...så jeg synes det gir mening at adskille og samle pakkerne i blokke som vel og mærket er gennemtestet før de udkommer. Så slipper man for alle de pokkers konflikter i den fremad rettede programmering..da det ville være som at starte på en frisk, hver gang man påbegyndte en blok.
Nogle gange kunne jeg virkelig også godt tænke mig at min mavesæk fungerede på den måde...så når et måltid var landet i sækken, så blev det forseglet og adskilt fra hvad der måtte kommer efterfølgenede...sikke en masse uhensigtsmæssige kemiske reaktioner man så kunne undgå!
Hertil svarede jeg: Hvis alt er muligt(og det siger man jo ofte at det er), så kunne jeg forstille mig at man lavede sims i blokke. Det vil sige at EA har lavet de første 5-6 pakker færdig og forsejlet dem, før vi kan købe den første. og de har testet dem grundigt. Når de så begynder at sælge den første pakke/grundspillet, kan de med god samvittighed gå i gang med at lave de næste 5-6 pakker og forsejle dem.
Det jeg mener med at forsegle er at scriptene fra de 5-6 pakker ligger sammen og læses som fx blok A og det samme gælder den næste blok som læses som blok B og så fremdeles. På den måde kunne man undgå at scriptene glitcher ind i hinanden jo mere man fylder på, netop fordi de er forseglede og læses som forskellige selvom de kan ligne hinanden. Det kræver at spillet er programmeret til at have en eller flere hurtig læsere som kan skelne mellem blokkene..selvom scriptene ligner hinanden..sådan at hvis vi gir en sim en kommandokø fra block c, a og b lige efter hinanden, så kan de læses hurtigt og som forskellige selvom at scriptene er ens. Som i ved er jeg ikke programmør, men logisk tænker...så jeg synes det gir mening at adskille og samle pakkerne i blokke som vel og mærket er gennemtestet før de udkommer. Så slipper man for alle de pokkers konflikter i den fremad rettede programmering..da det ville være som at starte på en frisk, hver gang man påbegyndte en blok.
Nogle gange kunne jeg virkelig også godt tænke mig at min mavesæk fungerede på den måde...så når et måltid var landet i sækken, så blev det forseglet og adskilt fra hvad der måtte kommer efterfølgenede...sikke en masse uhensigtsmæssige kemiske reaktioner man så kunne undgå!
Jeg kommer ikke til at skulle have denne pakke. Jeg syntes det ser så kunstigt ud med det der strikketøj og det strikkede i det hele taget- det kunne de godt have lavet bedre når der nu er brugt så meget tid på den pakke . Det lyder måske nok negativt - men i det hele taget ser jeg ikke ret meget positivt i sims 4 mere - desværre
Gæst- Gæst
Vi har da allesammen lov at have vores egen mening. Jeg har stadig den mening, at man selv kan vælge til og især FRA, og det gør jeg i ret stort omfang, men alligevel bliver spillet jo påvirket af de patches der kommer automatisk. Den stakkels koplante er stadig ikke helbredt, og de andre planter bliver da også værre og værre. Så sent som da jeg spillede i går, forvandlede de sig til en jordbunke, da de blev vandet.
Øv med de planter
Jeg har ikke brugt spillet i flere uger, men det var ellers længe siden at planterne havde drillet.
Til gengæld modtager jeg 10-15 mails om dagen hver gang der er en ny spiller der melder fejl med planterne... dette fordi jeg har sendt en fejl meddelelse og de åbenbart tænker at jeg vil have agtindsigt i alle klager
Jeg har ikke brugt spillet i flere uger, men det var ellers længe siden at planterne havde drillet.
Til gengæld modtager jeg 10-15 mails om dagen hver gang der er en ny spiller der melder fejl med planterne... dette fordi jeg har sendt en fejl meddelelse og de åbenbart tænker at jeg vil have agtindsigt i alle klager
Om jeg begriber at de kan live streame i en time og tyve min om en pakke
Gæst- Gæst
sims4ever skrev:Om jeg begriber at de kan live streame i en time og tyve min om en pakke
Ja, det er da utroligt så megen energi, der bruges på forholdsvis ligegyldige ting i stedet for at lægge kræfter i, at få spillet til at fungere. Vi nærmer os stærkt tilstandene for Sims 2 og 3 på det punkt. Det er også med til, at jeg vælger de større pakker fra. Denne her skal og må jeg bare have.
simsister skrev:sims4ever skrev:Om jeg begriber at de kan live streame i en time og tyve min om en pakke
Ja, det er da utroligt så megen energi, der bruges på forholdsvis ligegyldige ting i stedet for at lægge kræfter i, at få spillet til at fungere. Vi nærmer os stærkt tilstandene for Sims 2 og 3 på det punkt. Det er også med til, at jeg vælger de større pakker fra. Denne her skal og må jeg bare have.
Ja det er lidt ligegyldigt at live streame når spillet ikke fungerer - lige nu er lysten slet ikke til sims 4 med alle de fejl der er - jeg har endda "afinstalleret" eco pakken og fejl er der stadig
Jeg ville gerne have haft strikkepakken - men lige nu står jeg over til de får fikset spillet.
Gæst- Gæst
Jo, jeg kender det og har heller ikke lyst til diverse store pakker. Jeg har valgt både universitet, magi og Øko fra. Alligevel bliver man belemret med diverse fejl, der jo så må skyldes patches. At se at mange andre har lignende problemer, hjælper jo ikke noget, når EA ikke kan få øjnene op for at få det rettet. Men jeg spiller trøstigt videre i håbet om, at de finder ud af noget snart. Jeg så lige på Facebook, at de har "sjov" med, at man skal give koplanten et navn. O M G, tænk hvis de bare kunne få den til at fungere ordentligt igen.
Det ser ud som der kommer en patch i dag.
Lad os håbe vi får aflivet nogle fejl NU
Lad os håbe vi får aflivet nogle fejl NU
Joe. Jeg har lige læst det igennem, og planterne er overhovedet ikke nævnt, så vi skal nok ikke regne med, at det er rettet. Det andet hører mest til eco living, så det der kan ses hos mig, er vist kun, at "lokummet" ikke skulle brænde mere.
Der bliver heller ikke nævnt noget om hvid kage, anti-stress salve, ler klumper og fremtidskuber
Utroligt sørgeligt og ligefrem ubehøvlet, at guruerne kan streame om en ny stuffpakke SÅ overskruet positivt, når mange spillere er ved at få grå hår i hovedet over fejl i spillet.
Så har EA mistet et vigtigt fokuspunkt i opretholdelse af spillysten - og dermed salg af pakker.
Det er en uheldig "spiral" at komme ind på, og bliver spillets undergang, hvis de ikke snart passer på deres trofaste gamere.
Utroligt sørgeligt og ligefrem ubehøvlet, at guruerne kan streame om en ny stuffpakke SÅ overskruet positivt, når mange spillere er ved at få grå hår i hovedet over fejl i spillet.
Så har EA mistet et vigtigt fokuspunkt i opretholdelse af spillysten - og dermed salg af pakker.
Det er en uheldig "spiral" at komme ind på, og bliver spillets undergang, hvis de ikke snart passer på deres trofaste gamere.
- og så er denne tråd jo egentligt tænkt som noget helt andet: indlæg om strikkepakken.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Stuff pakke -Paranormal stuff.
» Magic pakken
» VAMPYR Pakken
» ECO system pakken m.m.
» Jungleeventyr-pakken
» Magic pakken
» VAMPYR Pakken
» ECO system pakken m.m.