Kommentarer til Tips og Tricks
5 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Kommentarer til Tips og Tricks
Det er den da også.
Det skal prøves.
Tak Anbodil - og ikke mindst Sighubert, som jeg kan se, har givet en hjælpende hånd med oversættelser til LittleMsSam's fine side, hvor der da er et par andre interessante mods.
Det skal prøves.
Tak Anbodil - og ikke mindst Sighubert, som jeg kan se, har givet en hjælpende hånd med oversættelser til LittleMsSam's fine side, hvor der da er et par andre interessante mods.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Kommentarer til Tips og Tricks
- og så kører vi endelig - op og ned i bygningen. Genialt.
Verdensklasse-mod, som virkelig gør det nemmere og hurtigere at færdes i en stor bygning.
Det bliver bestemt ikke sidste gang, at jeg benytter elevator-mod.
(og endnu engang en tanke på, hvorfor den oprindelige elevator fra spillet ikke virker!)
Tak for hjælpen undervejs.
Verdensklasse-mod, som virkelig gør det nemmere og hurtigere at færdes i en stor bygning.
Det bliver bestemt ikke sidste gang, at jeg benytter elevator-mod.
(og endnu engang en tanke på, hvorfor den oprindelige elevator fra spillet ikke virker!)
Tak for hjælpen undervejs.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum