Kommentarer til Tips og Tricks
5 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Kommentarer til Tips og Tricks
Kommentarer til Tips og Tricks kan skrives i denne tråd
Sidst rettet af MonaSolstraale Søn 1 Mar 2020 - 22:20, rettet i alt 2 gange
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Kommentarer til Tips og Tricks
Mon ikke vi allesammen har nogle tips når vi er færdige
Jeger ved at blive vanvittig over at min læge (mig) ikke kan stille en eneste rigtig diagnose, trods det at jeg rådfører mig med Carls guide over sygdomme og symptomer hele tiden....det er bare så nedren...jeg kan ikke se nogen logik i de sygdomme overhovedet..
Jeger ved at blive vanvittig over at min læge (mig) ikke kan stille en eneste rigtig diagnose, trods det at jeg rådfører mig med Carls guide over sygdomme og symptomer hele tiden....det er bare så nedren...jeg kan ikke se nogen logik i de sygdomme overhovedet..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg kan ikke huske om jeg har denne oversigt fra Carls side og så er den jo ikke til større hjælp
Problemet med symptomerne er, at de kan henvise til flere forskellige sygdomme, men skal derfor observere patienten et stykke tid.
Det sidste er jo svært når man gerne vil opfylde de andre mål
Det ville være en hjælp hvis man havde samme indkredsningsmuligheder som dyrelægerne i spillet
Hvis den er til nogen hjælp vil jeg gerne lægge den under Tips og Tricks, men måske er der nogen der kommer op med noget der er bedre
Problemet med symptomerne er, at de kan henvise til flere forskellige sygdomme, men skal derfor observere patienten et stykke tid.
Det sidste er jo svært når man gerne vil opfylde de andre mål
Det ville være en hjælp hvis man havde samme indkredsningsmuligheder som dyrelægerne i spillet
Hvis den er til nogen hjælp vil jeg gerne lægge den under Tips og Tricks, men måske er der nogen der kommer op med noget der er bedre
- Diagnoser:
Sidst rettet af MonaSolstraale Tirs 3 Mar 2020 - 16:01, rettet 1 gang
Ja, det med diagnoser er også et spørgsmål om, at du selv øver dig i at se, hvad det kan være, og så lade din simmer der er læge, udføre så mange tests som muligt, før han stiller den endelige diagnose. En høj score i logik hjælper også.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Mange tak begge to. Selvfølgelig er det nemmere, hvis man koncentrere sig om den lægekarriere, men når man spiller det som et led i en meget større sammenhæng, så er det vist som så med fokus. Men den oversigt du har Mona virker noget mere overskuelig end den jeg fandt...tak...
MonaSolstraale skrev:
- Diagnoser:
Er den ikke lidt grov den første. Jeg mener det lyder voldsomt at man skal skydes hvis man får Bloaty head.
Hvordan gør man forøvrigt det uden mods i sims 4?
Kunne ikke lade være.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
hold da kæft...står der det Sighubert??? Ja mindsanten...hæhæ...
Sighubert skrev:MonaSolstraale skrev:
- Diagnoser:
Er den ikke lidt grov den første. Jeg mener det lyder voldsomt at man skal skydes hvis man får Bloaty head.
Hvordan gør man forøvrigt det uden mods i sims 4?
Kunne ikke lade være.
Det er for sjovt.
Lige nu kan jeg ikke engang huske hvad det burde betyde
Måske vaccination?
I debug-kataloget kan man finde forskellige udgaver af en elevator.
Desværre kunne jeg ikke helt gennemskue, hvordan man får dem til at virke.
Man kan kun placere 1 elevator på grunden.
Hvis man forsøger at sætte nr 2 på grunden en etage længere oppe, får man en fejlmeddelelse, at der kun kan være 1 elevator på grunden.
Naturligvis fandt jeg en mulig løsning i Carl's forum, hvordan man får det til at virke på eks 4 etager - med stop på hver etage.
Elevator
I debug-kataloget kan man finde forskellige udgaver af en elevator.
Desværre kunne jeg ikke helt gennemskue, hvordan man får dem til at virke.
Man kan kun placere 1 elevator på grunden.
Hvis man forsøger at sætte nr 2 på grunden en etage længere oppe, får man en fejlmeddelelse, at der kun kan være 1 elevator på grunden.
Naturligvis fandt jeg en mulig løsning i Carl's forum, hvordan man får det til at virke på eks 4 etager - med stop på hver etage.
Elevator
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Du er velkommen til at lægge dit indlæg i den tråd der hedder Tips og Tricks
Kommentartråden her er lavet for at vi kan give tilbagemeldinger på de tips vi deler. Et forsøg på at holde tråden med tips nogenlunde overskuelig.
Kommentartråden her er lavet for at vi kan give tilbagemeldinger på de tips vi deler. Et forsøg på at holde tråden med tips nogenlunde overskuelig.
Da jeg alligevel ikke rigtigt kunne få elevatoren til at fungere, vælger jeg at lade linket forblive her.
Med andre ord: Den kommer IKKE i tips og tricks, når det jo ikke fungerer - i hvert tilfælde ikke hos mig.
Da jeg alligevel ikke rigtigt kunne få elevatoren til at fungere, vælger jeg at lade linket forblive her.
Med andre ord: Den kommer IKKE i tips og tricks, når det jo ikke fungerer - i hvert tilfælde ikke hos mig.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg har også prøvet det med elevatorene og de virker heller ikke hos mig.
Jeg tror at det er fordi de er tilknyttet en bestemt form for grunde..og dem har vi ikke mulighed for selv at lave...hmmm desværre!
Jeg tror at det er fordi de er tilknyttet en bestemt form for grunde..og dem har vi ikke mulighed for selv at lave...hmmm desværre!
Det har du nok helt ret i, Anbodil, og dermed bliver en ellers fin mulighed spildt, hvis elevatorerne kun kan bruges i lejligheder.
Endnu en underlig begrænsning i spillet.
Endnu en underlig begrænsning i spillet.
Ja det er jeg enig i...
Jeg lavede lige en hurtig test af dette mod.
Huset er bygget på en almindelig boliggrund i 4 etager med en elevator på hver etage.
Det fungerer perfekt. Simmeren suser frem og tilbage mellem etagerne.
Der er dog krav om at man har byliv og junglepakken.
Man kan bygge 2 elevator skakte på hver grund. Elevatorerne er mærket med 1 og 2 i byg.
Samlet kan man have 10 elevatorer på en grund.
Elevator mod
Huset er bygget på en almindelig boliggrund i 4 etager med en elevator på hver etage.
Det fungerer perfekt. Simmeren suser frem og tilbage mellem etagerne.
Der er dog krav om at man har byliv og junglepakken.
Man kan bygge 2 elevator skakte på hver grund. Elevatorerne er mærket med 1 og 2 i byg.
Samlet kan man have 10 elevatorer på en grund.
Elevator mod
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Okej...så kan man faktisk bruge elevatorene som i sims 3...og de bygges også på samme måde...fedt!
Det må da alligevel være pladsbesparende når man bygger små hjem...selvom at trappen min. bruger samme antal tern....hmm!
Det må da alligevel være pladsbesparende når man bygger små hjem...selvom at trappen min. bruger samme antal tern....hmm!
- og så går det vist hurtigere end med trapperne.
Der må være en anden forhindring på min grund så, for det virker stadigvæk ikke.
- heller ikke selvom jeg sikrer, at der ingen forhindringer er - hverken foran eller bagved elevatorskakten.
Måske skal der slet ikke være et rum omkring elevatorerne?!
Det har jeg ikke testet, men jeg kan se, at dit eksempel ikke har dette, Sighubert.
jeg må prøve igen.
Tak for hjælpen
Der må være en anden forhindring på min grund så, for det virker stadigvæk ikke.
- heller ikke selvom jeg sikrer, at der ingen forhindringer er - hverken foran eller bagved elevatorskakten.
Måske skal der slet ikke være et rum omkring elevatorerne?!
Det har jeg ikke testet, men jeg kan se, at dit eksempel ikke har dette, Sighubert.
jeg må prøve igen.
Tak for hjælpen
Jeg prøvede både inde i rummet og uden på. Prøvede også at elevatorerne ikke stod oven på hinanden inde i rummene. Det virkede også. Men det er jo ikke særlig realistisk.
Du har jo sikkert også set hvor mange tern der skal være fri omkring elevatorerne. Der skal være mindst 3 tern fri foran elevatoren.
Har du set om alle elevatorer har samme nr. Enten #1 eller #2. Et elevator tårn skal bestå af samme nr.
En ting mere. Bruger du den originale sims elevator eller bruger du den der kom med moddet? Den er mærket med en skruenøgle og findes i elektronik.
Du har jo sikkert også set hvor mange tern der skal være fri omkring elevatorerne. Der skal være mindst 3 tern fri foran elevatoren.
Har du set om alle elevatorer har samme nr. Enten #1 eller #2. Et elevator tårn skal bestå af samme nr.
En ting mere. Bruger du den originale sims elevator eller bruger du den der kom med moddet? Den er mærket med en skruenøgle og findes i elektronik.
Hmm, jeg KAN være lidt i tvivl om de 3 tern foran. Tror kun, at jeg har 2.
Jeg må give det et nyt forsøg. Tak for dine forslag og hjælp.
Jeg må give det et nyt forsøg. Tak for dine forslag og hjælp.
FreezerBunny har brugt en elevator her uden mod. Jeg ved ikke om det gør jer klogere
Er det via moddet, at man får valgmulighederne mellem elevator 1 og 2 under elektronik?
For så må jeg da have fat i det mod i en fart.
Så snart jeg forsøger at placere den anden (nr 2) af de oprindelige elevatorer, får jeg en fejlmeddelelse om, at der kun må være en elevator på hver grund.
Så din ellers fine forklaring og byggeriet med de 4 velfungerende etager må skyldes, at du har brugt dette mod, Sighubert.
Nedenstående billede viser, hvor det går galt. Her forsøger jeg at placere en elevator på 1. sal - men får netop fejlmeddelelsen, at der kun må være en elevator på hver grund.
Er det via moddet, at man får valgmulighederne mellem elevator 1 og 2 under elektronik?
For så må jeg da have fat i det mod i en fart.
Så snart jeg forsøger at placere den anden (nr 2) af de oprindelige elevatorer, får jeg en fejlmeddelelse om, at der kun må være en elevator på hver grund.
Så din ellers fine forklaring og byggeriet med de 4 velfungerende etager må skyldes, at du har brugt dette mod, Sighubert.
Nedenstående billede viser, hvor det går galt. Her forsøger jeg at placere en elevator på 1. sal - men får netop fejlmeddelelsen, at der kun må være en elevator på hver grund.
- Så send mig venligst henvisningen til elevator-moddet - tak
Linket ligger unde Sighuberts første billede af hans elevatortest...8. indslag nedefra...
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum