Udfordringen; En pokkers travl teenager!
5 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Udfordringen; En pokkers travl teenager!
Jeg håber ikke du har flere problemer med din adgang.
Lad os holde en god tone i Forummet
Ord på skrift gør tit mere ondt end tilsigtet, men der kan jo ryge en finke af panden for os alle.
Lad os holde en god tone i Forummet
Ord på skrift gør tit mere ondt end tilsigtet, men der kan jo ryge en finke af panden for os alle.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Er det "brugere med specielle rettigheder" du mener? Ja, jeg forstår det altså stadig ikke.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg får samme besked som Simsister når jeg forsøger at komme ind på den samme tråd.
Er det fordi at det kun er vedkommende der har flyttet den til skraldespanden der har mulighed for at åbne den?
Er det fordi at det kun er vedkommende der har flyttet den til skraldespanden der har mulighed for at åbne den?
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
@Simsister Jeg tænker Anbodil hentyder til "Finken af panden"
@Sighubert og @Simsister Jeg har flyttet tråden, hvor Simsister har slettet alle billeder, til skraldespanden.
Den kan kun åbnes af moderator
Jeg opfattede det som du ønskede at tråden blev slettet Simsister…. er det en misforståelse?
Jeg kan godt flytte den tilbage igen.... men er det til glæde for nogen?
@Sighubert og @Simsister Jeg har flyttet tråden, hvor Simsister har slettet alle billeder, til skraldespanden.
Den kan kun åbnes af moderator
Jeg opfattede det som du ønskede at tråden blev slettet Simsister…. er det en misforståelse?
Jeg kan godt flytte den tilbage igen.... men er det til glæde for nogen?
Nej, det skal du da endelig ikke. Fint nok, den er blevet slettet, så minder den mig da ikke hele tiden om, at jeg ikke kunne klare udfordringen. Sidste del af vampyr stræbenen er helt sikkert tricky. Jeg er ved at finde ud af det. Så nåede jeg helt op på 5 dage som vampyr, og så lod jeg ham holde fest, og så blev det nulstillet. SUK
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det lyder fint
Hvad er den sidste del af hans vampyrstræben?
Jeg kender kunne den gode vampyrs stræben og den siger at han ikke må tvinge andre simmere til at give blod i fjorten dage
Hvad er den sidste del af hans vampyrstræben?
Jeg kender kunne den gode vampyrs stræben og den siger at han ikke må tvinge andre simmere til at give blod i fjorten dage
Min sidste del er hele 20 dage som "vampyr". Men det indebærer åbenbart nogen begrænsninger, som jeg ikke var klar over, fordi det ikke fremgår af beskrivelsen. Jeg kunne heldigvis gå tilbage til et gammelt save og redde i hvert fald tre dage. Så på den igen, men det er virkelig svært.
Jeg mener at den sidste udfordring i vampyrstræben er at holde sig indendøre i 20 dage...det er Fu.... lang tid. Men hvis den stræben stadig har en bug..så blir den kun afsluttet (klaret), hvis man lige læser lidt i den sidste vampyrbog også...efter de 20 dage altså..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ja, den læser han i ind imellem - bare for en sikkerheds skyld, så det skal nok gå håber jeg. Og ja, det er fu..... lang tid, og man mister overblikket, synes jeg.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Positivitets udfordringen.
» Stranger Ville udfordringen
» Den gode vampyr - En historie om en travl teenager
» Stranger Ville udfordringen
» Den gode vampyr - En historie om en travl teenager
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 3 af 3
Forumtilladelser: