Positivitets udfordringen.
4 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
Positivitets udfordringen.
Det var så længe siden, vi sidst havde haft en udfordring i selve spillet. så jeg kastede mig over den og har gennemført med en enkelt simmer, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad det gavner. Altså, man får nogen nye billeder til væggene og???
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Positivitets udfordringen.
Nææ eneste fordel er at du blive venligheds ambassadør og kan opfordre andre til at være venlige.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Sv: Positivitets udfordringen.
Nåe ok så. Jeg har bare ikke set muligheden endnu. Men tak.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum