DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

5 deltagere

Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af Anbodil Søn 8 Sep 2019 - 10:28

Det kunne være lidt sjovt at høre, hvilke spil/historie I synes har været det sjoveste, hyggeligste ja fedeste spil I har spillet indtil nu??

For mit eget vedkommende var det rumhistorien..og Murkland. Jeg har en svaghed for Dystopia senarier og rummet...og mit angergement i Rumhistorien( har desværre glemt titlen) var enormt. Så det var nok derfor jeg stadig kan tænke på den historie og savner det univers. Jeg har dog ikke opgivet at få lavet endnu en historie i tråd med den gamle...
Jeg er bare ked af at jeg ikke fik historien med over i dette forum...for jeg har ingen billeder derfra mere, kun dem i mit hoved... Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Sv: Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af simsister Søn 8 Sep 2019 - 12:09

Ja, den var også rigtig god. Men så har jeg været mere heldig. Og selv om jeg sidder i en slags "kviksand" med kongerækken ind imellem, så er det nok den, der betyder mest for mig. Og de pakker, der har givet større muligheder for at spille kongelige som f.eks. Bliv Berømt, Glamour Stuff og forskellige bidder af andre pakker. Så jeg er bange for, at jeg ikke kan pege på kun én.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Sv: Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af Anbodil Søn 8 Sep 2019 - 12:32

Jamen den historie om kongerækken er også rigtig god..og har stået på længe, så vidt jeg husker.... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Sv: Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af BoergeOf61 Søn 8 Sep 2019 - 17:16

Det ved jeg ikke. Jeg blander bare det hele sammen og ser, hvad der sker.

Det par, jeg lavede til en af dine opgaver for flere år siden, er for længst døde af alderdom, og deres lejlighed overtaget af andre.
Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? 2019-019

En udfordring er, at beboerne i lejligheden næsten er udgået for plads på væggene til nye malerier. Urnerne er ikke altid eneste minder om tidligere beboere.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Sv: Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af MonaSolstraale Søn 8 Sep 2019 - 18:05

Jeg var også meget imponeret af dit rumeventyr Anbodil. Det var tydeligt at du havde lagt mange timer i at skab universet Tommel op
Raketten var virkelig godt lavet og historien var fuld overraskelser.

Jeg fandt nogle billeder mens jeg søgte backup af mine egne historier, men de er desværre væk nu.
Jeg er glad for at det lykkedes Simsister at rekonstruere det meste af baggrunden for Kongerækken.

Hvis jeg skal pege på et spil der virkelig åbnede min interesse for Sims4 universet, så er det Tusneldas historie.
Jeg syntes det var sjovt at få en ny opgave hver uge og jeg fik udforsket sider af spillet, jeg aldrig havde set på før.

José og Victors univers er stadig mit ynglings univers. Jeg elsker deres store forgrenede netværk og det at jeg har fulgt dem gennem et langt livsforløb. De er svære at slippe.
(Jeg kan stadig ikke tilgive EA, at de har slettet historierne Evil or Very Mad )

Finns historie er jeg også ret glad for. Det har været sjovt at spille ham i de tre tidsepoker af hans liv og at skabe hans udvikling. På et plan minder historien om Tusneldas historie.
Begge historier handler om hovedfigurens udvikling.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3484
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Sv: Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af Anbodil Søn 8 Sep 2019 - 22:18

Det er sjovt at høre, hvad I hver i sær har lagt vægt på, og jeg blir næsten helt rørt over rosen, spændt og er naturligvis glad for at kunne bidrage til nogle gode oplevelser. Dem må vi have nogle flere af....det er så hyggeligt!! blinkende smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Sv: Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af VinceDjansen Tors 12 Sep 2019 - 22:28

Udover den store kreativitet, som vi hver især kan få ud af spillet på vidt forskellige måder - og hurra for det, havde jeg nok mest fornøjelse af sømændenes tur til Grønland.
Det var virkelig en sjov og anderledes historie at give mig i kast med.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2881
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu??? Empty Sv: Hvad er dit fedeste sims 4 spil indtil nu???

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum