Skønne genkik fra sims 3
5 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 1 af 1
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Skønne genkik fra sims 3
Jeps. Knapt havde jeg fået installeret spillet og startet det op, før det første store problem indfandt sig: Min evige engel blev klonet i ét væk, og det var ikke noget jeg gjorde. Jeg kan godt nøjes med én. Problemet var så at få alle de andre slettet. SUK.
Der var også hyggelige ting, som når mine simmere f.eks. kunne tage på skovtur sammen, skovturstæppet var en god ting.
Jeg elskede også muligheden for at lave specielle fotos af enten en enkelt simmer eller en hel familie, Her er Aziraphale engel med himlen som baggrund.
Og så var der jo dukkerne, der kunne blive levende. Det var også rigtig sjovt.
Der var også hyggelige ting, som når mine simmere f.eks. kunne tage på skovtur sammen, skovturstæppet var en god ting.
Jeg elskede også muligheden for at lave specielle fotos af enten en enkelt simmer eller en hel familie, Her er Aziraphale engel med himlen som baggrund.
Og så var der jo dukkerne, der kunne blive levende. Det var også rigtig sjovt.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Festligt..... Jeg har hverken prøvet fotografi muligheden eller dukker der kan blive levende
Men det må jo være denne dukke tænker jeg....
Når du nu får din nye computer Simsister, så huske du kan indstille billedkvaliteten i sims 3, for jeg kan se at dine billeder er noget grynet.. ;)Men måske det bare er simmerne som er lidt uskarpe?? så kan du i al fald lave dem højdetaljeret i indstillinger, så blir dine billeder skarpere.
Men det må jo være denne dukke tænker jeg....
Når du nu får din nye computer Simsister, så huske du kan indstille billedkvaliteten i sims 3, for jeg kan se at dine billeder er noget grynet.. ;)Men måske det bare er simmerne som er lidt uskarpe?? så kan du i al fald lave dem højdetaljeret i indstillinger, så blir dine billeder skarpere.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg kan ikke lige finde et billede af det, men jeg ELSKER tidsmaskinen i Sims 3, hvor simmerne kan komme ud klædt i huleboer-dragt efter et besøg i fortiden.
Anbodil, det kan eller vil jeg ikke, for jeg har ikke Sims 3 på min computer mere, og har bestemt ikke lyst til at spille det igen. Been there, done that. Til gengæld har jeg fået startet Sims 4 op og - vist nok - fundet ud af, at det med hvad man kan se, skyldes de indstillinger, man bruger i spillet. F.eks. har jeg i øjeblikket slået skyggerne til. Det giver et noget ujævnt spilleforløb, men nu kan jeg se håndklæderne. Strengt at man skal vælge mellem at se de ting der er og et fornuftigt kørende spil. Jeg er altså ikke vant til at det sådan "hakker" lidt, så jeg ender nok med at sætte kravene ned og muligvis køre uden skygger. Skal dog lige først se, om skildpaddeungerne dukker op nu.
Men når man sådan kører på højeste gear, er gradfikken STUNNING! Og sikke en lyd jeg har fået, det er jo også meget værd - for mig i hvert fald.
Men når man sådan kører på højeste gear, er gradfikken STUNNING! Og sikke en lyd jeg har fået, det er jo også meget værd - for mig i hvert fald.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Godt at det er en mærkbar forbedring, ellers er der jo heller ikke noget ved det!!!
Ja det er den - den de kan opfinde på opfinder-bordet En af mine yndlings skills i Sims 3 er i øvrigt opfindelserne
Jeg har altid været glad for at rejse, og fandt også et af mine gamle spil frem...
SÅ fik jeg lige prøvet at race ned ad floden i Ægypten, men det er ikke anbefalelsesværdigt at spille opdagelsesrejsende med alt for mange af de senere pakker. Der er simpelthen for mange fejl og især Paradisøens pakke laver fejl i sær i madkasseapparatet---suk-
SÅ fik jeg lige prøvet at race ned ad floden i Ægypten, men det er ikke anbefalelsesværdigt at spille opdagelsesrejsende med alt for mange af de senere pakker. Der er simpelthen for mange fejl og især Paradisøens pakke laver fejl i sær i madkasseapparatet---suk-
Det er underligt du oplever så mange fejl, jeg oplever næsten ingen fejl i sims 3.. og slet ikke når jeg rejser...
Det er nu også mest i opgaverne. Nogle af de mindre opgaver kan ikke fuldføres mere, og da de ind i mellem fører til en større opgave er det skade. Fx skal man fremskaffe en tallerken shawarma...før kunne den købes i madkasseapparatet, men det kan man ikke mere. Der var også en opgave med at skaffe 6 granatæbler, men dem min sim plukkede ville opgaven ikke registrere...og så var man jo ligevidt. Min sim fik også en opgave om at deaktivere fælder i en kælder hos nogle Ægyptere, men da de aldrig var hjemme var den opgave også håbløs...og så fremdeles. Men heldigvis er der da stadig nogle som duer...
Ja, jeg ved det ikke. Men jeg har spillet Sims 3 rigtig meget og har ikke lyst til at genoptage det på grund af diverse ikke rettede fejl, især i Island Paradise. Men jeg har tonsvis af screenshots og fandt lige nogen enkelte, jeg ville vise her:
Det er min kære Aziraphale, der har tæmmet enhjørningen - noget af en bedrift.
Dukkerne kunne ikke bare blive levende. De kunne også få små dukkebørn sammen. hihi.
Og en af de fatale havfruer:
Og en parallel til sims 4. Simmerne kunne også blive livreddere i Sims 3.
Anbodil skriver om ferie opgaver. Her er en af de svære, som foregår i et tempel, som nærmest er en labyrint.
Det er min kære Aziraphale, der har tæmmet enhjørningen - noget af en bedrift.
Dukkerne kunne ikke bare blive levende. De kunne også få små dukkebørn sammen. hihi.
Og en af de fatale havfruer:
Og en parallel til sims 4. Simmerne kunne også blive livreddere i Sims 3.
Anbodil skriver om ferie opgaver. Her er en af de svære, som foregår i et tempel, som nærmest er en labyrint.
Skønne billeder og det er da tydeligt at du har være ude i krogende af hvad det spil kan byde på...det har jeg så været knapt så god til...
Jeg kunne rigtig godt lide at løse mysterierne i templerne, men jeg er mere en én gang blevet skræmt af mumierne
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Rigtig mange spiller stadig Sims Medieval og er vilde med det. så vilde at de ønsker udvidelser, men det tror jeg bare aldrig kommer.
Anbodil synes godt om
Sims medieval er da også bare et godt spil. Og så er det færdigt, så man ikke skal slås med nye bugs og den slags ubehageligheder.
Jeg så MEGET hellere medieval-temaet som en udvidelse/overbygning til Sims4 - og ikke blot et fesent kit til foråret.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Anbodil synes godt om
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum