DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ?

3 deltagere

Go down

Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ? Empty Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ?

Indlæg af aikosims Søn 18 Sep 2022 - 11:10

Jeg roder rundt i hvor jeg har mine forskellige simmer henne. Mine simmer er ikke i den samme "Verden" om man vil. Kan jeg flytte dem alle sammen hen til den sammen verden.
Tror det har noget at gøre med, at når jeg skal lave en "ny" person, så starter den op i en anden verden, end den jeg havde tænkt mig til.
er det sådan at jeg kan flytte dem sammen, så de figurer jeg har lavet kan spille sammen ??

Ved godt det måske er svært at forstå mit spørgsmål, men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal skrive det, så det kan forstås. Undskyld.
aikosims
aikosims
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 18
Join date : 21/03/22

Tilbage til toppen Go down

Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ? Empty Sv: Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ?

Indlæg af simsister Søn 18 Sep 2022 - 11:17

Det forstår jeg så udmærket. Og ja, det kan du godt. Du skal bare gemme dem f.eks fra nabolagsskærmen. Er der nogen, som er flyttet fra familien, og du gerne vil have, de beholder deres familiebånd, skal du samle dem i samme husholdning, før du gemmer dem. Så kan du starte det spil op, hvor du vil samle dem og tage dem frem, og derfra kan du altid skille dem igen, hvis du synes.

Jeg er selv i gang med lige præcis den proces i øjeblikket. Held og lykke.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ? Empty Sv: Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ?

Indlæg af aikosims Søn 18 Sep 2022 - 11:25

simsister skrev:Det forstår jeg så udmærket. Og ja, det kan du godt. Du skal bare gemme dem f.eks fra nabolagsskærmen. Er der nogen, som er flyttet fra familien, og du gerne vil have, de beholder deres familiebånd, skal du samle dem i samme husholdning, før du gemmer dem. Så kan du starte det spil op, hvor du vil samle dem og tage dem frem, og derfra kan du altid skille dem igen, hvis du synes.

Jeg er selv i gang med lige præcis den proces i øjeblikket. Held og lykke.



Tusind tak for svar, jeg må se om jeg kan finde ud af det. Ellers kontakter jeg dig nok igen, hvis det er okay ? Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ? 1f603
aikosims
aikosims
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 2 år
Du har været medlem af forummet i 2 år

Antal indlæg : 18
Join date : 21/03/22

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ? Empty Sv: Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ?

Indlæg af VinceDjansen Man 26 Sep 2022 - 19:09

Tag telefonen - flyt husholdning - sammenlæg.
Det er vist den nemmeste måde, men ellers er der også en anden vej via administrer verdener - administrer husholdninger ikonet oppe til højre.

God fornøjelse
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2890
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ? Empty Sv: Spørgsmål om hvordan man samler sine simmer ?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum