DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det mørke i sims!!!

4 deltagere

Go down

Det mørke i sims!!! Empty Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Lør 22 Feb 2020 - 20:20

Jeg har udfordret mig selv, og det er til dels Simsister og Monas fortjeneste. For det kan altså ikke være rigtigt at jeg ikke kan lave en uhyrlig sim..og al deres snak om vampyrer fik mig til det. Very Happy

Nu har jeg lavet en teenager som nok burde ha heddet Lukas...men det blev altså til noget så almindeligt som Sten. Og ja....han er vampyr. Da han i sine yngre dage var ud og køre med sine forældre..gennem et smukt skovområde blev de mødt af en modgående lastbil i høj fart..og det gik galt...så mens en grædende dreng løber forvillet rundt i skoven for at finde hjælp til sine lemlæstede forældre, blir han bidt af en vampyr. Drengen får ikke hjælp til forældrene i tide..så han blir alene. Havner på et rædselsfuldt børnehjem... stikker af som teenager og har nu fundet en gammel garage han har besat...og her blir han indtil nogen kommer og smider ham ud. Mørket inden i ham har godt fat...og det vil vise sig, om han kan blive en berygtet vampyr.

Her er Sten uden for en "kendt" garage...
Det mørke i sims!!! 22_02_29

Da han får øje på en tåbelig kvinde i badedragt...gør han straks nar af hende....man kan sg da ikke gå rundt sådan...og være til grin...
Det mørke i sims!!! 22_02_30

Han lader som om han vil gå i kødet på hende, og det frembringer et hvin fra hende, med efterfølgende synlig lettelse over at det ikke var hans intentioner alligevel...
Det mørke i sims!!! 22_02_31

Straks rejser han til Forgotten Hollow for at orientere sig om planter og den slag, men uha..jeg havde helt glemt at han skal passe på solen..og mærkelig nok har stedet aldrig set mere venligt ud end nu..eller været så lyst.....så han skynder sig hjem i en fart igen.
Det mørke i sims!!! 22_02_34

Meen så kan han også få set den TV-premiere som er i fjernsynet...
Det mørke i sims!!! 22_02_33

Jeg finder endelig ud af hvordan han blir sig selv igen...og halloo der var du Sten!! nu ser du da helt normal ud...
Det mørke i sims!!! 22_02_32

Jeg kommer pludselig i tanke om at jeg nok ikke behøver et helt køkken. Er det ikke muligt for vampyrer at klare sig med et køleskab og en bar i stedet???
Det mørke i sims!!! 22_02_35
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af MonaSolstraale Lør 22 Feb 2020 - 22:19

Spændende med endnu en vampyr Very Happy
Et køleskab er en god ting hvis han laver en større portion plasmasalat.
Min erfaring med baren er både og, da teenagere ikke kan drikke andre drinks en plasmajuice

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Lør 22 Feb 2020 - 22:43

Ahhhh okej så er baren nok først en godt ide, når Sten blir ældre! Tak.
Det er godt nok ikke nemt hverken at finde vampyrmentorer eller få fjender i sims....pyyha det skal nok vise sig at det her er langt sværere end at vælge "den lyse linie"... Evil or Very Mad
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af simsister Lør 22 Feb 2020 - 22:53

Jo da, baren er fin nok, de kan også lave og drikke meget andet.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af MonaSolstraale Lør 22 Feb 2020 - 23:44

simsister skrev:Jo da, baren er fin nok, de kan også lave og drikke meget andet.
Det er endnu ikke lykkedes mig at lave den drink der modvirker sollys... handlingen bliver afbrudt hver gang Suspect
Jeg troede egentlig det er fordi jeg spiller med en teenager... men det er måske en fejl i mit spil?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Søn 23 Feb 2020 - 0:01

Det kan udmærket være en glits Mona....jeg troede heller ikke at teenagere kunne drikke fra baren...men det går så udmærket!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Søn 23 Feb 2020 - 0:25

Sten prøver at læse op på det at være vampyr og finder ud af hvad deres grundlægger hed....ham der Vlad....så han får lyst til igen at besøge Forgotten Hollow.
Det mørke i sims!!! 22_02_38

Han sidder længe på torvet over et skakspil...her er en stille ro som er fantastisk...og den er kun afbrudt af insekternes svirren i natlamperne....
Det mørke i sims!!! 22_02_37

Det mørke i sims!!! 22_02_36

Sten spille hele natten, mens jeg leder efter en plasmaplante...men nu gryer morgenen så det er på tide at tænke på at bryde op...
Det mørke i sims!!! 22_02_41

Og det er så Vlad som startede hele denne Vampyrklan....gad vide om den krage har tænkt sig at skide på hans hoved....hæhæ
Det mørke i sims!!! 22_02_39

Sten samler frø fra nabolaget og finder til sidst den vigtige plasmaplante....
Det mørke i sims!!! 22_02_40

Da han ankommer til sit hjem går han løs på en tilfældig person. Hun blir til hans fryd godt hidsig...
Det mørke i sims!!! 22_02_44

Men hun vil ikke erklære ham som sin fjende...øv...Sten hævner sig bare...
Det mørke i sims!!! 22_02_43

Værsgo...så må du være mit spisekammer lige nu.....møjtøs..Hva pokker skal man gøre for at få sig en ærlig fjende????
Det mørke i sims!!! 22_02_42

Viden er også magt, så Sten besøger biblioteket. Det er da godt man har sin paraply når man nu ikke kan tåle sollys....
Det mørke i sims!!! 22_02_47

Men han får også natten til at gå med andet...al den tid man har..når man ikke behøver at sove...
Det mørke i sims!!! 22_02_45

Det mørke i sims!!! 22_02_46

Sten har en rigtig møjdag, men skal på arbejde. Han gider simpelthen ikke høre på alle de idioter hans arbejdskolleger er...han ender også med at tage tidligt hjem. Han vil da skide på chefen...Men det tæller desværre ikke særligt meget på minus siden...
Det mørke i sims!!! 22_02_50

Da han er hjemme igen får jeg en glits! Sten vander sin myggefælde, men han må være ramt at vores februar vejr, for han vander og vander og vander....han er ikke til at stoppe. Hallooo hva med de andre planter Sten??? Jeg må lige gå ud og ind i spillet igen..og så lykkedes det.
Det mørke i sims!!! 22_02_48

Jeg tvang Sten til at plante 10 hvidløg...akke da, det var han bestemt ikke glad ved. Men nu står de så og stinker...indtil han har point nok til at vælge at blive immun overfor lugten. Så kan han tjene lidt ved at sælge dem!!
Det mørke i sims!!! 22_02_49
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Søn 23 Feb 2020 - 0:57

Sten har ikke fået ordentligt blod i flere dage, for de viste sig, at de sidste simmere han passede op kunne modstå ham. Det gir ham en ide om, at en af dem måske er en vampyr, og han har altså brug for en mentor...så han invitere ham. Mand for en skuffelse...han viser sig at være temmelig fimset og slet ikke som han troede...åhh gid han dog ville gå igen. Mens han er tvungen til at lytte til en stemme som en honningsmurt skorpion, falder der pludselig en sim ned fra himlen og brager ind i hans dør...jamen er de skøre de simmere, eller.....???
Det mørke i sims!!! 22_02_52

Sten kan endelig modstå lugten fra hvidløgene, så han begynder at studere sine øhhh anderledes planter....
Det mørke i sims!!! 22_02_51

Hva pokker skal man gøre for at få en Mentor???? Pludselig får Sten øje på en kvinde gennem hans vindue, men det er heller ikke svært at overse hende. Han får en ide og løber ud til hende
Det mørke i sims!!! 22_02_53

Sten har fået den vanvittige ide, når han nu ikke kan finde en vampyr, så kan han måske lave en selv! Hun ku jo bare ha ladet være med at løbe nøgen rundt og derved gøre opmærksom på sig selv.....han har ingen skrupler overhovedet...
Det mørke i sims!!! 22_02_55

Sådan kvinde...nu blir du ligesom jeg tror jeg....
Det mørke i sims!!! 22_02_56

Det næste Sten har på programmet, er at gøre hende til sin ven...men når man nu er så usympatisk er det bestemt ikke let.....
Det mørke i sims!!! 22_02_57

Mens de snakker og Sten indvier hende i vampyrenes mysterier..begynder hendes forvandlig...
Det mørke i sims!!! 22_02_59

Han er ret tilfreds med at noget endelig kunne lykkedes for ham...Det kan også blive noget ensomt alt være fjende med alt og alle...så han hiver hende med hjem...
Det mørke i sims!!! 22_02_58

De har en hel del at snakke om, og sten gir hende en gave....en pose plasma velvidende at hun vil få brug for den snart...måske allerede i morgen...
Det mørke i sims!!! 22_02_61

Sten har meget at fortælle hende, efter at ha læst de gamle vampyrbøger...og hun lytter velvilligt...indtil hun er nødt til at gå hjem, og så er Sten alene igen...
Det mørke i sims!!! 22_02_62

Han har lært at lave Blody Jane...så det er en kærkommen forandrig fra de der homogeniserede plasmaposer..engang kunne man få forbedret plasma-kvaliteter jo mere man steg i graderne, men det er åbenbart blevet sparet væk....pokkers politikere...
Det mørke i sims!!! 22_02_60

Hans lille succes er hurtigt glemt og Sten blir igen overmandet af følelsen af at være en fiasko....hvordan pokker skal man få fjender her i dette spil???? pokkers til besvær... Evil or Very Mad
Det mørke i sims!!! 22_02_63
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Søn 23 Feb 2020 - 17:58

Sten liver lidt op da han endelig får brev fra Moonlight Falls. Han har skrevet med en penneven derfra som endelig har sendt ham et postkort...til væggen.
Det mørke i sims!!! 23_02_18

Han er godt på vej gennem vampyrleksikonerne og her er meget at lære...og Sten er vild med den power det gir over hans liv med al den viden.
Det mørke i sims!!! 23_02_20

Men så får han en sms fra han fimsen, som han var så dum at invitere tidligere...og han har den frækhed at antyde at det er uhøfligt at drikke andres blod uden at spørge først. Hva fanden mener han med det?? Jeg blev sg heller ikke spurgt da jeg var yngre. Sten har intet til overs for den slags pis.Han kan bare vente sig til jeg har mere kraft...
Det mørke i sims!!! 23_02_19

Midt i det hele, banker det pludselig på døren. Så lad mig for helvede være i fred råber han. Jeg er IKKE hjemme!!!
Det mørke i sims!!! 23_02_23

Det er da utroligt hvad man skal stå model til her i tilværelsen. Sten henter den Plasma frugtsalat han har lavet, efter at ha læst opskriften i leksikonet, men den smager ham desværre ikke...føj og sådan noget spiser menneskene...de stakler....Men jeg skal vise dem hvem jeg er!!
Det mørke i sims!!! 23_02_22

Sten invitere sit første afkom,nemlig Kirsten. Han har spekuleret på hvordan hun mon har klaret sig..og da hun ankommer er hun stadig mennesker, men pludselig sker forvandlingen...
Det mørke i sims!!! 23_02_21

Eiii er det virkelig dig Kirsten. Hvor er du blevet smuk...kom med indenfor!!!
Det mørke i sims!!! 23_02_24

Sten går igang med at oplære Kirsten i det at være en vampyr. Der er meget hun skal lære, hvis hun skal klare sig...
Det mørke i sims!!! 23_02_26

Det kræver en del af han, så han må lige gå ind i en mørk meditation for at blive klar igen...
Det mørke i sims!!! 23_02_25

Sten slutter lektien af med at give hende nøglen til sin bolig. Hvis der er noget, det mindste...så kommer du bare til mig....
Det mørke i sims!!! 23_02_27

Bagefter konferere han med sine bøger, for lige at sikre sig at han ikke har glemt at fortælle Kirsten noget vigtigt...men han har husket det hele...
Det mørke i sims!!! 23_02_29

Kirsten lytter taknemmeligt og er i det hele tiden tro mod Sten. Hun får et knus inden hun smutter hjem..
Det mørke i sims!!! 23_02_28

Da hun er gået sidder Sten og drømmer. Det er en fantastisk følelse, sådan at have en tro undersot....og en ide tager form i hans hjerne....en STOR ide...
Det mørke i sims!!! 23_02_32

Han skal vise dem at han kan blive ligesom Vlad...ja måske mægtigere. Han vil samle sig nogle brude, som skal være hans og kun hans....alle skal komme til at krybe for mig og min magt...vær vis på det!!
Det mørke i sims!!! 23_02_31

Og jeg skal nok finde dem, de få usle vampyrer, som måtte være tilbage her i området...jeg er godt nok ikke stødt på nogen endnu. De gemmer sig sikkert de feje uslinge.
Sten slår en snedig annonce op, som skal påkalde sig nogle vampyrer. han kan duellere med....det er nu eller aldrig. Og så opsiger han sit tåbelige job hos Burgerking, for at melde sig til gymnasiet. Men det er ikke for at gå i skole han gør det, nej...han vil finde sig nogle brude...og de skal helst være smukke!!! hæ hæ
Det mørke i sims!!! 23_02_30
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af MonaSolstraale Søn 23 Feb 2020 - 18:49

Uha! Jeg kan godt forstå du kalder din historie "Det mørke i sims". Wink
Et eller andet sted minder Sten også om en spoleret teenager, der vil have sin ret nu og her Grine smiley
Det bliver spændende at følge hans udvikling

Angående fjenderne. Kan Sten ikke selv erklære fjendskab med sine ofre?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af simsister Søn 23 Feb 2020 - 18:59

Ja, DET er godt nok vildt det her. Twisted Evil
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Søn 23 Feb 2020 - 20:47

Jeg er desværre ikke faldet over den mulighed med at erklære fjendskab med nogen endnu...men nu jeg ved det vil jeg være mere opmærksom Mona! Tak.
Det er faktisk ret svært, synes jeg, at få det stærke værdier op i det røde felt...for jeg aner ikke hvad der kræves. Man skulle tro at ansvarlig bare var at lade være med at vaske op, vaske sig og den slags, men det er jo ikke til at holde ud. I stedet erfarer jeg at måleren bare ikke rør sig ud af flækken. Nu hvor Carl er færdig med hans super sim...vil jeg bede ham om at lave en guide til det modsatte...som jeg kan se andre også er interesseret i. for det virker helt åndsvagt på mig at Sten kan stå og svine simmere til, kun for at opleve de blir vrede i 2 sek. og så slår over i venlighed...gang på gang. Det er som om det her spil slet ikke er giret til at kunne tilbyde det modsatte af glasur og flødeskum...hvilket jeg finder ret træls. Og når min vampyr stjæler folks blod uden at ha fået lov, sker der ingen eller kun meget lidt på den røde måler....det er uacceptabelt synes jeg.
Desuden har jeg lige set at jo mere man presser spillet til at klare de der stræbener...jo flere bugs opstår der...så spillet egentlig også alt for skrøbeligt, selvom EA har forsøgt at minimere skrøbeligheden ved at forenkle nogle ting fra tidligere tider i sims 4.
Et eksempel er at jeg opdagede at plasmaposerne kun fåes i en kvalitet nu, hvorimod man da pakken udkom fik mulighed for bedre og bedre plasmakvalitet efterhånden som man steg i graderne. Måske det skete i forbindelsen med vejrpakken...men jeg ved det faktisk ikke, siden det er så lang tid siden jeg spillede med vampyrer


Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af simsister Søn 23 Feb 2020 - 21:38

Ok, jeg bliver da så helt flov over at fortælle, at det hele fungerer fint hos mig. Men jeg har jo heller ikke alle pakker på.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af MonaSolstraale Man 24 Feb 2020 - 8:39

Jeg fik heldigvis styr på mit problem med at lave drinks Smile
Det hjalp da jeg flyttede baren udenfor. Den stod i et indhak og det forhindrede åbenbart min Simmer i at lave drinks Rolling Eyes

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af VinceDjansen Man 24 Feb 2020 - 10:16

Der ER da godt nok noget mørkt i dette forum for tiden med de vampyr-historier. Cool Shocked Very Happy
Fedt, at I kaster jer over den del af spillet også - og super ærgerligt, at du så støder på bugs undervejs Anbodil.

Måske må vi endegyldigt give Erpe ret i, at spillet simpelhen ikke KAN spilles negativt/destruktivt uden mods, for det kan jeg huske, at han nævnte i det gamle EA forum på et tidspunkt.

Men hvordan ER det så at spille på denne negative måde, når vi nu generelt har haft de positive spille-briller på i vores tidligere fortællinger?

Jeg glæder mig til at se, om din simmer formår at slå Vlad af pinden som den ukronede vampyr i Forgotten Hollow.
Nydeligt hus i baggrunden af dine billeder fra den by iøvrigt. Var det ikke en grund, som du selv havde bygget?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Man 24 Feb 2020 - 11:59

Hvis det er husende i baggrunden for billederne i Forgotten Hollow så ja, dem har jeg bygget. Og jeg mener der er lagt billeder af dem i byggetekninsk afd. 2. Very Happy

Ja det er anderledes at spille negativt, men også kærkomment og slet ikke svært for øjeblikket for mig...tværtom er det næsten forløsende.
Privat har jeg nemlig en veninde, som er fastlåst det værst tænkelige sted i DK, nemlig nordsjælland og hun sulter. De fleste danskere kan ikke forstå, at man kan sulte i DK og kommuner er ikke meget for at hjælpe eller forstå den slags. Desuden sker der noget med folks hjerne når man har sultet over tid...(overblik, overskud, hittepåsomhed mistes) som yderligere fastlåser en i håbløshed. Ja jeg er ked af at sige det, men vores samfund er bare i nogen henseender til at lukke op og skide i. Og p.t. arbejder jeg med at få hjælp til hende så hun kan komme væk derfra, ud af isolationen og ud af alt for dyre udgifter...fucking svært er det. Så det er ikke svært for mig at spille i den negative ånd kan du nok forstå... Laughing Wink

Vlad eksistere ikke i mit spil, for han blev forlængst slettet. Det er også derfor at Sten ser det som en mulighed at overtage hans plads, men måske på en mere tidssvarende måde!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af simsister Man 24 Feb 2020 - 12:45

VinceDjansen skrev:Måske må vi endegyldigt give Erpe ret i, at spillet simpelhen ikke KAN spilles negativt/destruktivt uden mods, for det kan jeg huske, at han nævnte i det gamle EA forum på et tidspunkt.

Selvfølgelig kan det da det. Men hvis man altid har spillet stræberisk efter alt det gode og lyse, kræver det helt klart en "ommøblering", men som jeg ser det er det en ommøblering oppe i vores hoveder. Og det er helt forfriskende til en forandring.
PS Lad os endelig ikke forfalde til at give "Erpe" ret i sit negative syn på spillet. Som jeg ser det, søger han bare en undskyldning for at være for nærig til at bruge penge på simsspil.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Man 24 Feb 2020 - 16:40

Jeg er pludselig kommet i tanke om en iagttagelse jeg har gjort tidligere i mine spil, og som nu gir mig kamp til stregen i denne udfordring!!!
Da jeg spillede min forrige historie om rejsen til rummet, havde jeg et spil KUN til det...og eftersom jeg selv lavede aliens og den slags...så blev de hjemløse spillet dannede også i langt højere grad dannet som alien og mærkelige skabninger. Det fik mig til at mene at spillet havde en slags tendens intelligens, som lurer, hvordan vi spille og så indretter NPC og den slags derefter...!

Hvis man som jeg så som det første sletter alle vampyrer og fjerne vampyregenskaber fra div. grunde og derefter kun spiller med simmere som behandler hinanden ordentligt....tja så indretter spille stilen sig selvfølgelig efter det.
Så jeg sku aldrig ha sat Sten i sådan et spil, men faktisk ha valgt at generere et nyt frisk spil med andre Vampyrer også Vlad....og så startet derfra. så kunne jeg godt ha slettet Vlad men spillet ville ha genereret en hel del mere blandede NPCs med negative egenskaber også...og min chance for at kunne leve "ondt" havde været nemmere og mere overbevisende..
SÅ derfor tror jeg også, jeg netop vil vælge at flytte Sten til en helt frisk spi,l...og så kan det jo blive de ondes legeplads,....og måske vil det også fremgå mere realistisk så man kan spille overbevisende ondt!!!

For jeg prøvede virkelig at være led med Sten og spillet prøvede hele tiden at "omvende" hans forehavende med de andre simmere, med fx venlig tale, også fra ham selv, og da Sten smed indholder af en drink i hovedet på en anden sim, blev han flov.....ja flov......det er jo fuldstændigt forrykt...
Desuden kan jeg ikke finde en eneste vampyr i mit spil udover Sten og han nye yngel...for jeg har jo altid ændret dem til alm. simmere helt konsekvent. Og sådan skal netop dette spil blive ved med at være...

Ak ja..så kan jeg lære at gennemtænke det noget bedre...så på den igen! No Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af MonaSolstraale Man 24 Feb 2020 - 17:09

Det lyder rigtigt Anbodil Smile
Op på hesten igen og så ser jeg frem til et gensyn med Vlad Laughing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Man 24 Feb 2020 - 22:40

Der kommer du til at kikke langt Mona...han er slettet... lol! Jeg skal bruge grunden til et vampyropholdssted!! Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Anbodil Man 24 Feb 2020 - 22:44

Sikke dog en masse bøvl jeg lige fik bare fordi jeg ville flytte Sten og hus og planter...suk. Men nu er han flyttet til et nyt spil med sin garage og fik desværre ikke sit yngel med sig efterson jeg er sikker på at de relationer ikke kan holde til en flytning. Det kunne hans computer i al fald ikke....den tog skade og jeg var nødt til at skifte den ud.. No

Og så fortsætter vinteren lidt endnu....og noget mere overbevisende åbenbart...
Det mørke i sims!!! 24_02_21
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af VinceDjansen Søn 15 Mar 2020 - 16:12

simsister skrev:
VinceDjansen skrev:Måske må vi endegyldigt give Erpe ret i, at spillet simpelhen ikke KAN spilles negativt/destruktivt uden mods, for det kan jeg huske, at han nævnte i det gamle EA forum på et tidspunkt.

Selvfølgelig kan det da det. Men hvis man altid har spillet stræberisk efter alt det gode og lyse, kræver det helt klart en "ommøblering", men som jeg ser det er det en ommøblering oppe i vores hoveder. Og det er helt forfriskende til en forandring.
PS Lad os endelig ikke forfalde til at give "Erpe" ret i sit negative syn på spillet. Som jeg ser det, søger han bare en undskyldning for at være for nærig til at bruge penge på simsspil.

Det var nu heller ikke hans generelle betragtning om spillets kvalitet og indhold, som jeg hentydede til, men blot det faktum, at Erpe på et tidspunkt netop mente, at man VILLE få problemer, hvis man ville spille det med den negative vinkel.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af simsister Søn 15 Mar 2020 - 16:56

Så kan jeg overraske ham og jer andre, som ikke ved det, at det bestemt IKKE giver problemer. Tværtom er det rigtig sjovt og forfriskende.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af MonaSolstraale Søn 15 Mar 2020 - 21:03

Jeg husker også fra mit spil med Finn på en “natur” grund, at det var særdeles svært at holde humøret oppe. 
Det blev ret deprimerende i længden Crying or Very sad

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Det mørke i sims!!! Empty Sv: Det mørke i sims!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum