DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

+2
Sighubert
simsister
6 deltagere

Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af simsister Ons 1 Jul 2020 - 19:40

Ja, det er en lidt usædvanlig udfordring, men det kunne være sjovt at se, om nogen af jer andre har et bud eller flere til, om det kan lade sig gøre. først og fremmest har jeg installeret WW og sidder og fifler lidt med indstillingerne ind imellem. Så fandt jeg en enlig simsmand, som jeg har givet navnet Søren og arbejde som almindelig læge. Det er min mening, at han skal tjene penge nok til at starte sin egen klinik. Muligvis også kunne kaldes ud til hjemmebesøg. Jeg siger jer bare, det er tricky, og jeg har ikke fundet et mod, der kunne gøre det lettere.

Hele idéen er, at det ville gøre, at der skete noget mere i de familier, man ikke spiller i, men at man selvfølgelig selv skal kunne styre det.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af Sighubert Ons 1 Jul 2020 - 23:32


Jeg har brugt aftenen på at lede efter muligheder. Desværre uden resultat.

Man kan godt bygge og eje en klinik. Det er ligesom enhver anden forretning. Kan lade sig gøre med et mod fra LittleMsSam.
Men jeg kan ikke få det til at fungere med undersøgelser, behandling mm. Noget virker andet ikke. Jeg har prøvet med en simmer med lev. 5 i lægekarrieren.

Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med at der skal ske noget mere i de familier man ikke spiller og man samtidig skal kunne styre det.

Det som kommer nærmest på at kunne dette er MCCC. Der går verden videre uafhængig af dine aktive simmere.
Dog kan du slå den funktion fra for alle dine spillede simmere. Altså også dem du ikke spiller. De vil dog stadig vokse mm.
Npc'er vil vokse, blive gift, få børn, blive skilt hvis de ikke passer sammen osv.

Men tilbage til lægekarrieren. Som sagt har jeg ingen løsning. Men jeg kigger videre på problemet.

Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af Anbodil Tors 2 Jul 2020 - 10:09

Ja jeg har heller ikke problemet med at der ikke sker noget i mine verdener. Faktisk blir der født så mange børn af NPCs at jeg var nødt til at nedsætte procentsatsen. Men jeg har jo også MCCC.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af simsister Tors 2 Jul 2020 - 13:38

Jo, men det skulle meget gerne være noget, jeg sådan selv styrede og uden MCCC, hvis I forstår. Nu griner I nok af mig, for den kære Søren har været prøveklud. Han har allerede 5 børn med tre forskellige mødre. Det er mega svært at finde passende mods/animationer, og når jeg finder dem, så at huske, hvad det nu var de hed, når de skal vælges fra mulighederne i WW. Så der skal altså helst ikke ske noget, jeg ikke selv har valgt skulle ske. Derfor ingen MCCC her.

Søren har åbnet en hjemmeklinik foreløbig, mens han uddanner sig til læge og dyrker meditation, yoga og øver sig i massage. Selve spillet har jo faktisk en massage, der hedder fertilitetsmassage, deraf idéen. Men det kræver jo et ret højt niveau. Han er meget nem at få i flirtende humør, og så skriver han frække bøger, som kan læses og senere sælges i hans klinik. I går blev Søren så endelig praktiserende læge.
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Pl2jdYR

Så er der de famøse animationer, som jeg lige skjuler her for evt. sarte sjæle. Jeg har fundet et par stykker, jeg synes er gode, men som det - som  sagt kniber med at huske beskrivelsen på. Det gør det jo heller ikke bedre, at alt er på engelsk.
Hjemmebesøg:

Undersøgelse:

Jeg har tænkt mig, at klinikken skal indeholde en "undersøgelses" seng, et massagebord og -stol, diverse lægeudstyr, man får som forfremmelses præmier, frække bøger til salg/køb og pynte-dildoer. En bar som kan udlevere flirtende drinks o.s.v. Men jeg kunne godt tænke mig, hvis nogen af jer andre ville være med. Det er i hvert fald sjovt.

Et andet problem er, at de så selvfølgelig ikke skal bruge p-piller og/eller kondomer, og jeg har et hyr med at få det slået fra i WW.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af VinceDjansen Tors 2 Jul 2020 - 17:53

Jøsses, jeg har da godt nok tidligere hørt det der "WW" omtalt - uden at fatte, hvad der blev hentydet til.
Men jeg tror, at jeg forstår det bedre nu Shocked Surprised

Jamen god fornøjelse til lægen, som kommer på hjemmebesøg - på flere måder Rolling Eyes
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af Sighubert Tors 2 Jul 2020 - 23:31


Du går ind i WWsetting (peg evt på gulvet for at få menuen op)
Så hedder den Pregnancy setting - Birth control setting.
Fjern flueben ved automatisk brug af(kondom og piller)
Samme sted kan du gå ind i menuen for NPC'ers brug af samme.

Håber det hjælper.

Jeg havde selv på et tidspunkt tænkt på at oversætte WW til dansk. Men jeg må indrømme at da jeg så hvor mange sætninger der er i moddet opgav jeg.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af simsister Tors 2 Jul 2020 - 23:46

Joe, mange tak for støtten, især til Sighubert. Det er faktisk meget sjovt at få nogen helt andre udfordringer. Jeg lod min allerede meget erfarne massør/læge og meget andet, den kære Aziraphale og hans forrygende mand/partner opkøbe klinikken for at opgradere og sætte tingene i perfekt stand. Selve dagen hvor "forretningen" har åbent bliver temmelig hektisk, så jeg har valgt salg af forskellige bøger fra. De havnede alligevel tilbage i forfatteren Crowleys lomme, når de tog hjem, så de skal stilles op hver dag. Salg af andre småting har jeg også valgt fra. De to skulle sagtens kunne klare det med godt 6 millioner simoleon på kontoen. Men det er en labyrint at finde rundt i de animationer. Kan godt forstå, du "korser" dig Vince, det gør jeg også ind imellem, når jeg altså ikke er ved at dø af grin!

Til gengæld er jeg overmåde glad for de smukke fødder, jeg har fundet moddet til imellem animationerne. Man bliver lidt træt af de ellers så flade kommelutter, simmerne render rundt med. Lagde nogen overhovedet mærke til fødderne? Juhuu Tommel op

Det kunne være virkelig sjovt, hvis simmerne selv kunne "bestille" tid, men det kan nok ikke lade sig gøre.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af Anbodil Lør 4 Jul 2020 - 11:14

Skal din læge så ud og kurere hysteria, eller skal hans gener spredes for alle vinde..og ha en hav af børn??? Suspect
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af simsister Lør 4 Jul 2020 - 14:06

Anbodil skrev:Skal din læge så ud og kurere hysteria, eller skal hans gener spredes for alle vinde..og ha en hav af børn??? Suspect

Nej, han skulle jo netop ikke være alene om det. Og det er det, der er tricky og ligesom har krævet en del forsøg. Men Søren er ret speciel, så derfor får han lov at være prøveklud. Som beskrevet har jeg ladet Aziraphale og Crowley opkøbe klinikken. De bliver forhåbentlig ikke rodet ind i noget med meget afkom, det kan man sørge for i CAS allerede. Søren er stadig under uddannelse som læge og lærer massage i fritiden, så må vi jo se, om han bliver i stand til at overtage, men jeg tror faktisk ikke, det kan gøres uden medhjælpere.
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Afdjh0j lol!

simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af MonaSolstraale Søn 5 Jul 2020 - 15:28

Det var ikke lige fødderne der først faldt i øjnene What a Face ... men smukke det er de da Grine smiley

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af simsister Søn 5 Jul 2020 - 17:44

MonaSolstraale skrev:Det var ikke lige fødderne der først faldt i øjnene What a Face ... men smukke det er de da Grine smiley

Ja ikke? Nu er jeg bare pavestolt, for min første "klinik" baby er blevet født. Det er rimelig vellykket, når mit græske kongepar: Olga af Rusland og Georg (dansk) få en dejlig lille søn, undfanget på klinikken med hjælp af Crowley. Som om det ikke er perfekt nok, så har spillet givet ham navnet Poul.
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? AgGApk2
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? D2M4fVK
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? BvXs9uv

Så jeg vil lægge mine første seriøse tips til at køre en fertilitetsklinik her:

1. Sørg for at ændre din læges muligheder under hans/hendes seksuelle præferencer til: Ingen af delene. Det svarer til at de er neutraliseret. Hvis du altså ikke vil have en Søren. Rundtosset
2. Vil du have babyer født inden for ægteskaber, må du sørge for enten at aflægge hjemmebesøg eller at begge ægtefæller møder op på klinikken samtidig.
3. SELVFØLGELIG installation af WW og passende animationer.
4. Og en klinik med mulighed for både massage/sex og anden form for sex.

simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af simsister Man 6 Jul 2020 - 22:58

Jeg ved ikke rigtig, om der er nogen der følger med her, men nu er der kommet flere, denne gang hos Børge og Sofie efter hjemmebesøg af Aziraphale og Crowley. Det er mere sikkert, fordi de begge er gjort uavlsdygtige. Men det foregik sådan her:
Hjælpelæge:

Hele to og en af hver, der har navnene (som jeg ikke vil lave om): Erling og Marianne.
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? DCVKXjb

Med WW bliver amningen også lidt mere realistisk.
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? HTKFW7I

Og forældrene er meget glade. Herligt at få børn i de familier, jeg ellers ikke spiller i.
Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? NAgHm12
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af BoergeOf61 Tors 10 Sep 2020 - 17:46

simsister skrev:Hele idéen er, at det ville gøre, at der skete noget mere i de familier, man ikke spiller i, men at man selvfølgelig selv skal kunne styre det.

Pas på. De husholdninger, jeg ikke havde spillet, forsvandt pludseligt.

Jeg er ikke bekendt med, det er muligt at have en klinik hjemme, som andre simmere besøger.

En af mine udfordringer er selvfølgelig den modsatte. Når jeg vælger en husholdning, jeg vil spille, får jeg nogle gange informationer om, hvor simmerne i den husholdning er, og bliver bedt om valgt af, hvem jeg vil spille. I de tilfælde er et af mine første spørgsmål: Hvad laver de dér?
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af simsister Tors 10 Sep 2020 - 17:57

BoergeOf61 skrev: En af mine udfordringer er selvfølgelig den modsatte. Når jeg vælger en husholdning, jeg vil spille, får jeg nogle gange informationer om, hvor simmerne i den husholdning er, og bliver bedt om valgt af, hvem jeg vil spille. I de tilfælde er et af mine første spørgsmål: Hvad laver de dér?

Det kender jeg godt. Så bliver jeg nysgerrig og skal se efter. Nogen gange kan jeg bruge det i mine historier. I går var det en af de kvindelige simmere, der åbenbart var på "besøg" hos videnskabsmændene. Det var meget sjovt.

Og sidst en simmer "forsvandt" fandt jeg ud af, at det var fordi jeg havde ændret hans navn undervejs i min kongelige legacy. Han var der altså men med et andet navn. Men for at kunne kende ham fremover gav jeg ham så hans "gamle" navn tilbage.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4? Empty Sv: Kan man være fertitlitetslæge i Sims 4?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum