DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De skjulte koder

Go down

De skjulte koder Empty De skjulte koder

Indlæg af Anbodil Ons 6 Nov 2019 - 2:32

Det er ikke helt let at finde de rigtige skjulte kataloger når man bygger, og ja der er flere! Så nu vil jeg dele hvad jeg har fundet ud af.

Når man bygger på en offentlig grund, stiller man gerne kategorien først,det er udmærket, men hvis man så vil ha fat i byggekataloget skjulte objekter, så er det klart nemmest at ændre grunden til generisk, Taste bb.showliveeditobjects og enter...for så vil biler, planter, bygninger og den slag dukke op i kategorien; generisk! Så kan man altid ændre tilbage bagefter.
Hvis man derimod skal ha fat i småtingene...så som bøger, gafler, kopper, mineraler og den slags, skal man skrive den anden kode; bb.showhiddenobjects og enter. Så ændre det generiske kataloget sig til småtingene. Man kan desuden let finde dem ved at skrive ** i søgefeltet.

Er man på en beboelsegrund ligger katalogerne under "alle"!!

Nu er det så bare at jeg gerne ville vide hvor pokker insekter og haveplanter befinder sig, for de er ikke i nogen af de nævnte kataloger, men her skal man måske bruge debug koden???
Hvis nogen ved det vil jeg meget gerne vide det tak! Very Happy
Håber dette kan hjælpe. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum