Snyde koder

Go down

Snyde koder

Indlæg by Anbodil on Søn 4 nov 2018 - 23:36

Nu har jeg ledt og ledt efter Planter og frugttræer i ;Showhiddenobjects/debug men de er pist væk alle sammen. Efter vejrpakken må de være fjernet til en anden snydekode.
Når man vil bygge noget som kræver lidt planter, så er det altså blevet umuligt at nedsætte nogen som man kunne før. Det er brand ærgeligt.
jeg har været inde og kikke på div. danske snydekode sider, men de er slet ikke opdaterede og der står i hvertfald ikke noget om snydekoder til vejrpakken.
Nogen som ved noget??? confused
Anbodil

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : Glamsbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Snyde koder

Indlæg by VinceDjansen on Søn 4 nov 2018 - 23:45

Underligt Bodil, for jeg kan både finde banan, æble og pære i debug - de 3, som jeg nåede at tjekke! Shocked
VinceDjansen

Antal indlæg : 179

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Man 5 nov 2018 - 10:04

Hmmm tak Vince..måske er det så igen det mod som måske gør det...det må jeg lige tjekke. jeg kan bare huske at i debugkataloget skrev jeg fx vildbasse...og intet kom frem og det plejede der at gøre, eftersom brombær fx står med vildbasse foran. Og jeg så slet ingen af de træer du nævnte, men alt det andet...var det.
Hvilke kategori finder du det under Vince??? for jeg var i "alt" i dekorationer.
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Man 5 nov 2018 - 11:08

Så prøvede jeg igen på en generisk grund. I kataloget generisk, og jeg fandt træerne. Når man sætter dem på grunden så planter de sig selv. Men alle Vilbasseplanterne var altså væk. Selvfølgelig var planterne repræsenteret i form af deres "høst", men altså ikke noget der planter sig selv.
Så jeg er sikker på at det er noget EA ændrede da de lavede årstider, for som man jo også har fundet ud af er hele den del af spillet ændret væsentligt i årstidspakken.

Det vil så bare sige at man ikke kan bygge en grund med planter uden en simmer....lidt besværligt altså!!! Neutral Med mindre at man kan finde en grund i den rigtige størrelse på galleriet, eller endnu bedre, et rum med kun planterne...for så kan man redigere i den..og bygge det man vil have. Men altså ikke nemt som før. Suspect
Så må jeg bare huske når jeg spiller simmere med masser af planter at lave sådan et rum til mig selv. Wink

Og Vince, det kan du jo også gøre til dig selv, med andre ting fra debug kataloget!!! Hvis du ved at der er ting du ofte bruger i debugkataloget, når du bygger. Så lav et lille rum hvor du samler dem i. Så har du fremover kun et rum du skal hente hver gang...i stedet for at lede igennem det enorme katalog som debug er. Og efter den nye pakke blir det jo kun større.

At jeg ikke har tænkt på det noget før... Rolling Eyes altså hvor dumt. men sådanne mindre rum kan jo også fungere som en kategori. Jeg synes altid jeg leder og leder efter de rigtige ting i dekorationer fx.. så det kunne da gøre livet lidt lettere med brug af sådanne rum..hæh Very Happy
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by VinceDjansen on Man 5 nov 2018 - 17:10

Godt tænkt Anbodil.

Alle disse snydekoder forstår jeg altså heller ikke helt - hvorfor de overhovedet skal vær der.
ALT burde være tilgængeligt i spillet - minimum fra debug-kataloget, hvor der er flere fine ting at hente - men med en dum og lang kode.
Det kunne godt have været gjort smartere - eks via indstillingsmenuen, så man EN gang for alle valgte, om man ville have tilgang til tingene eller ej.
VinceDjansen

Vis brugerens profil

Indlæg by VinceDjansen on Man 5 nov 2018 - 17:11

- og der er heller ingen vildbasser hos mig Sad
VinceDjansen

Vis brugerens profil

Indlæg by MonaSolstraale on Man 5 nov 2018 - 17:43

Det er en rigtig god ide med et lille "rum" med de ting man bruger tit Tommel op

Bortset fra det kan jeg ikke huske at der nogensinde har været noget der hed vildbasse brombær i Sims4 Forvirret
Jeg kan stadig finde alle bærtyper og en del frugttræer i Debug. Jeg har altid valgt at plante bær og frugter fra Debug, da jeg har oplevet at de færdige træer aldrig sætter frugt i spillet.
Jeg mindes ikke, at jeg har haft bærplanter i Debug. Kan det mon være Sims3 du tænker på her Anbodil?

Prøv at se Carls liste her: Sims 4 Plant List

Antal indlæg : 255
Geografisk sted : København

Vis brugerens profil

Indlæg by Anbodil on Man 5 nov 2018 - 18:52

Hmmm nu husker jeg jo da jeg lavede historien rumrejsen. Her lavede jeg alle grundene og sætte også flere træer og planter ned så derfor ved jeg at de var tilgængelige dengang, men fx da jeg ville bruge rumplanterne stikkende busk og øhh nogle andre, måtte jeg have en simmer på grunden for at plante dem..lettere tidskrævende og omstændigt. Men så er det jo godt at jeg har gemt nogel af Tusneldas planter i et rum...så kan de altid overføres direkte.
Jeg er faktisk enormt dårlig til at bruge den der rummulighed, så det vil jeg arbejde på at jeg blir bedre til. Det er faktisk et godt redskab.
Men da jeg var inde og tjekke de færdige rum ud, så opdagede jeg noget andet. scratch Jeg mener bestemt at der var mål på de rum som følger med pakkerne tidligere, lavet af EA, men det er der ikke mere. Og så kan det jo være sin sag at regne ud om man har plads til det rum man gerne vil have...underligt nok. Neutral
Anbodil

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen