DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ø liv på Sulani

4 deltagere

Go down

Ø liv på Sulani Empty Ø liv på Sulani

Indlæg af Anbodil Søn 16 Jun 2019 - 21:57

Jeg tænkte på om nogle kunne være interesseret i en rimelig fri opgave til at lære den nye pakke at kende ordentligt. Question

For så vil jeg gerne forfatte en af de der hvor man skal klare sig med lidt og så kan kan blive rigere og klogere med tiden... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af MonaSolstraale Søn 16 Jun 2019 - 22:06

Det lyder sjovt.
Forhåbentlig kan det fange nogle flere.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af Anbodil Søn 16 Jun 2019 - 23:52

Ja det er altid sjovere når man er flere og kan følge med i hinandens udgaver af historien. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af VinceDjansen Man 17 Jun 2019 - 21:09

Jeg er nok FOR magelig til at nøjes med at spare op, men ideen er da oplagt - specielt da mindst en af de mindre øer kun synes at have en enkelt grund.
Men jeg glæder mig til at følge fremskridtet fra "sidelinjen".
Godt initiativ Anbodil
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af Anbodil Fre 21 Jun 2019 - 2:53

Jeg lovede at lave et ligge oplæg til hvordan man kan Prøve ølive på Sulani af. Så her er en mulighed!

Lav en simmer efter eget ønske, evt. med en ny egenskab, hvis der er kommet nogle nye.
Simmeren må gerne have et kæledyr hvis man ønsker det.

Find så en lille til mellemstørrelse grund der går ud i vandet og nedsæt din simmer her. (er der hus på så smid det væk eller gem det før du sletter det)!
Her skal du så bygge en platform ud i vandet på 10x12 tern.

Ovenpå platformen anbringer du et rum på 3x4 tern, men sørg for at anbringe det praktisk så du kan udvide boligen. Du deler den i to som du synes, så der kan blive et selvstændigt toilet ud af det på 2-3 tern.

Du må bruge 2 vinduer og to døre til boligen. Husk at simmerne kan blive solskållede så læg et større tag på boligen. Du må bruge to støttepiller til formålet. Du må anbringe 2 trappesektioner, samlet eller hver for sig. Husk tapet og gulv!

Selve møblementet må bestå af en seng med 4-5 i komfort, et toilet, en håndvask, et køkkenbord, en stol og et bord. Kun levende lys dur, så fx 2 stk indendørs og 1 stk udendørs...altså max. 3 lyskilder. Desuden det billigste køleskab eller køleboks. Har du stadig penge, så køb lidt beplantning til grunden.

Til alt det overnover nævnte, må du kun bruge af de penge din simmer har med sig, så du skal sørge for at det kan dække dine udgifter til hus og møblement.

Det vigtigste er at du har 500 kr tilbage, så brug moneykoden for at lande på det beløb. Det skulle give dig mulighed for at købe et møbel eller en ting mere efter eget valg.

Din simmer skal have et deltidarbejde og der føler 4 muligheder med den nye pakke; Miljøaktivist, scubadykker, livredder og fisker.

Du kan skifte mellem de 4 jobs så meget du lyster, men altså ikke andre jobs er tilladt.

Nu er din simmer så klar til at udforske øen og samtidig prøve at bygge sin nye tilværelse op. Muligvis vil din simmer ønske en partner, men prøv at vente indtil huset har en vis størrelse før du lader en evt. partner flytte ind.

Så er der kun at sige god fornøjelse med ø-spillet. og lav endelig en historie med billeder om dine fremskridt, så vi andre kan følge med også!! Very Happy

P.SValgte du også at have et kæledyr, skal du naturligvis sørge for en madskål som det mindste. Men det kan koste at have dyr. Wink Valget er dit!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af simsister Fre 21 Jun 2019 - 18:44

Det lyder spændende, og jeg vil gerne være med. Jeg tog ja-hatten på og købte udvidelsen gennem Instant Gaming, for så sparer man da de godt hundrede kroner. Jeg kopierer reglerne og prøver at overholde dem så godt jeg kan, og starter nok med Vaiana.

PS Hvor skal man lægge billeder o.s.v.? Er allerede løbet ind i det første problem: alt for mange penge. Jeg har fulgt reglerne og har stadig godt 11.000. Og jeg kender ikke omtalte pengekode.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af MonaSolstraale Fre 21 Jun 2019 - 20:43

simsister skrev:Det lyder spændende, og jeg vil gerne være med. Jeg tog ja-hatten på og købte udvidelsen gennem Instant Gaming, for så sparer man da de godt hundrede kroner. Jeg kopierer reglerne og prøver at overholde dem så godt jeg kan, og starter nok med Vaiana.

PS Hvor skal man lægge billeder o.s.v.? Er allerede løbet ind i det første problem: alt for mange penge. Jeg har fulgt reglerne og har stadig godt 11.000. Og jeg kender ikke omtalte pengekode.

Super at du vil deltage simsister Smile Der skulle ligge en tråd specielt til opgaveløsninger... her!

Angående Money koden. Carl's Sims 4 Guide skriver:
Money X - Type Money 50000 or 1000000, whatever you like, and your family will have that amount exactly. This can be used to subtract funds, because it sets the money to whatever amount you specify. Motherlode is a wonderful cheat, but somewhat outdated given this powerful function.
Det virker Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af Anbodil Fre 21 Jun 2019 - 21:13

Jeg håber du fandt ud af at bruge koden Simsister! for jeg kan ikke huske om man evt. skal taste; testingcheats... først, så enter og så money 500, enter. Men du kunne jo også vælge lige at nedsætte noget plantestemning først...men det vælger du selv.
Hyggeligt at du vil være med! Jeg må desværre væbne mig med tålmod...for jeg har stadig ikke fået mit dankort....suk.. keder sig
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Ø liv på Sulani Empty Sv: Ø liv på Sulani

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum