Jeg skaber de sims spillere ønsker i deres spil.
+6
Anbodil
alcarë
Fredsdue
AKL888
MonaSolstraale
simsister
10 deltagere
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Jeg skaber de sims spillere ønsker i deres spil.
Fantastisk.
Jeg synes netop, at der vitterligt KAN skabes specielle simmere, hvis man formår at skrue på de små detaljer i CAS - og ikke blot holder sig til de overordnede temaer/ansigter.
På Galleriet faldt jeg eks over Bono og Edge fra U2, samt Sir Arthur Conan Doyle og Charles Dickens.
De er altså også fornuftigt gengivet/skabt.
Jeg synes nogle gange, at det KAN være svært at skabe simmere fra specielle verdensdele.
Det kræver også en ualmindelig dygtig hånd.
Det må du også være stødt på Anbodil til dine verdensdele.
Godt lavet Simsister
Jeg synes netop, at der vitterligt KAN skabes specielle simmere, hvis man formår at skrue på de små detaljer i CAS - og ikke blot holder sig til de overordnede temaer/ansigter.
På Galleriet faldt jeg eks over Bono og Edge fra U2, samt Sir Arthur Conan Doyle og Charles Dickens.
De er altså også fornuftigt gengivet/skabt.
Jeg synes nogle gange, at det KAN være svært at skabe simmere fra specielle verdensdele.
Det kræver også en ualmindelig dygtig hånd.
Det må du også være stødt på Anbodil til dine verdensdele.
Godt lavet Simsister
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Bestemt Vince, men når man laver mange simmere, så blir man bedre til at håndtere CAS. Og selvom at div, landsdeles folk i dag er mixet på kryds og tværs, så er der jo stadig visse karakteristika, som man så kan håbe at få hentet frem via CAS med godt eller mindre godt resultat....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Helt enig, men at finde en "sydamerikansk næse" kræver ofte en del tastetryk og småjusteringer, inden man finder den rigtige - synes jeg.
Men jeg færdes også sjældent i CAS - vælger oftest at søge mine simmere på galleriet - og så lige give dem et personligt "pift".
Men du har garanteret ret Bodil - øvelse gør mester - som eks Simsister og andre dygtige "CAS'ere".
Men jeg færdes også sjældent i CAS - vælger oftest at søge mine simmere på galleriet - og så lige give dem et personligt "pift".
Men du har garanteret ret Bodil - øvelse gør mester - som eks Simsister og andre dygtige "CAS'ere".
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Angående typer, så bruger jeg ofte de færdige ansigter som man kan vælge i krop og ansigt i CAS. Her er faktisk flere forskellige folkeslag repræsenteret, bl.a. asiatiske, mellemøstlige negroide m.m. og så arbejder jeg ud fra dem...
Der blev blandt andet på Facebook klaget over, at man næsten ikke kunne finde nogen specielle Sulani ø-simmere på Galleriet. Jeg tillod mig at oploade min Maui, fordi jeg selv synes, han er meget speciel. Og da så download tallet steg og steg, så lovede jeg mig selv, at hvis han ramte de hundrede, skulle I have et godt og specielt billede af ham. Det skete i dag, og jeg har lavet det her. Selvfølgelig kan I også downloade ham, hvis I har lyst.
Linket er her:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/D9EA8DD3AF2711E98FB87AEF1A92AD7E?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Linket er her:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/D9EA8DD3AF2711E98FB87AEF1A92AD7E?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Over 100 downloads af en simmer er da rasende fint - taget i betragtning hvad der findes af muligheder på galleriet.
Så tillykke med det, Simsister.
Nogle gange bør man fravælge "mest populære", når man søger, for der ER en tendens til, at de samme familier i toppen af listen bliver downloadet mest - selvom der også findes andre fine familier, grunde og lignende længere nede på listen.
Maui er da en herlig gut.
(Tillad mig at postulere, at beboerne i øgruppen da også minder pænt meget om hinanden - naturligvis fordi tøj, hår og lignende jo er meget anderledes, og kun findes i få variationer i CAS).
Så tillykke med det, Simsister.
Nogle gange bør man fravælge "mest populære", når man søger, for der ER en tendens til, at de samme familier i toppen af listen bliver downloadet mest - selvom der også findes andre fine familier, grunde og lignende længere nede på listen.
Maui er da en herlig gut.
(Tillad mig at postulere, at beboerne i øgruppen da også minder pænt meget om hinanden - naturligvis fordi tøj, hår og lignende jo er meget anderledes, og kun findes i få variationer i CAS).
Så rundede Maui de 200. SKÅL, det er en stor dag for lille mig.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Flot simsister, men han er jo også lækker, som jeg før har nævnt... og jeg kan kun skåle i sutflasker...vi har ikke andet...
Tillykke. Du har åbenbart ramt noget rigtig.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Det lyder da fantastisk!
Tillykke med det Simsister
Tillykke med det Simsister
For at fejre, at min Maui netop har oversteget 300 downloads, har jeg forsøgt mig med Donald Trump. Som nogen af jer andre var jeg inde og kigge på dem, der allerede var lagt på Galleriet og syntes selv, jeg godt kunne konkurrere.
Han kan hentes her:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/E42F5C60226E11EA8B12F028EED69856?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Han kan hentes her:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/E42F5C60226E11EA8B12F028EED69856?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Øhhh er han ikke ALT for pæn...men godt lavet...
Anbodil skrev:Øhhh er han ikke ALT for pæn...men godt lavet...
Tak, det kommer jo an på, hvilke fotos man laver ham ud fra. Håret er f.eks. umuligt at genskabe i Sims. til gengæld havde jeg en "fest" ud af, at det ser ud til, at han altid har det samme jakkesæt på, som regel et rødt slips og undtagelsesvis et blåt. Manden må da have penge nok, men måske er han ikke lige så forfængelig med sin påklædning som med sit øvrige udseende.
Jeg syntes han er ganske godt ramt
.... måske i en yngre udgave....
Jeg tænker det er umuligt at genskabe det rødmossede ansigt og hans orange hår i Simmernes Univers
.... måske i en yngre udgave....
Jeg tænker det er umuligt at genskabe det rødmossede ansigt og hans orange hår i Simmernes Univers
Kan godt være, han er lidt yngre der end i dag.
Kan godt være, han er lidt yngre der end i dag.
Helt enig Mona...håret er vist et kapitel for sig.
Jeg oplever ofte når jeg forsøger at lave simmere efter billeder at jeg mere jeg fordyber mig i detaljer jo mere forsvinder ligheden:suspect: ...som fx Iben Skjern. Jag lavede hende for flere pakker siden og da jeg så hende igen, godt nok med en ny frisure, fordi hun havde mistet håret... synes jeg pludselig, at hun lignede Faster Anna en hel del...men øhhh det tror jeg ikke vi skal fortælle hende...det vil der ikke kommer noget godt ud af,...
Jeg oplever ofte når jeg forsøger at lave simmere efter billeder at jeg mere jeg fordyber mig i detaljer jo mere forsvinder ligheden:suspect: ...som fx Iben Skjern. Jag lavede hende for flere pakker siden og da jeg så hende igen, godt nok med en ny frisure, fordi hun havde mistet håret... synes jeg pludselig, at hun lignede Faster Anna en hel del...men øhhh det tror jeg ikke vi skal fortælle hende...det vil der ikke kommer noget godt ud af,...
Nu hvor I kommer ind på det. Håret er det sygeste, misfarvede hentehår, jeg nogensinde har set. Nej, han har vist i virkeligheden ikke ret megen selvkritik.
Måske er det slet ikke så tosset med en yngre udgave Simsister.
Så kan simmeren jo gå efter at blive verdens hersker som karriere.
Iøvrigt er der jo tilsyneladende flere beviser på, at han tidligere var en hensynsløs boligspekulant på kanten af loven - og med en skruppelløs advokat ved familiens side.
- og DET hår dukker ALDRIG op i spillet - ha ha
Så kan simmeren jo gå efter at blive verdens hersker som karriere.
Iøvrigt er der jo tilsyneladende flere beviser på, at han tidligere var en hensynsløs boligspekulant på kanten af loven - og med en skruppelløs advokat ved familiens side.
- og DET hår dukker ALDRIG op i spillet - ha ha
Hello, I'm looking for a celebrity sim (from Belgium ). Niels Destadsbader (a very cute Belgian singer (sings in Dutch, but beautiful & catchy songs ) /actor/host/ ...). Can you create him ? I've tried but failed completely . My single sims would be very happy if he comes to move into town. I have all the expansions packs and cc is no problem for me . My Avatar is a picture of him . Can't put any links here because I'm new.
Tattyteddymel- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 4 årDu har været medlem af forummet i 4 år
- Antal indlæg : 2
@Tattyteddymel I will try to and get back with him ASAP.
simsister skrev:@Tattyteddymel I will try to and get back with him ASAP.
Super !! Thanks !!
Tattyteddymel- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 4 årDu har været medlem af forummet i 4 år
- Antal indlæg : 2
Took me an hour, LOL. Now I hope that you like him.
You find him here for download:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/8C8218E3525211EA8B262BEB039685A8?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
You find him here for download:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/8C8218E3525211EA8B262BEB039685A8?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Side 2 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum