Tutorials - byggetips
+2
VinceDjansen
Anbodil
6 deltagere
Side 2 af 4
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Tutorials - byggetips
Sådan får du sten m.m. til at lægge sig perfekt ind i en skråning
Det er faktisk smart og enkelt. Nu jeg har set videoen. Jeg opdagede jo selv i sims studio at man kunne hakke af i "place on slopes" en mulighed der først kom efter mange pakker med træer og grønt.
Den video nedenunder er vist ikke lige til vores niveau her i forum...stakkels mand, han vil gerne forklare på engelsk, så selv en syvårig kan forstå det, men jeg tror de allerede fanger pointen efter 2 min og resten af de ca. 20 min er kun forvirrende og trælse...
Det er faktisk smart og enkelt. Nu jeg har set videoen. Jeg opdagede jo selv i sims studio at man kunne hakke af i "place on slopes" en mulighed der først kom efter mange pakker med træer og grønt.
Den video nedenunder er vist ikke lige til vores niveau her i forum...stakkels mand, han vil gerne forklare på engelsk, så selv en syvårig kan forstå det, men jeg tror de allerede fanger pointen efter 2 min og resten af de ca. 20 min er kun forvirrende og trælse...
Sidst rettet af Anbodil Tirs 17 Dec 2019 - 19:11, rettet 1 gang
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Mona hvis du falder over en forklaring på hvordan man udvider sit kamerasynsfelt så man både kan placere sig ned ved gulvet i stedet for ½ meter over, og man kan svinge op og se loftet ordentligt.....så er jeg interesseret.
jeg kan huske i sims 2 at man skulle ændre på nogle værdier i html-filer....men så enkelt er det nok ikke nu
jeg kan huske i sims 2 at man skulle ændre på nogle værdier i html-filer....men så enkelt er det nok ikke nu
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Tak igen MonaSolstraale.
"Place on slopes" har VIRKELIG været noget øv, da jeg for en gang skyld legede lidt med terrænværktøjet ved den engelske bunker, som jeg byggede for nyligt.
Uden dette fif svævede nærmest alting over jordhøjde - herre-irriterende.
Igen ærgerligt, at der skal en dygtig gamer til at opklare/løse ting, som BURDE være implicit i spillet allerede.
Generelt synes jeg, at det terrænværktøj virkelig kræver behændighed og snilde - to ting, som jeg ikke besidder.
"Place on slopes" har VIRKELIG været noget øv, da jeg for en gang skyld legede lidt med terrænværktøjet ved den engelske bunker, som jeg byggede for nyligt.
Uden dette fif svævede nærmest alting over jordhøjde - herre-irriterende.
Igen ærgerligt, at der skal en dygtig gamer til at opklare/løse ting, som BURDE være implicit i spillet allerede.
Generelt synes jeg, at det terrænværktøj virkelig kræver behændighed og snilde - to ting, som jeg ikke besidder.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Er det muligt, at der bliver lavet en liste over tutorials som er vist her i tråden? Så skal man ikke bladre alle sider igennem. Ved godt der kun er 2 sider nu men der kommer vel flere på et tidspunkt
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Det er da en god ide, men jeg er usikker på hvordan det skal organiseres.
Tænker du det skal være en liste over dem der har lavet videoer, eller liste over emnerne?
Tænker du det skal være en liste over dem der har lavet videoer, eller liste over emnerne?
Måske er det en ide Mona, hvis du klipper dit første indslag ud og sætter det ind efterfølgende her, for så kan du bruge dit tomme start indslag til at lave listen. Og øhh gir det ikke mest mening at skrive emnerne... Men om Nøddehaven så vil have du ligger link til samtlige youtube videoer også..det aner jeg ikke, men det blir da en hulens masse links så....hmmm
Næh bare en liste med emner og hvis det er virkelig avanceret så med sidenummer på :-D
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Sådan laver du en "garagedør" i et højt fundament
Denne gang en indbygget pejs og indbygget akvarium
Men …. spol 4:17 minutter frem og du finder et virkelig godt tip til at skjule det gab i jorden, der opstår omkring et nedsænket fundament.
Det drejer sig endnu engang om at bruge et tag på en uventet måde.
Men …. spol 4:17 minutter frem og du finder et virkelig godt tip til at skjule det gab i jorden, der opstår omkring et nedsænket fundament.
Det drejer sig endnu engang om at bruge et tag på en uventet måde.
Også en ganske nydelig nedkørsel til kældergaragen
Også en ganske nydelig nedkørsel til kældergaragen
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Her er en tutorial på kurvede pools, hvis man er et tålmodigt mennesker!
Og her er en anden måde at bygge anderledes formede pools på. Men også metoden hvis man vil bygge over vand uden at ha fundamentet med!!
Og her er en anden måde at bygge anderledes formede pools på. Men også metoden hvis man vil bygge over vand uden at ha fundamentet med!!
Man bliver ved med at blive forbløffet over folks kreative evner.
Er der nogen der kunne tænke sig at bo i et tog?
James Turner
Er der nogen der kunne tænke sig at bo i et tog?
James Turner
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Leg med tagkonstruktioner med The Sim Stream
Sidst rettet af MonaSolstraale Man 13 Apr 2020 - 17:42, rettet 1 gang
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Side 2 af 4
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum