ByggeTeknisk Afdeling
+2
VinceDjansen
Anbodil
6 deltagere
Side 3 af 6
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: ByggeTeknisk Afdeling
Jeg ved godt at du sagde ikke flere CC i en tidligere tråd. Men hvis mine grunde skal tage sig ordentligt ud, så har pakken Derelict som Kardofe hos TSR altså meget at sige. Og skal du spille trashigt..så kan pakkerne Dystopia og Disastrous af samme kunstner med fordel bruges..
Her er link: Kardofes Derelict
Det er virkelig en talentfuld creator...med snart 80 mill. downloads bag sig...
Jeg har lagt mine roma grunde og den ene Rio de Janerio grund op på min side i fælleskabet, men huske lige fluebenet..
Her er link: Kardofes Derelict
Det er virkelig en talentfuld creator...med snart 80 mill. downloads bag sig...
Jeg har lagt mine roma grunde og den ene Rio de Janerio grund op på min side i fælleskabet, men huske lige fluebenet..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Tak.
Jeg kigger på det.
Det var forøvrigt mods og ikke cc jeg ville prøve at undgå.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Nåh, men ind i mellem jeg laver storfamilier, så bygger jeg videre.
Nu har jeg så færdiggjort et af områderne i Oasis springs alias en mere landlig rig by i Brasilien...og mit hus kom til at hedde; Meu cadeado/ mit slot!
Jeg tænker at der skal bo en rigmand med kone og to kloge børn.
Før gartneren har været der:
Og efter....
Hovedindgangen.. og al den nødvendig indhegning...
1 sal med soveværelser og altaner
Stue med læsesal og fjernsynsstue
Kælder med køkken- alrum..lektielæsning og musik + ekstra værelse
Svømmebassin
Og terassen med ekstra badeværelse bagved.
Nu har jeg så færdiggjort et af områderne i Oasis springs alias en mere landlig rig by i Brasilien...og mit hus kom til at hedde; Meu cadeado/ mit slot!
Jeg tænker at der skal bo en rigmand med kone og to kloge børn.
Før gartneren har været der:
Og efter....
Hovedindgangen.. og al den nødvendig indhegning...
1 sal med soveværelser og altaner
Stue med læsesal og fjernsynsstue
Kælder med køkken- alrum..lektielæsning og musik + ekstra værelse
Svømmebassin
Og terassen med ekstra badeværelse bagved.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Så blev kvarterets sidste bolig bygget. Denne gang et af de moderne af slagsen. Hurtigt bygget, gode materialer, minimalistisk men nok ikke særlig kønt. Men sådanne boliger er der jo mange steder, så hvorfor ikke også her.
Boligen er bestemt ikke indrettet til børn, men til et yuppi par.
Pænt oplyst om natten, så det holder indbrudstyve væk
Med plads til flere biler
Ingen have at passe..men et område beregnet til at holde fester og venne-komsammener
Et dejligt stort område til det sociale
Og kun tre rum i alt
Soveværelse og badeværelse
En masse udsigt i begge retninger..og især udsigten over søen tæller!
Boligen er bestemt ikke indrettet til børn, men til et yuppi par.
Pænt oplyst om natten, så det holder indbrudstyve væk
Med plads til flere biler
Ingen have at passe..men et område beregnet til at holde fester og venne-komsammener
Et dejligt stort område til det sociale
Og kun tre rum i alt
Soveværelse og badeværelse
En masse udsigt i begge retninger..og især udsigten over søen tæller!
Fedt at følge med i Anbodil. Men jeg er uenig i ét punkt: Sluk lyset udenfor og tænd lyset indenfor, det holder tyvene væk. Som om der ellers er nogen i Sims 4.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Af de dersen moderne kasser fik Strange(r) Ville og en af slagsen... om man kan se skønheden i disse boliger, skal man måske være grafiker for at se, men de er praktiske at spille i.
Den høje bærende mur er måske lidt skæmmende...men....hmm
Udsigten er i hvertfald fantastisk..
Og så gemmer der sig et luksus møbel på terassen...
Måske blev den høje mur bygget for at fjerne udsynet til den næste grund. Jeg fandt en hyggelig grund som Brennachan havde lavet, og kom til at tænke på Cuba..
Sådan en gammel faldefærdig og forladt bus kunne jeg godt bruge her i nabolaget. Og så lavede jeg grunden Generisk. For skulle jeg få lyst til endnu engang at spille planteeventyret, så kan min simmer bruge grunden som opholdssted, så længe det vare...uden at bo i nabolaget.
Men grunden kan også laves til Bar...hvis jeg får lyst til det....hehe
Den høje bærende mur er måske lidt skæmmende...men....hmm
Udsigten er i hvertfald fantastisk..
Og så gemmer der sig et luksus møbel på terassen...
Måske blev den høje mur bygget for at fjerne udsynet til den næste grund. Jeg fandt en hyggelig grund som Brennachan havde lavet, og kom til at tænke på Cuba..
Sådan en gammel faldefærdig og forladt bus kunne jeg godt bruge her i nabolaget. Og så lavede jeg grunden Generisk. For skulle jeg få lyst til endnu engang at spille planteeventyret, så kan min simmer bruge grunden som opholdssted, så længe det vare...uden at bo i nabolaget.
Men grunden kan også laves til Bar...hvis jeg får lyst til det....hehe
Tak...det må jeg så huske Simsister...
Nu ved jeg hvorfor jeg ikke bygger lige som Vince...pyv man kan jo fortabe sig i detaljer...og er man først begyndt, så kan man blive ved..
Min grund på 50x40 har taget flere dage...det er jeg altså ikke vant til...høhø. Men nu gider jeg heller ikke mere basta..
Grunden hedder Albergue a lhama Branca/ Vandrehjemmet den hvide Lama!
Det blir en nøglegrund i mit Rio de Janerio da den skal bruges til enlige unge simmere. Meningen er at jeg så vil besøge den jævnligt for at se om de har fået kærester, skal have andet arbejde, skal flytte og den slags...
Men den kom til at se sådan ud;
Det store fællesrum
Et par værelses eksempler....der er 8 værelser i alt.
Noget andet som Rio også fik var et dyrehospital/ Hospital de Animas
Så nu er det nabolag næsten færdigt. Mangler kun to beboelses grunde til det jævne folk...
Min grund på 50x40 har taget flere dage...det er jeg altså ikke vant til...høhø. Men nu gider jeg heller ikke mere basta..
Grunden hedder Albergue a lhama Branca/ Vandrehjemmet den hvide Lama!
Det blir en nøglegrund i mit Rio de Janerio da den skal bruges til enlige unge simmere. Meningen er at jeg så vil besøge den jævnligt for at se om de har fået kærester, skal have andet arbejde, skal flytte og den slags...
Men den kom til at se sådan ud;
Det store fællesrum
Et par værelses eksempler....der er 8 værelser i alt.
Noget andet som Rio også fik var et dyrehospital/ Hospital de Animas
Så nu er det nabolag næsten færdigt. Mangler kun to beboelses grunde til det jævne folk...
Jamen sikken energi. Godt gået!
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg kan rigtig godt lide dit "vandrehjem"
Og så vendte jeg blikket mod mit Danmark/Brindleton Bay..
Det startede med en ide....som lige skulle prøves på en alt for lille grund...
Men altså det måtte jeg så prøve igen på en mere velegnet grund så det blev til Chateau Frise
Huset er dyrt at restaurere, så det er det ikke blevet i et par generationer, istedet har valget faldet på forbedringer, fra tjener/ herskabstiden..
Forbedringerne har man primært valgt at ligge i den gamle kælder, så nu er der pool, vaskekælder og selskabslokale...poolen er ældst..
Køkkenet er dejligt stort og er blevet til det vi i dag kalder et alrum...
Den store hall rummer historiske minder fra tidligere generationer
Og den lidt mørke men hyggelige stue er stor nok til det kostbare arvedukkehus..
Så det var hvad et par trappe eksempler kunne føre med sig...
Og så vendte jeg blikket mod mit Danmark/Brindleton Bay..
Det startede med en ide....som lige skulle prøves på en alt for lille grund...
Men altså det måtte jeg så prøve igen på en mere velegnet grund så det blev til Chateau Frise
Huset er dyrt at restaurere, så det er det ikke blevet i et par generationer, istedet har valget faldet på forbedringer, fra tjener/ herskabstiden..
Forbedringerne har man primært valgt at ligge i den gamle kælder, så nu er der pool, vaskekælder og selskabslokale...poolen er ældst..
Køkkenet er dejligt stort og er blevet til det vi i dag kalder et alrum...
Den store hall rummer historiske minder fra tidligere generationer
Og den lidt mørke men hyggelige stue er stor nok til det kostbare arvedukkehus..
Så det var hvad et par trappe eksempler kunne føre med sig...
Tilbage til Rio de Janerio fik jeg brugt et af mine decohuse og bygget en af de "for" store grunde. Jeg synes det havde været mere passende om EA havde lavet flere end 3 grunde, men havde lavet dem mindre...for ellers kan det være svært at få det til nogenlunde at passe til omgivelserne...som netop er små huse og grunde...min mening. Men så er det jo fint med et decohus til at gøre grunden mindre...som her..
huset er bare til en eller to forældre med 2 børn..
huset er bare til en eller to forældre med 2 børn..
Så blev den sidste grund i mit Rio de Janerio bebygget. Og her valgte jeg at bygge to ens huse, hvoraf det ene holdes tomt indtilvidere...
Så det blev sådan;
Og det er det første hus jeg vil bruge først..
Hele nabolaget ser nu således ud. ( det var altså ikke ligetil at tage et skærmbillede i windows 10, men nu har jeg lært det)
Så det blev sådan;
Og det er det første hus jeg vil bruge først..
Hele nabolaget ser nu således ud. ( det var altså ikke ligetil at tage et skærmbillede i windows 10, men nu har jeg lært det)
Så blev jeg endelig færdig med et hus jeg startede på længe før der var noget der hed Sulani.
Jeg kunne huske et hus jeg lavede i sims 3, som hed Ikea huset...og det var virkelig et fedt hus at spille i. Derfor var meningen at jeg ville prøve at bygge det igen. Det ligner naturligvis ikke helt, men rumindelingen er så nogenlunde som dengang...og jeg er godt tilfreds. Men det koster også knaster at bo i dette hus...til små 110.000 kr. uha...
Jeg kunne huske et hus jeg lavede i sims 3, som hed Ikea huset...og det var virkelig et fedt hus at spille i. Derfor var meningen at jeg ville prøve at bygge det igen. Det ligner naturligvis ikke helt, men rumindelingen er så nogenlunde som dengang...og jeg er godt tilfreds. Men det koster også knaster at bo i dette hus...til små 110.000 kr. uha...
Det ser da smart og moderne ud.
Ja og kulørt...men jeg kan godt lide farver...hehe Mage tak for rosen simSister...
Det er da også et stort hus...
Jeg kan godt forstille mig at det er godt at spille i. Der er ikke så mange ting der står i vejen for Simmerne.
Jeg kan især godt lide facaden fra indgangssiden. Det ser arkitekttegnet ud
Jeg kan godt forstille mig at det er godt at spille i. Der er ikke så mange ting der står i vejen for Simmerne.
Jeg kan især godt lide facaden fra indgangssiden. Det ser arkitekttegnet ud
Så ville jeg lige prøve det nye med trapperne, og jeg havde straks et hus i tankerne...men det er da betydeligt nemmere at tænke trapper ind i et nyt byggeri end et man har lavet i forvejen. Men efter noget besvær og pladsmangel, lykkedes det alligevel. Det er nu ikke fordi det gør den store forskel her, men jeg synes nu alligevel det ser lidt mere naturligt ud!
FØR:
EFTER:
FØR:
EFTER:
Der har godt nok været gang i det med byggeriet her de seneste dage. Nu er det godt nok også et slot, nemlig Jægerspris slot, jeg har bygget. Og selv om jeg havde downloadet et ret godt lignende slot fra Galleriet - så holde da helt op, hvor er der meget at ændre. Det er selvfølgelig beregnet til min kongelig legacy, fordi Frederik d. 7. flytter.
Men jeg ville spørge jer andre, om I også bruger ca. 3 hele dage på sådan et byggeri/ombyggeri? Og har I hentet huse fra Galleriet, hvor der ikke var døre de rigtige steder, manglende vinduer og rigeligt brug af moveobjects. Ja, jeg er helt svedt, men nu tror jeg slottet er klar til indflytning.
Jeg har kun bygget selve hovedbygningen, og for at I kan sammenligne er her først et foto af det rigtige slot.
Og så min efterligning:
Men jeg ville spørge jer andre, om I også bruger ca. 3 hele dage på sådan et byggeri/ombyggeri? Og har I hentet huse fra Galleriet, hvor der ikke var døre de rigtige steder, manglende vinduer og rigeligt brug af moveobjects. Ja, jeg er helt svedt, men nu tror jeg slottet er klar til indflytning.
Jeg har kun bygget selve hovedbygningen, og for at I kan sammenligne er her først et foto af det rigtige slot.
Og så min efterligning:
Jeg må indrømme at jeg bruger mange ting fra galleriet. Jeg har slet ikke tålmodigheden til at bruge flere dage til at bygge.
De par gange jeg får lavet noget på egen hånd er det overstået på ikke mere end to timer.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Ja det er et meget stort og flot byggeri simSister.
Når jeg bygger mine største bygninger bruger jeg også flere dage...så det er der intet under i du har brugt 3 dage.
Når jeg bygger mine største bygninger bruger jeg også flere dage...så det er der intet under i du har brugt 3 dage.
Det der undrer mig mest, er at når jeg downloader sådan et stort byggeri fra Galleriet, så er det rimelig flot udvendig. Jeg synes, det er en virkelig flot anlagt have, så det skulle jeg ikke bruge tid på. Men INDVENDIG - - som sagt, så manglede der døre, og der var fyldt op med gentagelser i nogen alt for små rum, i hvert fald sammenlignet med det slot jeg skulle få det til at ligne. Der går så også noget tid på nettet med at prøve at finde passende vægge, hvorefter jeg må gå på kompromis og bruge noget, der ligner. Selve omfanget af slottet er ikke perfekt, da Jægerspris slot er formet som en hestesko. Men ja, jeg tænkte, at det var fint nok med hovedbygningen og lidt spir.
Det er et kæmpe projekt og en rigtig flot have. Det undre mig ikke at du har brugt flere dage på det.
Angående downloads så har jeg bemærket at det er meget forskelligt hvad byggerne lægger mest vægt på.
Jeg kan egentlig godt lide et halvtomt hus, da jeg elsker at nørde med indretningen og tilpasse den til mine simmeres personlighed.
Angående downloads så har jeg bemærket at det er meget forskelligt hvad byggerne lægger mest vægt på.
Jeg kan egentlig godt lide et halvtomt hus, da jeg elsker at nørde med indretningen og tilpasse den til mine simmeres personlighed.
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum