Underlige hændelser i spillet
+8
lene klausman
Rose
BrokenBones
Sighubert
BoergeOf61
Timian2
Anbodil
VinceDjansen
12 deltagere
Side 18 af 23
Side 18 af 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Sv: Underlige hændelser i spillet
Kan man udlede af din oplevelse, at Grim er vandskræk?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale synes godt om
Haha ja, jeg ved ikke, hvad man kan udlede. Det hele var bare mystisk, men det har jo også lige været Halloween.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
simsister synes godt om
Ja, ind imellem er det de utroligste ting der sker. Jeg tror, det meste bare er tilfældigt.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Her er et eksempel på en ganske imponerende skægvækst i løbet af en enkelt nat:
Simmeren gik i seng med dette ansigt:
- Og vågnede op med disse imponerende whiskers, som det vist hedder:
Heldigvis kom jeg i tanker om dette nye små-fjollede fokus på hårvækst, som godt nok fylder en del i konversationsmenuen i øjeblikket.
- og ganske rigtigt: simmerne kan jo nu barbere sig!!
Jeg går nu alligevel på jagt efter en måde at fjerne denne feature på, for det ER da godt nok et nyt tidsspilde.
Simmeren gik i seng med dette ansigt:
- Og vågnede op med disse imponerende whiskers, som det vist hedder:
Heldigvis kom jeg i tanker om dette nye små-fjollede fokus på hårvækst, som godt nok fylder en del i konversationsmenuen i øjeblikket.
- og ganske rigtigt: simmerne kan jo nu barbere sig!!
Jeg går nu alligevel på jagt efter en måde at fjerne denne feature på, for det ER da godt nok et nyt tidsspilde.
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Du kan slå skægvækst fra i cas. Det er et lille hak du skal fjerne eller sætte der hvor du vælger skæg til simmeren.
Jeg havde en anden forunderlig oplevelse forleden, hor nærmest en hel husstand nedbrændte - inkl beboere, inventar og udearealer.
Normalt synes jeg da, at ilden enten går ud af sig selv eller disse lidt forsinkede brandmænd kommer susende, når simmerne selv har slukket branden.
I dette tilfælde fortsatte branden på næsten alt indendørs og udendørs (samtidig med, at en vindueskigger lige holdt øje!).
Normalt synes jeg da, at ilden enten går ud af sig selv eller disse lidt forsinkede brandmænd kommer susende, når simmerne selv har slukket branden.
I dette tilfælde fortsatte branden på næsten alt indendørs og udendørs (samtidig med, at en vindueskigger lige holdt øje!).
Ja, holde da helt op. Det går heldigvis sjældent så galt. Nåda, så har du fået WW og den nysgerrige Tina i dit spil? Jeg kom for nylig ud for noget, der er adskillige år "gammelt" og som jeg faktisk troede VAR blevet ordnet, Men sådan er der ind imellem noget, der genfinder sig til min store irritation. Her har vi den oversavede dame!
I dag ville jeg tage nogle billeder til en ny Avatar og det gik helt galt
- og et enkelt brækket håndled, ser det også ud til.
God bedring
God bedring
- og fin collage i baggrunden iøvrigt - som jeg jo også kan se, at du udnytter til fulde i dit nytårsafsnit på din hjemmeside.
Smart måde at få rundet året af på - og katten fandt jo sin plads til sidst.
Godt nytår iøvrigt til dig også - ja alle på dette forum naturligvis
Smart måde at få rundet året af på - og katten fandt jo sin plads til sidst.
Godt nytår iøvrigt til dig også - ja alle på dette forum naturligvis
simsister synes godt om
Tak Vince
Lad os håbe på mere fred og færre verdenskriser i 2023
Lad os håbe på mere fred og færre verdenskriser i 2023
Jeg synes også, at antallet af brande i pejse, grill og komfurer er steget i antal på netop denne grund - eller måske i det hele taget.
Endelig håber jeg da, at det bliver muligt at slå skægvækst og barberinger fra, for det er da godt nok frustrerende, at simmerne både kan få og miste skægvækst hen over natten.
Jeg håber derfor, at der snart er et patch på vej - at fejlen ikke er min, for jeg ved ikke, hvad der skulle være galt på denne grund, hvor oprydning også ender de underligste steder.
Jeg synes også, at antallet af brande i pejse, grill og komfurer er steget i antal på netop denne grund - eller måske i det hele taget.
Endelig håber jeg da, at det bliver muligt at slå skægvækst og barberinger fra, for det er da godt nok frustrerende, at simmerne både kan få og miste skægvækst hen over natten.
Jeg håber derfor, at der snart er et patch på vej - at fejlen ikke er min, for jeg ved ikke, hvad der skulle være galt på denne grund, hvor oprydning også ender de underligste steder.
Jeg ved da heller ikke, hvad der sker i dit spil. Jeg har ingen af de ovennævnte problemer. Til gengæld en del gengangere. Stort set alle NPC'er er begyndt at "formere" sig. således bare i dag fik jeg hele to barnepassere i stedet for en. Og ligeledes går det med, især NPC'erne tilhørende Hytteliv. Der har jeg helt op til 3 - 4 stks af hver. Hvad skal man f.eks. med 3 borgmestre?
@simsister Der har været en fejl med hytteliv og Magic pakken der gjorde at NPC'erne blev erstattet af tilfældige simmere. Det er blevet rettet i en opdatering.
Da du ikke opdaterer ved jeg at jeg har brugt et lille mod. Jeg kan sende dig et link når jeg finder det.
@Vince Du burde kunne slå skægvækst til og fra der hvor du vælger skægtyper. Har du prøvet det?
Da du ikke opdaterer ved jeg at jeg har brugt et lille mod. Jeg kan sende dig et link når jeg finder det.
@Vince Du burde kunne slå skægvækst til og fra der hvor du vælger skægtyper. Har du prøvet det?
Tak Mona, men jeg har opdateret indtil for nylig. Men eftersom jeg ikke har haft "fornøjelsen" af nogen virkning, sker det ikke så ofte længere. Nogen opdateringer er direkte neddateringer efter min mening. Og rettelser til Hytteliv burde være overstået for længe siden. Kan det tænkes, at når man starter et nyt spil op, så får man alle problemerne tilbage? Når jeg går ind i en familie jeg ikke har spillet i før, holder alle simmerne stadig fødselsdag. Er der nogen gamle, dør de! O.s.v. o.s.v. Jeg kunne blive ved.
Det er denne Mod jeg tænker på at du kan prøve simsister. Den klarede mine fejl med NPC'er. Villager NPC Roles Fix
NB: Jeg kan huske der har været en opdatering der fjernede fejlen med de uønskede fødselsdage. Det sker aldrig mere i min spil. Hverken de nye eller gamle.
NB: Jeg kan huske der har været en opdatering der fjernede fejlen med de uønskede fødselsdage. Det sker aldrig mere i min spil. Hverken de nye eller gamle.
Tak, den skal da helt bestemt prøves. Rettelse: Jeg har kigget på det link, du gav mig, og jeg kan altså ikke downloade noget.
ØV! Nu kan jeg godt se at hun har fjernet moddet fordi fejlen er blevet rettet i en opdatering
@Vince Jeg skal lige være helt sikker på at hårvækst er fravalgt i det lille tilvalgsfelt du finder der hvor jeg har sat en rød cirkel. Ellers gror skæg og hår uhæmmet.
@Vince Jeg skal lige være helt sikker på at hårvækst er fravalgt i det lille tilvalgsfelt du finder der hvor jeg har sat en rød cirkel. Ellers gror skæg og hår uhæmmet.
Hej Vince. Jeg så en anmeldelse af den fejl du beskriver med skæg der kommer og forsvinder i Answers HQ. Du kan trykke på Me too i den første post. Der er indtil nu 40 anmeldelser af problemet. Facial and Body hair don't grow according to settings
Jeg må dog hellere lige se, om jeg kan finde det sted, hvor man slår det fra, for det har jeg næsten helt sikkert ikke fået gjort.
Det er dog lidt påfaldende, at det er de samme 3 simmere ud af 8 på grunden, som enten mister deres skægvækst eller får de samme underlige bakkenbarter, mens resten af husholdningen går fri.
Men det relaterer jo så nok lige til den indstilling, som blev nævnt tidligere.
Jeg må dog hellere lige se, om jeg kan finde det sted, hvor man slår det fra, for det har jeg næsten helt sikkert ikke fået gjort.
Det er dog lidt påfaldende, at det er de samme 3 simmere ud af 8 på grunden, som enten mister deres skægvækst eller får de samme underlige bakkenbarter, mens resten af husholdningen går fri.
Men det relaterer jo så nok lige til den indstilling, som blev nævnt tidligere.
Nåh, det viste sig jo bare at være den lille markering, som du nævner MonaSolstraale - og som jeg havde overset på halvdelen af husstandens mandlige beboere.
Tak for hjælpen - så lærte jeg også det.
Hvad med fortløbende ildebrande i nærmest alle pejse - er der andre med samme oplevelse for tiden?
Jeg døjer virkeligt med brande alle mulige steder på min nuværende grund (- men synes godt, at jeg kan huske samme oplevelse fra mit seneste spil med "Stolthed og fordom". Der var også en periode med brande alle mulige steder. Jeg kan desværre bare ikke huske, hvordan jeg fik det rettet).
Der må være en underlig logiritme, der gør, at simmerne på grunden absolut SKAL tænde alle pejse (og dem er der 5 af på denne grund!), selvom det er sommer og varmt vejr - og altid medfører ild i simmeren eller brænder genstande af i nærheden.
Oplever I også dette?
Tak for hjælpen - så lærte jeg også det.
Hvad med fortløbende ildebrande i nærmest alle pejse - er der andre med samme oplevelse for tiden?
Jeg døjer virkeligt med brande alle mulige steder på min nuværende grund (- men synes godt, at jeg kan huske samme oplevelse fra mit seneste spil med "Stolthed og fordom". Der var også en periode med brande alle mulige steder. Jeg kan desværre bare ikke huske, hvordan jeg fik det rettet).
Der må være en underlig logiritme, der gør, at simmerne på grunden absolut SKAL tænde alle pejse (og dem er der 5 af på denne grund!), selvom det er sommer og varmt vejr - og altid medfører ild i simmeren eller brænder genstande af i nærheden.
Oplever I også dette?
Lige bortset fra, at simmerne stadig søger lidt mod den udendørs bålplads, er problemet nærmest løst ved at installere pejsegitter i alle pejse på grunden via en opgradering af hver enkel pejs.
Jeg KUNNE da godt tænke den tanke, at denne pludselige simmer-interesse i at tænde pejse MÅSKE skyldes, at en enkelt simmer på grunden nu har rimeligt høj niveau i fingerfærdighed - og dermed kan installere disse pejsegitre
Blot en tanke, men jeg ved ikke, om simmeren har været i stand til at lave denne opgradering med lavt niveau i fingerfærdighed - eller at det først bliver muligt med højt niveau.
- og det er også ligemeget: mængden af livstruende pejsebrande er i hvert tilfælde ophørt i spillet.
Jeg KUNNE da godt tænke den tanke, at denne pludselige simmer-interesse i at tænde pejse MÅSKE skyldes, at en enkelt simmer på grunden nu har rimeligt høj niveau i fingerfærdighed - og dermed kan installere disse pejsegitre
Blot en tanke, men jeg ved ikke, om simmeren har været i stand til at lave denne opgradering med lavt niveau i fingerfærdighed - eller at det først bliver muligt med højt niveau.
- og det er også ligemeget: mængden af livstruende pejsebrande er i hvert tilfælde ophørt i spillet.
Side 18 af 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Lignende emner
» Opdatering af spillet
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
» Udfordringer i spillet.
» HJÆLP! ....når spillet ikke virker
» Downloads og mods til spillet.
» Hvordan får jeg downloads ind i spillet?
Side 18 af 23
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum