Reaper’s Rewards Event
4 deltagere
Side 1 af 1
Reaper’s Rewards Event
Som optakt til den næste udgivelse kan vi se frem til et nyt event hvor man kan høste præmier hvis man er online i spillet.
Der vil blive to ugentlige opgaver der skal løses i samarbejde med Grim Reaper i de næste seks uge.
Jeg vil ikke sige jeg umiddelbart ser frem til det, men nu får vi se. Her er en oversigt over præmierne.
Reaper’s Rewards Event
Der vil blive to ugentlige opgaver der skal løses i samarbejde med Grim Reaper i de næste seks uge.
Jeg vil ikke sige jeg umiddelbart ser frem til det, men nu får vi se. Her er en oversigt over præmierne.
Reaper’s Rewards Event
Nogen vil sikkert synes om de forrygende (not!) præmier, som man har mulighed for at modtage, hvis man deltager i løjerne, men der er intet, som inspirerer mig, til at yde en indsats i eventet - måske lige udover bogen i uge 2.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Reaper’s Rewards Event
Opgaverne i den første uge er rimeligt overskuelige. For mig var den største udfordring nok at komme i tanke om, hvor jeg havde et seancebord, der skulle bruges til at hidkalde nogle ånder. Jeg fandt det i en cafë i Windenburg.
Tilføjelse: Opgaverne havde fokus på Ambrosia. Der var brug for havebrug og madlavning på niveau 5 el. højere.
Tilføjelse: Opgaverne havde fokus på Ambrosia. Der var brug for havebrug og madlavning på niveau 5 el. højere.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
MonaSolstraale synes godt om
Nu kan jeg ikke lige huske, hvor vi skrev lidt om de tabte events, men her er den også nulstillet efter spillet har været afbrudt.
Jeg får dog stadig en ny invitation til at deltage i eventet, når jeg starter spillet igen - forfra med eventet ganske vist.
Jeg får dog stadig en ny invitation til at deltage i eventet, når jeg starter spillet igen - forfra med eventet ganske vist.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Ok ja, det lyder mystisk. Hvilket event taler du om?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Der er kommet en ny mini Patch i dag der retter problemer vedrørende Grim Reapers Event.
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum