Lovestruck
5 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Lovestruck
James Turner er ikke alene om den kritik. Jeg har set flere skrive at indholdet er for tyndt. Flere af ændringerne vedrørende simmernes indbyrdes forhold kommer i den gratis opdatering, så hvad er det Lovestruck tilbyder udover det? Jeg er nok lidt afventende.
Da jeg for et par dage siden skrev en kommentar i EA Forummets Lovestruck Positiv kommentar Spor, gik det op for mig at det jeg især roste, var muligheden for at fravælge det hele i indstillingerne.
De fleste ting jeg ellers var positiv overfor er en del af opdateringen.
Jeg får lyst til at dele SatchOnSims kommentar. Jeg kan lide ham fordi han ud over at være kritisk også har meget godt at sige om Sims. Måske ikke netop i denne....Eller det er vel specielt EA han ikke har ros tilovers for.
Da jeg for et par dage siden skrev en kommentar i EA Forummets Lovestruck Positiv kommentar Spor, gik det op for mig at det jeg især roste, var muligheden for at fravælge det hele i indstillingerne.
De fleste ting jeg ellers var positiv overfor er en del af opdateringen.
Jeg får lyst til at dele SatchOnSims kommentar. Jeg kan lide ham fordi han ud over at være kritisk også har meget godt at sige om Sims. Måske ikke netop i denne....Eller det er vel specielt EA han ikke har ros tilovers for.
Lige nøjagtig - han nævner også "value for money" og her er vi (Læs: EA) altså på tynd is, for - udover en fin ny verdensdel, er der vist ikke SÅ meget nyt indhold i denne fuldpris-pakke, der berettiger til et køb.
Ikke at jeg selv er god til at udnytte en ny pakkes samlede muligheder, FULDE potentiale og nyskabelse, men denne Lovestruck-pakke ser jeg ikke, som en pakke man kan bruge lang tid på at udforske.
- Og det er jo også lige nøjagtig en del af SatchOnSims' bekymring - som også James Turner er inde på.
Begge vurderer jo, at indholdet højst er til en gamepack.
Ved gennemsyn af Content creators anmeldelser på Youtube er jeg ikke utilbøjelig til at give dem ret.
Som han også rigtigt nævner, stiller han sig uforstående over, at denne pakke virkelig skulle være et stort ønske fra brugerne af Sims - at der vel var andre ting, som udviklerne KUNNE have brugt tiden bedre på, hvis det ikke lige drejede sig om at gå nogle dygtige moddere i bedene.
Min skepsis er yderligere forstærket
Lige nøjagtig - han nævner også "value for money" og her er vi (Læs: EA) altså på tynd is, for - udover en fin ny verdensdel, er der vist ikke SÅ meget nyt indhold i denne fuldpris-pakke, der berettiger til et køb.
Ikke at jeg selv er god til at udnytte en ny pakkes samlede muligheder, FULDE potentiale og nyskabelse, men denne Lovestruck-pakke ser jeg ikke, som en pakke man kan bruge lang tid på at udforske.
- Og det er jo også lige nøjagtig en del af SatchOnSims' bekymring - som også James Turner er inde på.
Begge vurderer jo, at indholdet højst er til en gamepack.
Ved gennemsyn af Content creators anmeldelser på Youtube er jeg ikke utilbøjelig til at give dem ret.
Som han også rigtigt nævner, stiller han sig uforstående over, at denne pakke virkelig skulle være et stort ønske fra brugerne af Sims - at der vel var andre ting, som udviklerne KUNNE have brugt tiden bedre på, hvis det ikke lige drejede sig om at gå nogle dygtige moddere i bedene.
Min skepsis er yderligere forstærket
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
DevonBumpkin giver her en meget fyldig gennemgang af build and buy genstande i spillet. Der er ting der ikke tiltaler ham og en hel del gør.
Ovenpå alt kritikken vil jeg sige at der er mange af de spansktalende spillere der er meget glade for at de endelig føler sig repræsenteret i spillet. Sådan er der et altid både for og imod.
Det spanske argument for en ny verdensdel kan jeg sagtens følge, for det giver da egentlig god mening. Den mangfoldighed havde jeg slet ikke overvejet, men kan egentlig godt huske det som argument, da "sne-pakken" blev introduceret for at tilgodese det japanske og kinesiske spil-miljø.
Jamen så mangler vi vel nærmest kun en tur til Down under og Afrika?
Er der nogen statistikker på, hvilken verdensdel, som procentvis spiller mest Sims?
Jamen så mangler vi vel nærmest kun en tur til Down under og Afrika?
Er der nogen statistikker på, hvilken verdensdel, som procentvis spiller mest Sims?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale synes godt om
Hvis man køber Lovestruck er romantik en ny færdighed der skal opøves. AnotherPlumbob viser her alle 10 niveauer på Twitter/X:
@VinceDjansen. Jeg tror faktisk engang jeg har set sådan en statistik, men jeg kan ikke huske hvor. Måske skulle jeg prøve at google det.
Afrika ville da være en spændende verdensdel at lave en pakke med. Det kræver næsten nogle bongotrommer.
@VinceDjansen. Jeg tror faktisk engang jeg har set sådan en statistik, men jeg kan ikke huske hvor. Måske skulle jeg prøve at google det.
Afrika ville da være en spændende verdensdel at lave en pakke med. Det kræver næsten nogle bongotrommer.
Sidst rettet af MonaSolstraale Tors 25 Jul 2024 - 22:29, rettet 1 gang
Ja, det er ret logisk, at der tales om kopiering af dem der laver mods. Det med romance skills har der været længe i WW. Der går måleren op til 5. Netop fordi jeg har WW nøjes jeg med opdateringen/opdateringerne. Jeg har jo alle "tingene" i forvejen og har haft det længe, og selve det med datingen har ikke min interesse. Efter den seneste opdatering har der dog været ualmindelig meget jalousi-snak og sure miner. Skal man opleve noget spændende med simmernes forhold, skal man over til varulvene og opleve dem finde deres såkaldte "skæbnemage". DET er noget helt særligt!
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Desværre ser det ud til, at kun simmere, der i forvejen er i spillet, dukker op i datingappen.
Til Simsister var der faktisk en varulv blandt kandidaterne, da Ghita Jang prøvede appen i mit spil. Desværre kunne jeg ikke ændre køn men kun alderstrin på dem, hun søgte.
Til Simsister var der faktisk en varulv blandt kandidaterne, da Ghita Jang prøvede appen i mit spil. Desværre kunne jeg ikke ændre køn men kun alderstrin på dem, hun søgte.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
@BoergeOf61 - Jeg tror du skal acceptere i indstillingerne at du kan hente kandidater fra galleriet til din dating app.
@simsister. WW er vist det eneste af mine mods der endnu ikke er opdateret. Fungere det som det skal?
Jeg har lige slette mit testspil og hentet en frisk kopi fra min backup. Jeg var lidt træt af den ballade fejlen med de aggressive simmere havde lavet i mit spil og så havde jeg glemt at lægge den fil der gemmer mine MCCC indstillinger tilbage i mappen. Ja jeg havde faktisk slette den gamle version af MCCC med filen, men heldigvis havde jeg ikke tømt papirkurven.
@simsister. WW er vist det eneste af mine mods der endnu ikke er opdateret. Fungere det som det skal?
Jeg har lige slette mit testspil og hentet en frisk kopi fra min backup. Jeg var lidt træt af den ballade fejlen med de aggressive simmere havde lavet i mit spil og så havde jeg glemt at lægge den fil der gemmer mine MCCC indstillinger tilbage i mappen. Ja jeg havde faktisk slette den gamle version af MCCC med filen, men heldigvis havde jeg ikke tømt papirkurven.
SatchOnSims giver her sin ærlige vurdering af Lovestruck pakken og et sted får han udtalt at det er hans ynglings CAS pakke indtil nu. Bortset fra det er hans bedømmelse ret lunken.
Som oftest er jeg ikke uenig med ham - ligesom James også nok plejer at give sin uforbeholdne holdning til de forestående pakker.
- og alligevel er James stadig blandt content creator-teamet - formentlig netop fordi han har pænt mange følgere.
Gad vide, hvor stor impact disse forud-tilkendegivelser har på antal solgte pakker!
Jeg synes nu efterhånden, at disse CAS forud-indstillinger er ved at tage lidt overhånd, men det ER naturligvis et stort arbejde at generere "det helstøbte" menneske/Sim.
Jeg bruger sjældent meget tid i CAS - downloader næsten altid fra Galleriet, hvor der jo er et overflødighedshorn af Simmere. Jeg indrømmer gerne, at jeg engang imellem bliver lidt overrasket, men som helhed er det en langt hurtigere løsning for mig.
Meget af de nye ting i CAS ligger vel i opdateringen - og ikke så meget i pakken?
Jeg glæder mig til at se verdensdelen, når pakken engang kommer på tilbud.
Som oftest er jeg ikke uenig med ham - ligesom James også nok plejer at give sin uforbeholdne holdning til de forestående pakker.
- og alligevel er James stadig blandt content creator-teamet - formentlig netop fordi han har pænt mange følgere.
Gad vide, hvor stor impact disse forud-tilkendegivelser har på antal solgte pakker!
Jeg synes nu efterhånden, at disse CAS forud-indstillinger er ved at tage lidt overhånd, men det ER naturligvis et stort arbejde at generere "det helstøbte" menneske/Sim.
Jeg bruger sjældent meget tid i CAS - downloader næsten altid fra Galleriet, hvor der jo er et overflødighedshorn af Simmere. Jeg indrømmer gerne, at jeg engang imellem bliver lidt overrasket, men som helhed er det en langt hurtigere løsning for mig.
Meget af de nye ting i CAS ligger vel i opdateringen - og ikke så meget i pakken?
Jeg glæder mig til at se verdensdelen, når pakken engang kommer på tilbud.
Jeg er virkelig i tvivl om jeg skal kaste mig ud i det eventyr. Jeg ser en del billeder på Twitter/X og det ser ude som de har en fest udover der bliver indrettet nogle virkelig flotte cafeer og barer.
Jeg er en farve junkie, så på den led burde den passe godt til mig. Derudover har jeg ry for at være en romantiker, så what's not to like?
Jeg er faktisk vild med den nye indstilling i CAS der gør at man nemt kan kopiere sminke og smykker til de andre kategorier af påklædning. Det er en stor lettelse.
Tilslut et tip om indstillinger der forhindre forhindre ens faste forhold i at blive opløst
Jeg er en farve junkie, så på den led burde den passe godt til mig. Derudover har jeg ry for at være en romantiker, så what's not to like?
Jeg er faktisk vild med den nye indstilling i CAS der gør at man nemt kan kopiere sminke og smykker til de andre kategorier af påklædning. Det er en stor lettelse.
Tilslut et tip om indstillinger der forhindre forhindre ens faste forhold i at blive opløst
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale skrev:
Det er jeg HELT enig i, vil gøre tingene meget nemmere.
Som pænt farveblind har farver naturligvis ikke så meget at sige her hos mig - hvilket mange af mine grunde GARANTERET bærer præg af på en eller anden måde.
Derfor havde jeg også foretrukket farvehjulet med talkombinationer.
Men det er da en fornøjelse, når tingene passer sammen og stilen er gennemført både udvendigt og indvendigt eller på simmernes tøj.
Derfor forstår jeg også godt dit fokus MonaSolstraale.
Jeg deler lige denne. Hvis nogen skulle være interesseret i at svarer på spørgsmålene i EAs Survey findes der et link HER
Det er endt med at jeg har købt Lovestruck og en af de ting jeg er ret begejstret for er at man, i stedet for dates, kan oprette en sammenkomst mellem venner. Man vælger på forhånd tre formål for samværet. Her er det spille spil, drikke drinks og tale sammen.
Jeg synes det gør sådan et møde mellem venner lidt sjovere.
Jeg ved Lovestruck har fået meget kritik, men det er faktisk et af de køb jeg har været gladest for på det sidste.
Der er ingen problemer mellem mine etablerede par og jeg det er ret sødt at se dem sove arm i arm når de har et tæt forhold.
Noget af det der blevet kritiseret mest er at der er alt for mange par der kigger på stjerner på byernes bænke. Det er især irriterende i Selvadorada (Som jo burde være en fjernt liggende jungle).
Jeg har hentet et Mod til at modvirke dette.
Jeg synes det gør sådan et møde mellem venner lidt sjovere.
Jeg ved Lovestruck har fået meget kritik, men det er faktisk et af de køb jeg har været gladest for på det sidste.
Der er ingen problemer mellem mine etablerede par og jeg det er ret sødt at se dem sove arm i arm når de har et tæt forhold.
Noget af det der blevet kritiseret mest er at der er alt for mange par der kigger på stjerner på byernes bænke. Det er især irriterende i Selvadorada (Som jo burde være en fjernt liggende jungle).
Jeg har hentet et Mod til at modvirke dette.
Ok ja, måske skal den købes, hvis den kommer på tilbud. Men det der med venne-sammenkomst, er det ikke bare det samme som i pakken "Nye venner"? Eller er det mig, der ikke kan se forskellen?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg fornemmer dette valg af 3 formål med mødet trods alt er nyt.
Kan man være flere til sammenkomsten end to simmere?
Så ligner det måske mere en ny/anden version af klubmøder. (Jeg bruger klubber rigtigt meget i mine spil!)
Hvad med den nye bydel/verdensdel - har du været på sightseeing?
Kan man være flere til sammenkomsten end to simmere?
Så ligner det måske mere en ny/anden version af klubmøder. (Jeg bruger klubber rigtigt meget i mine spil!)
Hvad med den nye bydel/verdensdel - har du været på sightseeing?
Jeg tror kun der kan deltage tre deltagere. Det er den samme skabelon der bliver brugt til dating. Jeg har dog ikke prøvet mere end to deltagere.
Når man planlægger hvad der skal foregå på mødet, kan sammenlignes med planlægning af events som feks et bryllup. Det er dog lidt lettere at styrer.
Jeg bruger også klubber ret meget til familie sammenkomster eller interesse grupper.
En anden hyggelig detalje med Lovestruck...
Simmere der har et tæt kærlighedsforhold lægger sig ofte til at sove arm i arm. Jeg har før brugt et Mod til dette.
Som det ses snorker de nærmest i takt.
Når man planlægger hvad der skal foregå på mødet, kan sammenlignes med planlægning af events som feks et bryllup. Det er dog lidt lettere at styrer.
Jeg bruger også klubber ret meget til familie sammenkomster eller interesse grupper.
En anden hyggelig detalje med Lovestruck...
Simmere der har et tæt kærlighedsforhold lægger sig ofte til at sove arm i arm. Jeg har før brugt et Mod til dette.
Som det ses snorker de nærmest i takt.
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum