DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rumkrybresearch.

Go down

Rumkrybresearch. Empty Rumkrybresearch.

Indlæg af simsister Tors 18 Jan 2024 - 12:49

I dette scenarie får man lov enten at vælge en ny simmer, som spillet har lavet eller en af sine egne. Jeg valgte at få en af mine egne, og som "egnet til opgaven" dukkede - hold på hat og briller - den ultimative varulv Gregers op, som jeg faktisk har spillet en del med.
Rumkrybresearch. NYXHrUT

Så han er blevet arkæolog og kan gå der hjemme og tjene sine penge.
Rumkrybresearch. TViqwI6

Opgaven går ud på at han skal bygge sin egen raket og derefter komme hjem med 5 rumdyr i "rygsækken". Opgaven forærer ham et level 5 i raketbygning, så det er jo en god start, og så går han i gang.
Rumkrybresearch. LlKMB78

Hans - nok så velkendte - nabo og "gode" ven, Dracula kommer lige et smut forbi og hjælper med opbygningen. Og også postbudet kan bruges, så det går godt fremad med bygning af raketten.
Rumkrybresearch. KcmJHlH
Rumkrybresearch. FkZ64La

Og statelig ser den ud ved siden af Gregers' ret lille hus. Nu skal den "bare" opgraderes, så vi undgår uheld.
Rumkrybresearch. ZXZAiWj

Gregers kan forvandle sig til varulv når som helst, og hvad er mere passende, end at tage ud i rummet som varulv under fuldmånen? UPS SA SA, han har jo ikke noget tøj på! Og i den form skifter han heller ikke til rumdragt. Sej varulv alligevel!
Rumkrybresearch. ZhGb9cB

Og vi så kun røgen!!
Rumkrybresearch. LUa3bry

Men efter en ret kort tur, lander han alligevel. Så skal jeg til at finde ud af, hvordan han får fat i rumdyrene.
Rumkrybresearch. ZMDw4vX

Yess, den første er i hus, en rumblæksprutte, og Gregers er glad og planlægger allerede sin næste tur, mens han gnasker på sin ostetoast.
Rumkrybresearch. PNsKKw1

Det ser da fantastisk ud det her: En varulv på Syxam, der - helt uden rumdragt - fisker efter flere mærkelige dyr.
Rumkrybresearch. 152cAs5

Efter adskillige spændende ture kan han så fiske dyr nummer 5 op af sine gemmer. Scenariet er løst, og han får en masse gode points, som han kan købe fordele for. Og han kan nu føje en ny titel til sin arkæolog-titel, nemlig: Astrozoolog. Ikke dårligt.
Rumkrybresearch. NUfhc3T

Jeg vil kategorisere dette scenarie som mellem let og middelsvær, hvis man er en øvet spiller, og middelsvær, hvir man ikke er så øvet. Men ret sjovt.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Anbodil og VinceDjansen synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum