Blandet rod (9)
4 deltagere
Side 2 af 4
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Blandet rod (9)
MonaSolstraale skrev:Det lyder nu ret barskt 🤨
Ja, men det er ikke bedre, at datteren dør før moderen. Begge dør af alderdom.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale synes godt om
Den kunne nu godt ligne en blomst fra den vinkel. Jeg håber ikke din Simmer fik et rap over fingrene
Jeg ved ikke, om simmerne decideret får rap over fingrene.
Det er naturligvis denne slags slikskål, der står på bordet. Til fastelavn slipper simmerne for at åbne døren for børn, der kræver slik.
slikskål
Edit: Jeg forestiller mig, at hånden fra slikskålen giver tre stykker slik til den, der stikker hånden ned i slikskålen. Jeg kan tage fejl.
Jeg ved ikke, om simmerne decideret får rap over fingrene.
Det er naturligvis denne slags slikskål, der står på bordet. Til fastelavn slipper simmerne for at åbne døren for børn, der kræver slik.
slikskål
Edit: Jeg forestiller mig, at hånden fra slikskålen giver tre stykker slik til den, der stikker hånden ned i slikskålen. Jeg kan tage fejl.
Sidst rettet af BoergeOf61 Tors 1 Aug 2024 - 16:38, rettet 1 gang
Joda, han transformerer sig fra menneske til varulv og omvendt, så det har han, og det er der mange simmere, som ikke kan lide.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
simsister skrev:Joda, han transformerer sig fra menneske til varulv og omvendt, så det har han, og det er der mange simmere, som ikke kan lide.
OK. Er han transformeret på det billede? Jeg ser kun en varulv.
Jeg synes nu heller ikke, at disse brandfolk er alt for hurtige i deres udrykning, hvis grunden har en brandslukker i forvejen.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Aflivningen af simmere fortsætter som planlagt (eller noget). Både Ayana Jang og Penny Pizzazz er døde nu.
Her sker det for Ayana. Det gik ikke stille af. I hvert fald klagede naboerne over støjen.
I andre nyheder kunne jeg igen konstatere, at simmere ikke altid er lige kloge.
Dette billede er taget en vinterdag i en anden husholdning. Der er koldt uden for.
Anitta laver mad på grillen iført bikini, mens Serena Bhamra laver is på ismaskinen.
Her sker det for Ayana. Det gik ikke stille af. I hvert fald klagede naboerne over støjen.
I andre nyheder kunne jeg igen konstatere, at simmere ikke altid er lige kloge.
Dette billede er taget en vinterdag i en anden husholdning. Der er koldt uden for.
Anitta laver mad på grillen iført bikini, mens Serena Bhamra laver is på ismaskinen.
Anbodil synes godt om
Det med klogskaben er et gammelt fænomen. Jeg kan huske, at simmerne på uni i Sims 2 gladeligt løb nøgenløb, mens sneen dalede ned.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Der er virkelig gået ged i en af mine husholdninger i Sulani.
Serena Bhamra, som oprindeligt blev flyttet ind som straf for ikke at behandle sine studerende ordentligt, er død nu.
Desværre var hun den eneste, der var dygtig nok i robotvidenskab til reparation af Titan Kredsløb, så han dør nok også snart.
Geden er en dalmatinerprikket miniged.
Anitta blev hentet for at passe Titans alienbarn Poul, men går nu på universitet. Hun dumpede første semester to gange og var derfor suspenderet, men prøver igen. Heldigvis har Titan ikke arbejde, så han må passe sin søn Paul, mens Anitta studerer.
Et spørgsmål er, hvad jeg kan gøre for Titan nu.
Tilføjelse: Nu har jeg flyttet ind reparatør ind i familien.
Dermed har jeg en reparatør til Titan.
Noget andet er, at jeg nok burde se nærmere på Simsisters munke, da jeg er ved at udgå for mandlige simmere,
Serena Bhamra, som oprindeligt blev flyttet ind som straf for ikke at behandle sine studerende ordentligt, er død nu.
Desværre var hun den eneste, der var dygtig nok i robotvidenskab til reparation af Titan Kredsløb, så han dør nok også snart.
Geden er en dalmatinerprikket miniged.
Anitta blev hentet for at passe Titans alienbarn Poul, men går nu på universitet. Hun dumpede første semester to gange og var derfor suspenderet, men prøver igen. Heldigvis har Titan ikke arbejde, så han må passe sin søn Paul, mens Anitta studerer.
Et spørgsmål er, hvad jeg kan gøre for Titan nu.
Tilføjelse: Nu har jeg flyttet ind reparatør ind i familien.
Dermed har jeg en reparatør til Titan.
Noget andet er, at jeg nok burde se nærmere på Simsisters munke, da jeg er ved at udgå for mandlige simmere,
Anbodil synes godt om
Heller ikke denne gang skal jeg helt ned i dybet. Jeg undrer mig bare over, hvornår der kom havskildpadder ind i Sims 4.
De udklækkes åbenbart på Mua Pel'am nær vulkanen på Sulani.
Heldigvis spiller jeg nu husholdningen, der bor dér, og en af beboerne vil gerne fotografere mere. Problemet er bare, at hun går på universitetet, så jeg må prøve at finde et tidspunkt, hvor hun kan finde tid til fotografering af de nævnte skildpadder.
Tilføjelse: Det lykkedes ikke, men her er to billeder af de nævnte skildpadder.
*
Tilføjelse II: For mig er det ret normalt at de, der bor tættest på, kommer for sent. Prioriteringen var dog god nok. Anitta, der gerne ville fotografere mere, bestod to eksamener i stedet, og mangler nu kun et fag for at have gennemført. Seneste semester blev gennemført i tredje forsøg. Hun dumpede to gange og bestod så tre fag efter at have været suspenderet. I mit hoved er det også noget værd.
Da Anitta endelig kom frem til kysten, tog hun disse billeder.
De udklækkes åbenbart på Mua Pel'am nær vulkanen på Sulani.
Heldigvis spiller jeg nu husholdningen, der bor dér, og en af beboerne vil gerne fotografere mere. Problemet er bare, at hun går på universitetet, så jeg må prøve at finde et tidspunkt, hvor hun kan finde tid til fotografering af de nævnte skildpadder.
Tilføjelse: Det lykkedes ikke, men her er to billeder af de nævnte skildpadder.
*
Tilføjelse II: For mig er det ret normalt at de, der bor tættest på, kommer for sent. Prioriteringen var dog god nok. Anitta, der gerne ville fotografere mere, bestod to eksamener i stedet, og mangler nu kun et fag for at have gennemført. Seneste semester blev gennemført i tredje forsøg. Hun dumpede to gange og bestod så tre fag efter at have været suspenderet. I mit hoved er det også noget værd.
Da Anitta endelig kom frem til kysten, tog hun disse billeder.
Jeg har også forsøgt med disse skildpadder - og så dem heller aldrig.
Det er noget med det rette tidspunkt på året er afgørende, når de vælger at søge mod havet.
- og der ER nydeligt i Sulani på mange måder.
Flotte billeder, som Anitta fik taget.
Medmindre det er helt bevidst, at du spiller på denne måde, synes jeg da godt nok, at dine simmere dumper temmelig ofte - undskyld, at jeg kommenterer det.
Jeg synes da næsten altid, at simmerne gennemfører - også uden at blive suspenderet undervejs
Det er da godt nok en spændende familie-sammensætning du har dig.
Har du prøvet den eksomekaniske dragt?
En dygtig videnskabsrobot kan selv udvikle dragten - eller en ny robot!
Det er noget med det rette tidspunkt på året er afgørende, når de vælger at søge mod havet.
- og der ER nydeligt i Sulani på mange måder.
Flotte billeder, som Anitta fik taget.
Medmindre det er helt bevidst, at du spiller på denne måde, synes jeg da godt nok, at dine simmere dumper temmelig ofte - undskyld, at jeg kommenterer det.
Jeg synes da næsten altid, at simmerne gennemfører - også uden at blive suspenderet undervejs
Det er da godt nok en spændende familie-sammensætning du har dig.
Har du prøvet den eksomekaniske dragt?
En dygtig videnskabsrobot kan selv udvikle dragten - eller en ny robot!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Jeg har nok bare en afslappet spillestil.
Jeg undgår ofte at spille husholdninger, hvor mindst en simmer går på universitetet, og holder heller ikke øje med deres færdigheder.
Jeg brugte en snydekode til at give den tidligere reparatør de maksimale færdighedspoints i robotvidenskab, men hun blev udelukkende flyttet ind for at holde Titan i live.
Jeg undgår ofte at spille husholdninger, hvor mindst en simmer går på universitetet, og holder heller ikke øje med deres færdigheder.
Jeg brugte en snydekode til at give den tidligere reparatør de maksimale færdighedspoints i robotvidenskab, men hun blev udelukkende flyttet ind for at holde Titan i live.
I dag er jeg igen lidt træt af mig selv, fordi jeg ikke kunne overskue konsekvenserne af alle mine valg.
Det blev nødvendigt at købe mindst en beholder til insekter, fordi noget elektronik fik indsat brændselsceller til biobrændsel.
Brændselsceller er gode, når der bliver lukket for strømmen fx. ved strømkonservering. Økologiske opgraderingsdele fås ved genbrug af fx. skrald og dernæst produktion af øko-dele. Det gøres på to forskellige maskiner.
Denne video på dansk fortæller bl.a. om høstning af insekter til biobrændsel.
Nå ja, det er også set, at geden spiser affaldet.
Det blev nødvendigt at købe mindst en beholder til insekter, fordi noget elektronik fik indsat brændselsceller til biobrændsel.
Brændselsceller er gode, når der bliver lukket for strømmen fx. ved strømkonservering. Økologiske opgraderingsdele fås ved genbrug af fx. skrald og dernæst produktion af øko-dele. Det gøres på to forskellige maskiner.
Denne video på dansk fortæller bl.a. om høstning af insekter til biobrændsel.
Nå ja, det er også set, at geden spiser affaldet.
I dag har jeg hentet Mort Hensley, som vist er en af Vince's simmere. Han er en friluftssimmer, så han nok få det (u-)hyggeligt i den husholdning, jeg spiller nu.
Foreløbig har han søgt indendørs måske til dels for ikke at få ondt i hovedet.
I andre nyheder har husholdningen fået noget, der minder om en gammeldags grammofon. Den kan også noget mere. Den kaldes en døde-o-fon. Det er nok ikke det bedste sted, jeg placerede den, men der var bedst plads.
Tilføjelse: Mort er voksen. Det samme er den tidligere reparatør, jeg omtalte i tidligere afsnit.
Tilføjelse II: Han er nu mest kældermenneske, men i Sulani er der aldrig langt til udendørsaktiviteter.
Tilføjelse III: Her ses Fetia i samtale med en kendt, som blev inviteret af en anden.
Foreløbig har han søgt indendørs måske til dels for ikke at få ondt i hovedet.
I andre nyheder har husholdningen fået noget, der minder om en gammeldags grammofon. Den kan også noget mere. Den kaldes en døde-o-fon. Det er nok ikke det bedste sted, jeg placerede den, men der var bedst plads.
Tilføjelse: Mort er voksen. Det samme er den tidligere reparatør, jeg omtalte i tidligere afsnit.
Tilføjelse II: Han er nu mest kældermenneske, men i Sulani er der aldrig langt til udendørsaktiviteter.
Tilføjelse III: Her ses Fetia i samtale med en kendt, som blev inviteret af en anden.
simsister synes godt om
Nænej altså. Jeg er også spændt på, om der vil blive gjort mere ud af gravsten især til dyr. Man bliver da noget skuffet.
Dette afsnit er foreløbig uden billeder.
Jeg fik bare lyst til at fortælle, at når mine simmere tilmeldes et semester på universitetet, er det altid med tre fag heraf et valgfag.
Aktuelt er der nytårsaften i mit spil. Det medfører, at de simmere, jeg spillere, helst skal afgive et forsæt. Nu har jeg valgt "forøg en færdighed" for alle fem simmere i den husholdning, jeg spiller nu. Det er et relativt nemt forsæt, hvor det altid er spændende hvilke færdigheder, de får. Ballade er meget almindeligt.
----
Så kom der alligevel et billede.
Titan Kredsløb fik et forfærdeligt nytår modsat de fire andre simmere i husholdningen. Han blev ophængt kort før midnat, så han gik glip af nedtælling til nytår.
Med "ophængt" menes, at han blev bortført af aliens.
Det underlige også denne gang er, at alle punkter ikke nødvendigvis skal gennemføres for, at helligdagen lykkedes. Det er tilsyneladende nok, hvis tre af fire punkter gennemføres.
Jeg fik bare lyst til at fortælle, at når mine simmere tilmeldes et semester på universitetet, er det altid med tre fag heraf et valgfag.
Aktuelt er der nytårsaften i mit spil. Det medfører, at de simmere, jeg spillere, helst skal afgive et forsæt. Nu har jeg valgt "forøg en færdighed" for alle fem simmere i den husholdning, jeg spiller nu. Det er et relativt nemt forsæt, hvor det altid er spændende hvilke færdigheder, de får. Ballade er meget almindeligt.
----
Så kom der alligevel et billede.
Titan Kredsløb fik et forfærdeligt nytår modsat de fire andre simmere i husholdningen. Han blev ophængt kort før midnat, så han gik glip af nedtælling til nytår.
Med "ophængt" menes, at han blev bortført af aliens.
Det underlige også denne gang er, at alle punkter ikke nødvendigvis skal gennemføres for, at helligdagen lykkedes. Det er tilsyneladende nok, hvis tre af fire punkter gennemføres.
Sidst rettet af BoergeOf61 Fre 11 Okt 2024 - 16:39, rettet 1 gang (Reason for editing : Tilføjelse)
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Side 2 af 4
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum