Så er merchandise-butikken åben
4 deltagere
Side 1 af 1
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Så er merchandise-butikken åben
Tak for linket, men jeg tror at jeg springer over
Det er eller en bemærkelsesværdig reklame. Der er ikke sparet på fremvisning af forskellen i den menneskelige diversitet. Det er både noget der tiltaler mig og samtidig bryder jeg mig ikke helt om det univers de bliver sammenkædet med
Det er eller en bemærkelsesværdig reklame. Der er ikke sparet på fremvisning af forskellen i den menneskelige diversitet. Det er både noget der tiltaler mig og samtidig bryder jeg mig ikke helt om det univers de bliver sammenkædet med
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Netop annonceret på det officielle nyhedsforum. Så den må jo være god nok.
- og jeg skal heller ikke købe noget.
Men der må jo være en efterspørgsel efter det, når EA nu bruger tid og penge på det.
- Og så ikke et ord om, hvad de hellere skulle have brugt pengene på
- og jeg skal heller ikke købe noget.
Men der må jo være en efterspørgsel efter det, når EA nu bruger tid og penge på det.
- Og så ikke et ord om, hvad de hellere skulle have brugt pengene på
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Flere af de streamere der har mange følger har fået et sæt tøj i gave, så det skal nok blive populært
Her er det Devon Bumpkin
Her er det Devon Bumpkin
Jeg må VIRKELIG se at komme på nogle andre ønsker
Jeg må VIRKELIG se at komme på nogle andre ønsker
Jamen amerikanerne er også et meget købelystent folk som går meget op i at være med på den sidste trend, og så får de jo løn hver 14. dag
Faktisk er deres mentalitet som et storkapitalistisk land noget vi i andre lande ikke tænker over, så vi kan bare undre os. Der er faktisk stor forskel på Amerika og Europa i rigtig mange henseende. Noget som jeg i al fald først er blevet klar over efter at ha set youtube videoer om emnet. Og vil man ha en på grineren, så prøv at se amerikanernes reaktion på vores skovbørnehaver.....
Faktisk er deres mentalitet som et storkapitalistisk land noget vi i andre lande ikke tænker over, så vi kan bare undre os. Der er faktisk stor forskel på Amerika og Europa i rigtig mange henseende. Noget som jeg i al fald først er blevet klar over efter at ha set youtube videoer om emnet. Og vil man ha en på grineren, så prøv at se amerikanernes reaktion på vores skovbørnehaver.....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum