Stilbilleder
2 deltagere
Side 1 af 1
Stilbilleder
Denne tråd er nok mest for mig, da jeg ikke rigtig spiller i sims, men derfor kan man jo godt lege lidt. Her er nogle stilbilleder med bid i,
Der var engang hvor man godt kunne vente længe på at komme til at telefonere. Billedet hedder; den lange samtale!
Moder jord ønsker FRED på Kloden,.......... ikke krig og ødelæggelser!! Billedet hedder; kloden brænder!
Der var engang hvor man godt kunne vente længe på at komme til at telefonere. Billedet hedder; den lange samtale!
Moder jord ønsker FRED på Kloden,.......... ikke krig og ødelæggelser!! Billedet hedder; kloden brænder!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Stilbilleder
Ja ja, det er da en helt anden måde at bruge spillet på - lidt i stil med det seneste indlæg på det officielle forum, hvor en kunstner også har indsat lidt genstande fra spillet på nogle billeder fra en by i Brasilien.
Så du er HELT med på "beatet" og up-to-date Anbodil
Fin måde, at udnytte vinduer i kælderniveau på i øvrigt.
(- og ærgerligt, at det ikke er muligt i spillet, hvor kælderniveau jo placeres ganske tåbeligt under soklen )
Så du er HELT med på "beatet" og up-to-date Anbodil
Fin måde, at udnytte vinduer i kælderniveau på i øvrigt.
(- og ærgerligt, at det ikke er muligt i spillet, hvor kælderniveau jo placeres ganske tåbeligt under soklen )
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Jeg anede da ikke at jeg var med på "beatet" Vince...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Ja okej det kan jeg godt se nu. skægt!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum