MIDTLIVSKRISER
4 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
MIDTLIVSKRISER
Ja, jeg synes, vi kunne bruge en tråd til eksakt de opgaver, simmerne bliver stillet i forbindelse med deres midtlivskriser, en udfordring som kom med Growing together. I min familie historie er den simmer, som er mig selv kommet i sådan en krise, og hun skal bl.a. have "risky woohoo" et eller andet sted. Nogen bud på, hvordan man klarer det? Og hvad er "risky woohoo"?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: MIDTLIVSKRISER
Jeg tror jeg har set mulighed risky woohoo et eller andet sted. Det må vel oversættes som ubeskyttet sex.
Kan det have noget med Wicked Whims at gøre? Hvis du spiller med dansk tekst i spillet tyder det på det, da wicked whims teksterne ikke er oversat.
Kan det have noget med Wicked Whims at gøre? Hvis du spiller med dansk tekst i spillet tyder det på det, da wicked whims teksterne ikke er oversat.
Min tanke var at ha sex et sted hvor man let kunne opdages og tages på fersk gerning..hahaha så min tanke blev biografen eller en pasfotoboks og i den dur....
Min tanke var at ha sex et sted hvor man let kunne opdages og tages på fersk gerning..hahaha så min tanke blev biografen eller en pasfotoboks og i den dur....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ej undskyld. Nogen gange blander jeg engelsk og dansk sammen. Det hedder Juhue i risikable omgivelser. Og ja, Anbodil har ret. De kan s'mænd også bare dyrke juhue i brusebadet.
Så ved I, hvad jeg har brugt det halve af min spilletid på i dag. Det er heldigvis godt overstået.
Så ved I, hvad jeg har brugt det halve af min spilletid på i dag. Det er heldigvis godt overstået.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Jeg har andre midtvejskriser, som jeg har glemt at dokumentere. Det følger senere.
Nogle af dem handler om nytteløse jobs.
Nogle af dem handler om nytteløse jobs.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
simsister synes godt om
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum