Selskabskaninen
4 deltagere
Side 1 af 1
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Sv: Selskabskaninen
Jeg aner ikke hvad det er, har aldrig set den i mit spil. Måske hører den til en af de pakker, jeg ikke har.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg mener den kom med gymnasie pakken - og fungerer som en slags chat hvor man sender korte beskeder til hinanden. Man skal hægte sine venner på og så "snakker" man den vej rundt og liker hinandens opslag.
Gider man det ikke kan man slå den fra. Mobil telefonen blev totalt ændret til at kunne indeholde køb/salg hjemmefra - kaninen og flere andre.
Jeg brugte den i starten - men blev hurtig træt af den fordi det væltede ind med beskeder som man skulle like - eller at din simmer selv skulle ligge noget op fordi han/hun havde oplevet en masse den pågældende dag.
Gider man det ikke kan man slå den fra. Mobil telefonen blev totalt ændret til at kunne indeholde køb/salg hjemmefra - kaninen og flere andre.
Jeg brugte den i starten - men blev hurtig træt af den fordi det væltede ind med beskeder som man skulle like - eller at din simmer selv skulle ligge noget op fordi han/hun havde oplevet en masse den pågældende dag.
Gæst- Gæst
Jeg oplevede det på nøjagtig samme vis Sims4ever - kun til besvær, men sikkert tænkt som et Sims-initiativ til de unges megen chat på deres mobiler i den virkelige verden.
Det samme gælder for dette Plopsy, hvor man kan sælge sine fremstillede genstande til nærmest ingen penge/simeleoner.
5 simeleoner for et malet mesterværk på Plopsy, som simmeren kan sælge til en samler for 700.
Det samme gælder for dette Plopsy, hvor man kan sælge sine fremstillede genstande til nærmest ingen penge/simeleoner.
5 simeleoner for et malet mesterværk på Plopsy, som simmeren kan sælge til en samler for 700.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Anbodil og BoergeOf61 synes godt om
Jeg bruger selskabskaninen, dog kun til opretholde venskaber. dem jeg er venner med, forbliver venner. Møder jeg nys, jeg gerne vil være venner, udvikler de stille og roligt et venskab.
VinceDjansen skrev:Jeg oplevede det på nøjagtig samme vis Sims4ever - kun til besvær, men sikkert tænkt som et Sims-initiativ til de unges megen chat på deres mobiler i den virkelige verden.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
BoergeOf61 synes godt om
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum