GRATIS - Luksus Oase KIT til den 17 oktober
3 deltagere
Side 1 af 1
GRATIS - Luksus Oase KIT til den 17 oktober
Fra i dag kan man gratis hente Luksus Oase kittet som en loyalitets gave. Jeg har lige hentet den.
Læs på Twitter
Desuden bliver Sims4 grundspillet gratis fra den 18 oktober
Se her
Ja, den måtte jo hentes. Jeg er stadig helt målløs over, hvor meget, vi har fået ganske gratis i det her spil. Det var vi ikke forvænt med fra de forrige udgaver af spillet.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: GRATIS - Luksus Oase KIT til den 17 oktober
Jeg mindes nu stadig en 20 års fødselsdag for hele Sims genren, der ikke medførte den helt store festivitas eller gaver til alle vi trofaste spillere, der har brugt anseelige summer på dette spil.
Om det er direkte rundhåndet af EA at undlade at tage penge for et kit, som normalt kan erhverves for 39 kr, ved jeg heller ikke rigtigt, om jeg bliver helt lykkelig over.
Jeg ved naturligvis heller ikke, hvor populære disse småpakker med få genstande er, men på verdensplan kunne det måske godt have skæppet lidt i kassen hos EA.
Men det er bestemt første gang, at de giver et helt kit væk med flere genstande. Så hurra for den udvikling - og lad det endelig fortsætte med jævne mellemrum, at vi på den måde bliver lidt forkælet.
- og du har da også nok helt ret Simsister: Det fik vi intet af før i tiden.
Så tak til EA for "gaven". Keep them coming
Om det er direkte rundhåndet af EA at undlade at tage penge for et kit, som normalt kan erhverves for 39 kr, ved jeg heller ikke rigtigt, om jeg bliver helt lykkelig over.
Jeg ved naturligvis heller ikke, hvor populære disse småpakker med få genstande er, men på verdensplan kunne det måske godt have skæppet lidt i kassen hos EA.
Men det er bestemt første gang, at de giver et helt kit væk med flere genstande. Så hurra for den udvikling - og lad det endelig fortsætte med jævne mellemrum, at vi på den måde bliver lidt forkælet.
- og du har da også nok helt ret Simsister: Det fik vi intet af før i tiden.
Så tak til EA for "gaven". Keep them coming
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Lignende emner
» få The Sims 4 gratis.
» Gratis ting til Sims 4 i morgen.
» Gratis - Romantic Garden Stuff
» GRATIS - Jungle eventyr, Luxury Party Stuff og Fashion Street Kit 11 maj
» Gratis ting til Sims 4 i morgen.
» Gratis - Romantic Garden Stuff
» GRATIS - Jungle eventyr, Luxury Party Stuff og Fashion Street Kit 11 maj
Side 1 af 1
Forumtilladelser: