a pro pro vandmøllehjul
2 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 1 af 1
Sv: a pro pro vandmøllehjul
Wowww, det er virkelig flot.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Tak for billederne Sims4ever.
Det er også et fint vandmøllehjul - og jeg husker det også godt fra Sims3-tiden.
Det ER lidt ærgerligt, at der ikke er "noget inde bagved" hjulet - en kornkværn eller et eller andet, som kunne generere mel, strøm eller noget lignende.
Det ville gøre det hele mere naturligt.
Nåh, vi må satse på den kommende middelalder-pakke istedet.
Når den først dukker op, så bliver det HELT fantastisk.
Det er også et fint vandmøllehjul - og jeg husker det også godt fra Sims3-tiden.
Det ER lidt ærgerligt, at der ikke er "noget inde bagved" hjulet - en kornkværn eller et eller andet, som kunne generere mel, strøm eller noget lignende.
Det ville gøre det hele mere naturligt.
Nåh, vi må satse på den kommende middelalder-pakke istedet.
Når den først dukker op, så bliver det HELT fantastisk.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
simsister synes godt om
Yess, bare der er heste.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Middelalder-heste, som kan trække en kærre eller karet
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Middelalder og heste er der jo rig mulighed for i sims 3 - og i sæt hestene er godt lavet.
Nu ved jeg godt I tænker på sims 4 - og uden at være lyseslukker - så tror jeg ikke vi får heste eller middelalder - det vil blive for omfattende i forhold til den platform sims 4 er bygget op på. - Men det kunne have været sjovt
Nu ved jeg godt I tænker på sims 4 - og uden at være lyseslukker - så tror jeg ikke vi får heste eller middelalder - det vil blive for omfattende i forhold til den platform sims 4 er bygget op på. - Men det kunne have været sjovt
Gæst- Gæst
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 3
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum