DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

My Wedding Stories

5 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

My Wedding Stories - Page 4 Empty Sv: My Wedding Stories

Indlæg af simsister Søn 3 Apr 2022 - 15:38

Ja, så håber jeg da, du slipper for diverse problemer. Jeg overvejer selv Grønt er skønt, men skal lige finde ud af, hvordan jeg kan betale. Jeg er i gang med en proces for at gemme de familier, jeg ikke vil miste ved en evt. ny pakke eller opdatering. Der er tomme huse hver gang. Jeg havde flueben i indstillingerne for at "fylde tomme huse". Men det ser ud til, at spillet meget hellere vil "tømme fulde huse" for de familier, jeg har lagt et stort arbejde i og spillet meget med, og det er irriterende, så jeg har fjernet fluebenet, da det jo alligevel ikke lader til, at det virker.

Mega synd for min Selvadorada familie, der ikke kun selv "forsvandt", men desværre også deres to teenage tvillinger: Alfons og Benito, som jeg ikke havde nået at gemme.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

My Wedding Stories - Page 4 Empty Sv: My Wedding Stories

Indlæg af MonaSolstraale Søn 3 Apr 2022 - 20:11

Det lyder virkelig underligt. Jeg mindes ikke at jeg har mistet grunde og familier i forbindelse med opdateringer.
Har du plads nok på din computer?

Husk at du kan gendanne et tabt spil ved at omdøbe feks en Slot_0000003d.save.ver0 til Slot_0000003d.save (Dine Saves har selvfølgelig nogle helt andre Slot numre)

My Wedding Stories - Page 4 Slot_n10

De ekstra versioner er bare kopier, men de kan redde en ulykke hvis den originale er ødelagt.
Det er altid en god ide at gemme en kopi af Saves mappen på et usb stick eller en anden harddeck til genopretning af et ødelagt spil.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3491
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

My Wedding Stories - Page 4 Empty Sv: My Wedding Stories

Indlæg af simsister Man 4 Apr 2022 - 11:53

Fint nok, tak. Men jeg tror, det skyldes de forskellige måder, vi spiller på. Jeg føler også, at det snarere skyldes spillets hukommelse frem for computerens. F.eks. spiller jeg sådan, at jeg meget gerne ville fylde ALLE huse og grunde med mine egne simmere, mens spillet hele tiden fabrikerer nye til forskellige formål. Lader du musen hvile over spillede/uspillede familier, kan du se, at spillet mener, det har ubegrænset adgang til at gøre, hvad pokker det vil med de uspillede. så jeg har besluttet, at hver gang, jeg lægger en familie fra mig i de uspillede familier, gemmer jeg selve familien. Fordi jeg ved, at jeg ret sikkert vil ønske at vende tilbage og spille med den igen. Efter de seneste "forsvindingsnumre" er det blevet et must. Og stakkels Selvadorada familien må begynde forfra.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

My Wedding Stories - Page 4 Empty Sv: My Wedding Stories

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum