DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nyt år, nyt job.

2 deltagere

Go down

Nyt år, nyt job. Empty Nyt år, nyt job.

Indlæg af simsister Tirs 11 Jan 2022 - 20:08

Her kom der så et nyt scenarie, og da jeg lige havde fundet en fin simmer at sætte ind i spillet, tænkte jeg, det kunne da være rigtig spændende, for det var det jo med Fuldstændig Fuldendt. Så jeg gik frisk til opgaven med en simmer, jeg fandt imellem mine uspillede og kalder Kjartan Medusa, fordi han åbenbart ikke må hedde Mufasa, uden at spillet brokker sig. Og hvad er der så galt med det? Nåmen sådan her ser udfordringen ud:
Nyt år, nyt job. Z13fuIp

For at give mig selv en lidt svær opgave er Kjarten uflirtende, bogorm og anstændig og har som stræben Indre ro. Han flytter ind i 2-3-4 Wakabamori, efter jeg har fjernet så mange ting i huset, at han har råd til det og noget i overskud. Og for at gøre det lidt spændende giver jeg ham et job, som jeg ikke før har gennemført, nemlig Sociale medier. Han kan godt være lidt pjattet, når han læser eller analyserer bøger.
Nyt år, nyt job. HrjnGJM

En lille stund ved computeren med forberedelse, og så er han på vej på arbejde - altså det der arbejdstøj - OMG. Det er lige før, det overstråler lamaen.
Nyt år, nyt job. IslITZS
Nyt år, nyt job. QsjdpY5

Der kom selvfølgelig en velkomstkomité og så bagefter denne simmer, som jeg slet ikke kender, og han er heller ikke en kollega. Kjartan er høflig, men sidder ind imellem ret ukoncentreret om samtalen og drømmer om at møde en pige.
Nyt år, nyt job. KTd6pZT

Til hans stræben Indre ro hører meget afslapning. Han er glad for fokuseret musik og lækre fodbade.
Nyt år, nyt job. GYfD1YG

Første forfremmelse til Spørgejørgen giver da helt sportskarrierens lama baghjul:
Nyt år, nyt job. WWBKU2E

Han står tidligt op hver morgen for at meditere på den meget lille skammel, så han er meget velbalanceret, når han går på arbejde.
Nyt år, nyt job. RhcNdHi

Men jeg lurer da alligevel lidt, da han efter kun et par dage kommer hjem og er forfremmet til Klikjæger.
Nyt år, nyt job. REUZWuO

Og ikke mindst, fordi jeg så får besked om, at scenariet er udført.
Nyt år, nyt job. 3OZ3Z1Q

Nu er det så jeg spørger, hvis der altså er nogen af jer andre, der har forsøgt sig med opgaven: Når man ikke i starten får mulighed for at vælge, hvilket resultat, man vil arbejde mod, hvorfor i alverden bliver man så spist af med det mindste. Det tog jo ingen tid. Kjartan har stadig ikke mere end knapt 20000.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nyt år, nyt job. Empty Sv: Nyt år, nyt job.

Indlæg af VinceDjansen Ons 12 Jan 2022 - 10:00

Ja, det giver godt nok ingen mening, når kravene fra starten er anderledes.
Skal man ikke også nå niveau 5 i EN karriere - for derefter at opnå 3 i en anden?
Sådan læser jeg det.
Jeg har desværre ikke prøvet det scenarie. Så jeg er ikke til nogen hjælp.
Men det er da ikke god reklame for scenarier i al almindelighed, hvis det ikke lever op til udgangspunktet i det.
Har du prøvet andre scenarier - og haft samme oplevelse?

Rasende fint og stilrent hus. En nydelse, når ting og farver passer SÅ godt sammen.
Jeg må vist hellere få gemt nogle rum, så jeg kan ramme samme farvevalg og tema engang imellem.
Den der fodebade-ting har jeg prøvet - men kunne netop IKKE få den til at virke.
Skal man benytte en speciel stol?

Hvad så nu: får Kjartan et fremtidigt liv, eller er du allerede videre?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Indlæg af simsister Ons 12 Jan 2022 - 14:23

Tak for respons. Nej, jeg har ikke prøvet andre før end Fuldstændig Fuldendt. Måske på grund af mit udgangspunkt var det en meget større udfordring. De stadigt blivende 2 siger mig ikke noget. Den første har vi prøvet sammen herinde, og den anden med at finde kærlighed efter et brud er slet ikke min spillestil. Jo, men jeg har tænkt mig at spille lidt videre med ham.

Til fodbadet skal du bare have den udvidede spapakke og sætte simmeren til at slappe af.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum