DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fuldstændig Fuldendt.

2 deltagere

Go down

Fuldstændig Fuldendt. Empty Fuldstændig Fuldendt.

Indlæg af simsister Man 22 Nov 2021 - 22:23

Der er kommet en fed udfordring fra udviklerne, som holder til 1. december. Dem kunne jeg ikke sidde overhørig, da jeg netop har fundet en helt fantastisk vellignende (en af mine barndomsvenner) sim, så på grund af, at jeg ikke kan spørge ham om tilladelse vil jeg undlade navnet. Men her er han så i sit nye hjem, foreløbig alene, og frisk på udfordringen: Fuldstændig fuldendt. Målet er mindst 5 venner, 3 X 10 i færdigheder, og en fuldført stræben.
Fuldstændig Fuldendt. WgTkqSK

Han er egentlig militærperson, så det "hviler" over hans hoved, men det ser vi bort fra. Nu er hans stræben Jungleudforsker, så vi tager til Selvadorada, hvor han først hilser på den smukke statue.
Fuldstændig Fuldendt. HPCKqm4

Han er en ørn til at prutte om priserne og snakker fint med enhver, så han er allerede oppe på 2 venner.
Fuldstændig Fuldendt. LrRI2DK

Der skal også købes forsyninger, så han kan udforske junglen.
Fuldstændig Fuldendt. YPOkj8N

Han hakker løs med sin nyindkøbte machete, og når allerede i anden omgang væk fra stien og ind til en spændende skattekiste. Ja, holde da helt op, hvor spændende. Han bliver midlertidigt forvandlet til et skelet. Men det er ret mageligt, da det stopper behovsnedgang.
Fuldstændig Fuldendt. G9Oubjt

Som skelet videre mod templet. Der skal jo gøres en del ting for at klare denne stræben. Til gengæld er den god til at kaste masser af simoleoner af sig.
Fuldstændig Fuldendt. 8PjD7iP

Ifølge stræbenen skal der undersøges mindst tre gange. Utroligt nok går det godt alle tre gange. Han må vist være en heldig kartoffel.
Fuldstændig Fuldendt. NM8xwQO

Hej venner. Altid rart at møde nogen, der ligner én selv. Hvilket spyd skal man så trække i - - igen det rigtige. Og han når ind til den store skattekiste. Men så længes han hjem, så vi er nødt til at afbryde ferien.
Fuldstændig Fuldendt. TizNgoM
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 6 år
Du har været medlem af forummet i 6 år

Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Fuldstændig Fuldendt. Empty Sv: Fuldstændig Fuldendt.

Indlæg af VinceDjansen Tirs 23 Nov 2021 - 16:08

Jamen det lyder da også, som en udfordring, som er til at opnå.
Skal man være færdig med udfordringen inden den 1. december?
Gad vide, hvad de finder på af udfordringer i julemåneden?
Der MÅ da komme noget, som hører højtiden til.

God fornøjelse i Selvadorada
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Indlæg af simsister Ons 24 Nov 2021 - 21:00

Jo, mange tak. Dagene går jo med at åbne kister, både i junglen og inde i templerne. Skriver templet i flertal, da det jo forandrer sig stort set hver gang, man kommer ind i det. Der bliver da også samlet en hel del trylle statuer.
Fuldstændig Fuldendt. QyQMARr

Og småuheld som overfald af edderkopper kræver en bestemt slags forberedelse. Man skal købe de forskellige ting ved boderne, og det kan nogen gange også tage det meste af dagen, hvis der ikke lige er det, man har brug for.
Fuldstændig Fuldendt. MkBprZw

Han svømmer meget, når der er mulighed for det og bliver glad for fitness. Kulturen og historie bliver også studeret.
Fuldstændig Fuldendt. E9zmqCJ

Og selv om han har fået en velsignelse ved at hjælpe en unge ud af et æg, får han da også problemer inde i templet. Her rammes han af noget, der gør, at han tisser i bukserne. ADDD! Godt han har vand med i en flaske.
Fuldstændig Fuldendt. V64Ug8h

Næste gang er der noget, der forgifter ham. Men allerede mens han leder efter en modgift, forsvinder det af sig selv.
Fuldstændig Fuldendt. P57pp7a

Så finder han ud af, at der skal bruges slebne krystaller for at aktivere de små statuer, enten på sig selv eller på andre. De kan ikke defineres, før de er prøvet af. Sjov måde alligevel, simmere har at "slibe" krystallerne på.
Fuldstændig Fuldendt. Wnxk1N4

Sådan nogen store klumper med noget indeni er altid meget spændende. Og igen helt utroligt som han ligner min barndomsven, både selve udseendet og mimikken.
Fuldstændig Fuldendt. Owewnos

Efter adskillige ture ned i dybet på templerne, har han endelig opnået de tre mål. Han åbner den allersidste kiste. Og belønningen er meget hæderlig, men gælder kun denne ene simmer, der får flere tusinde ekstra  point til benyttelse i belønningsbutikken.
Fuldstændig Fuldendt. SlG8GUK
Fuldstændig Fuldendt. WR3eOfZ
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af VinceDjansen Tors 2 Dec 2021 - 10:48

16 dage lyder ikke af meget til så omfangsrig en opgave - godt klaret.
Der er da også lidt oplevelser i de templer må man sige.
Jeg morede mig fint over billedet med de 3 kollega-skeletter - tøhø.
Hvilke færdigheder endte din barndomsven-wannabe-simmer med at have med fra Selvadorada?

- og du blev dermed også den første, som kunne offentliggøre en fuldendt udfordring.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

simsister synes godt om

Indlæg af simsister Tors 2 Dec 2021 - 18:21

Jotak, det ser også ud til, at det foreløbig bliver min eneste, for jeg kan nok ikke gennemføre en opgave med fejring af højtid, som det forventes, når jeg ikke  har Årstider pakken. Derudover bryder jeg mig bestemt heller ikke om temaet med at have to boende sammen som er uvenner/fjender.

Min simmer havde 10 i følgende færdigheder: Arkæologi, Fingerfærdighed og Logik. Der var dog en enkelt smutter, mens jeg arbejdede på Selvadoriansk kultur, bare for at erfare, at den kun går op til 5. Og så var der overhovedet ikke tid til noget privatliv udover opgaven, men det har han indhentet senere. Han og en af Aziraphales teenage tvillinge piger faldt pladask for hinanden, og inden jeg fik set mig om, havde han (familiesimmer) gjort hende gravid. Så nu er det perfekt, at han kan gå hjemme og modtage artefakter, mens Lucia passer skolen og han passer den lille.
Fuldstændig Fuldendt. LllLG6y
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af VinceDjansen Fre 3 Dec 2021 - 20:32

Jamen små søde englebørn hører jo netop julen til Wink
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Medlem 6 år

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum