Fælles vinterprojekt 2021
4 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Fælles vinterprojekt 2021
Det ser godt og STORT ud. Men kan du ikke bare bruge min Derek, og mere kan jeg nok ikke bidrage med. Med en stor familie som min er denne tid virkelig travl. Sorry
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg har flere enlige simmere i mit galleri. De fleste af dem har jeg lavet til diverse Bachelor Challenge. De fortjener alle et nyt liv og du kan bare plukke dem du har lyst til.
- Et lille udvalg:
[/url]
Af ikke okulte simmere kan jeg nævne: Nanna Berg, Jane Peach, Alisha Achariya, Mike Eagel og Yaro Lothario. Som navnet antyder er sidstnævnte søn af Don og Chayna Lothario
Alexis Evans, Aliana Kahananui (søster til vampyren Keoni, hvis du husker ham), Anne Toft (Hun findes også i en teenager udgave et sted med faren Bjørn)
Tristan Caliente (Stammer også fra min historie om José og Victor) Victor Adams er en skuespiller med skuffede ambitioner. Til sidst Elijah Irvin.
De fleste er beskrevet med en kort historie, når jeg har lagt dem i galleriet.
Jeg har også flere familier, men jeg tænker de er for store.
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Superfint udvalg MonaSolstraale - tak.
Det blev familien Hald, som flyttede i boligblokken, så der også lige er et kvindeligt islæt og et barn til legepladsen.
Hilda nåede godt nok indenom frisøren, inden hun flyttede ind.
Tydeligt, at I begge bruger en del tid på jeres "persongalleri" - og ikke bare opretter de simmere, som spillet tilbyder.
Tak for hjælpen til jer begge. Så kan mit julespil begynde.
Det blev familien Hald, som flyttede i boligblokken, så der også lige er et kvindeligt islæt og et barn til legepladsen.
Hilda nåede godt nok indenom frisøren, inden hun flyttede ind.
Tydeligt, at I begge bruger en del tid på jeres "persongalleri" - og ikke bare opretter de simmere, som spillet tilbyder.
Tak for hjælpen til jer begge. Så kan mit julespil begynde.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
MonaSolstraale synes godt om
Så vidt jeg husker har Hilda en egenskab der hedder Vanvittig. Du skal ikke blive overrasket hvis hun pludselig tager bad i regnen
Jeg lægger fremover lidt spredte "drop-ins" i historietråden istedet.
Jeg lægger fremover lidt spredte "drop-ins" i historietråden istedet.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum