DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bungalow i tudor stil (moderniseret)

3 deltagere

Go down

Bungalow i tudor stil (moderniseret) Empty Bungalow i tudor stil (moderniseret)

Indlæg af Anbodil Ons 27 Jan 2021 - 17:40

Så tror jeg nok jeg fik fjernet tudorstilen fra bungalowen og moderniseret hele fortagende. Men der opstod et problem med et af tagene, som blødte igennem væggen..så  jeg måtte formindske det lidt.
Indgangen blev flyttet til en anden væg, alle døre og vinduer blev udskiftet, nyt tegltag blev placeret, en ecovenlig skorsten og solceller blev placeret. pillerne blev udskiftet terassen fik nyt rækværk og blev malet om, hegnet omkring poolen blev fornyet og åbnet lidt.
Haven lod jeg være uberørt!
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 26_01_15

Bungalow i tudor stil (moderniseret) 26_01_16

Bungalow i tudor stil (moderniseret) 26_01_17

Indvendig fjernede jeg alle vægge og byggede op igen, men med større rum. Indretningen blev til 2 voksne, en teenager, 1 kat og 2 hunde.
et moderne spisekøkken blev lavet, med badeværelse. husets kanap blev til sceancebord og hobbyrum. stuen blev stor og rummelig.
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 26_01_18

Første sal fik så et masterbedroom og et værelse. Begge fik egne badeværelser
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 26_01_19

Alt i alt blev jeg godt tilfreds med huset, men at spille med 6 individer i et spøgelseshus...trak tænder ud...og desværre som observeret tidligere, måtte dyrene lide for den måde EA har bygget spillet op på. Selv med en hunde elsker og en katte elsker, blev dyrenes behov neglicheret....og det kan være svært at "komme igennem" køen af interaktioner, de selvstændige simmere selv har, med sine egne kommandoer.
Jeg har dog fået den tanke, at det måske fremover er bedre at spille med selvstændigheden slået fra for den aktive simmer....i al fald når man spiller med større husholdninger. Det kan redde ens spille lyst, for jeg blev godt nok hurtigt træt af de tåbelige selvoptagne og tankeløse simmere.... utilfreds
En teenager som blir så varm af at drikke the at hun selvantænder...uden at registrere det??? Shocked
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_10

Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_11

eller det her....poolen er opvarmet, men det er luften ski ikke...kalder man det realisme  Shocked Man skal jo ha en finger på hvert øje...med mindre mn er glad for at fylde kirkegården og lave nye simmere
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_12

Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_13

Men det er jeg dog ikke. Jeg synes det tager en krig af tid..at lave en familien...nåh men huset blev et spøgelsehus, og det i sig selv kan jo nok yde et vist pres på scriptkøen i sig selv. Det blir dog ikke i det her hus jeg tester pakken paranormal af...det har jeg slet ikke tålmodighed til...men lidt fik jeg da prøvet af...
Her hører tenageren en lyd
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_14

Og moderen holder sceancer...
Den første forløb uden hændelser..
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_15

Men den tredie..tale med de døde, fik lysene i hele huset til at blinke, og endte med en gevaldig " smæklyd".
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_16

Der gik så en rum tid...så dukkede ham der Gilbert op eller hvad han hedder, men alle på nær dyr og teenager var gået i seng. Så han flirter med hende...
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_17

Og hilser pænt på katten af huset, som ikke tager anstød af han er et spøgelse. Han glemte nu også at bevæge sig spøgelsagtigt noget af tiden...(skulle de ikke svæve)?? Rolling Eyes
Bungalow i tudor stil (moderniseret) 27_01_18

Her endte min tur i huset, for jeg gad som sagt ikke spille i det mere. Men pakken skal nok blive udforsket, men på et andet grundlag!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bungalow i tudor stil (moderniseret) Empty Sv: Bungalow i tudor stil (moderniseret)

Indlæg af VinceDjansen Man 1 Feb 2021 - 20:32

Jeg kan slet ikke huske dit Tudor-inspirerede hus fra tidligere.
Hvordan så det ud FØR ombygningen?

Heldigvis er Tudor-stilen jo godt repræsenteret på galleriet allerede - sikkert et levn fra Windenburgs introduktion i spillet og ikke mindst TV serier og film med dette tema, som gamerne skaber.

De mange uhensigtsmæssigheder er desværre en af ulemperne i spillet, når der går lige rigeligt egen fri vilje i det.
Den med simmerens interesse for absolut at skulle bade i poolen i vinterkulden har jeg også prøvet flere gange.

Fint, at du så småt er begyndt på spooky-pakken.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2875
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bungalow i tudor stil (moderniseret) Empty Sv: Bungalow i tudor stil (moderniseret)

Indlæg af Anbodil Man 1 Feb 2021 - 22:27

Vince Originalen af Tudor huset er bygget af Maxis og du kan se billederne under introduktionen til denne lille opgave! Wink SE HER
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bungalow i tudor stil (moderniseret) Empty Sv: Bungalow i tudor stil (moderniseret)

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 2 Feb 2021 - 9:05

Jeg har da aldrig oplevet at en simmer selvantænder ved at drikke varm te Shocked

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3480
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bungalow i tudor stil (moderniseret) Empty Sv: Bungalow i tudor stil (moderniseret)

Indlæg af Anbodil Tirs 2 Feb 2021 - 12:10

Nej det var altså noget underligt. Hun stod bare der efter at ha fået et par kopper og selvantændte...og tog slet ikke anstød, eller reagerede på det, men det gjorde hendes omgivelser!! Shocked
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bungalow i tudor stil (moderniseret) Empty Sv: Bungalow i tudor stil (moderniseret)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum