Artbreeder
2 deltagere
Side 1 af 1
Artbreeder
Jeg fik en opfordring til at photoshoppe Finn og Naja i Artbreeder
Det er en gratis hjemmeside hvor du kan ændre et foto til et maleri efter du har registreret dig på siden.
Jeg har bare brugt min eksisterende Google konto.
Man kan som I ser også bruge siden til at "menneskeliggøre" sine simmere
Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge linket i denne kreative Tråd eller den tråd der ikke handler om sims, men her er Finn og Naja
Det er en gratis hjemmeside hvor du kan ændre et foto til et maleri efter du har registreret dig på siden.
Jeg har bare brugt min eksisterende Google konto.
Man kan som I ser også bruge siden til at "menneskeliggøre" sine simmere
Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge linket i denne kreative Tråd eller den tråd der ikke handler om sims, men her er Finn og Naja
Her har José også været gennem programmet... det skræmmer mig næsten lidt.
Det sidste billede er lavet på en anden hjemmeside der hedder GoArt
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
Sv: Artbreeder
Det var meget sjovt, men jeg synes ikke, alle er lige vellykkede, så jeg stopper ved de fem, der er gratis. Her er min legendariske engel, Aziraphale.
Tror lige jeg vil redigere ham en smule, men ellers er det rigtig smukt. I love it.
Tror lige jeg vil redigere ham en smule, men ellers er det rigtig smukt. I love it.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Sv: Artbreeder
Så blev han redigeret. Måske en ny avatar?
simsister synes godt om
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum