Kun for sjov.
3 deltagere
Side 1 af 1
Kun for sjov.
Ikke ligefrem nogen inspiration eller særlig "teknisk", men virkelig sjovt at se en, der er læge i virkeligheden dumme sig så meget med jobbet i Sims 4.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Kun for sjov.
Ja det ku jeg forestille mig...men de diagnoser er også for viderkommende...hehe
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
- medmindre man spiller på engelsk, og har Carls guide åben samtidigt.
Det er nu også nogle ret specielle symptomer - langt udover Coronaens ditto.
Det er nu også nogle ret specielle symptomer - langt udover Coronaens ditto.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Her er mere sjov. Synes faktisk det rammer ret godt i plet. Mine simmere, når de bliver afvist af en anden simmer, de mødte for
to sekunder siden:
to sekunder siden:
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum