Roses Sims 2 Corona-Pleasantview
5 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Tidligere generationer :: Sims 2
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Roses Sims 2 Corona-Pleasantview
Alistair Goth tager en lur i hundekurven på 1. sal
Alexander lærer Alistair at gå - kombinationen af SmartMilk og Tænke-hatten er sindsyg hurtig ift. at lære færdighederne.
Belinda Goth er også blevet tumling og krammer med Princess
Bella er jo flyttet for sig selv i et mellemstort hus. Hun er taget i byen for at finde sig en mand... eller flere? Hendes livsønske er at have 20 elskere på en gang :O
Her har hun slået kløerne i Hunter og beder ham om at tage på date med hende. Tjek lige damen ved baren - mrs. Crumplebottom er dukket op, hun har endnu ikke slået nogle med tasken.
På daten tager Bella og Hunter bla. en gang kareoke, og det hele ender med en drømmedate.
Alexander lærer Alistair at gå - kombinationen af SmartMilk og Tænke-hatten er sindsyg hurtig ift. at lære færdighederne.
Belinda Goth er også blevet tumling og krammer med Princess
Bella er jo flyttet for sig selv i et mellemstort hus. Hun er taget i byen for at finde sig en mand... eller flere? Hendes livsønske er at have 20 elskere på en gang :O
Her har hun slået kløerne i Hunter og beder ham om at tage på date med hende. Tjek lige damen ved baren - mrs. Crumplebottom er dukket op, hun har endnu ikke slået nogle med tasken.
På daten tager Bella og Hunter bla. en gang kareoke, og det hele ender med en drømmedate.
Sjove billeder. Men det der karaoke lyder da som at trække en kat i halen.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Det skal nok komme...det med den hidsige ms. Crumplebotton..
Du har da ikke tænkt dig at opfylde hendes ønske om 20 elskere på en gang... Det lyder som et mareridt!!!
Jeg vidste ikke at tumlinge kan sove i en hundeseng..så tak for tippet...
Du har da ikke tænkt dig at opfylde hendes ønske om 20 elskere på en gang... Det lyder som et mareridt!!!
Jeg vidste ikke at tumlinge kan sove i en hundeseng..så tak for tippet...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
måske ikke 20... problemet er jo hvis hun tager i byen og flirter med en fremmed, hvis en af elskerne så er på grunde, så er der ballade !
Men hun skal have nogle stykker... Hun får ikke lov at få flere børn i hvert fald.
Men hun skal have nogle stykker... Hun får ikke lov at få flere børn i hvert fald.
Bella har fået et klaver i date-gave af Talin (hendes nr. 2 date)
Hun møder tilfældigt Daniel Pleasant i byen, hun har tre lyn, så jeg griber chancen og de ender i kanen... eller det vil sige, midt i boblebadet...
Og en tur i bilen bliver det også til...
Fordi de også har en drømmedate, giver Daniel hende en ming-vase til 4000$. Hun stiller den ind ved siden af klaveret. Jeg har besluttet at hun kun må sælge date-gaver hvis hun allerede har en af den ting hun får.
Hun har naturligvis også fået blomsterbukketter af alle de tre mænd hun har på krogen lige pt. da alle tre har været på fantastiske dates med hende.
Hunter inviterer hende på date, lige da hun er kommet hjem fra arbejde. Det siger Bella ja til, men det er i en lille park... og det regner...
De finder ly i bilen...
Og så inviterer Bella ham med hjem også... hun har godt nok travlt.
Da daten er ovre og Hunter taget afsted, går der et par timer imens Bella får gjort huset rent igen, og så kommer Talin forbi med et kareokee anlæg som tak for sidst, og Hunter kommer med en buket roser.
Hun møder tilfældigt Daniel Pleasant i byen, hun har tre lyn, så jeg griber chancen og de ender i kanen... eller det vil sige, midt i boblebadet...
Og en tur i bilen bliver det også til...
Fordi de også har en drømmedate, giver Daniel hende en ming-vase til 4000$. Hun stiller den ind ved siden af klaveret. Jeg har besluttet at hun kun må sælge date-gaver hvis hun allerede har en af den ting hun får.
Hun har naturligvis også fået blomsterbukketter af alle de tre mænd hun har på krogen lige pt. da alle tre har været på fantastiske dates med hende.
Hunter inviterer hende på date, lige da hun er kommet hjem fra arbejde. Det siger Bella ja til, men det er i en lille park... og det regner...
De finder ly i bilen...
Og så inviterer Bella ham med hjem også... hun har godt nok travlt.
Da daten er ovre og Hunter taget afsted, går der et par timer imens Bella får gjort huset rent igen, og så kommer Talin forbi med et kareokee anlæg som tak for sidst, og Hunter kommer med en buket roser.
Med alle de gaver, er det måske ikke så tosset at være en flirt..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Hvordan går det med spillet Rose??? Får du spillet noget???Savner da at høre fra dig og hvordan det går med Bella...
åh ja - spillet lå på min arbejdscomputer... og i november skiftede jeg job, såeh... mistede desværre nabolaget, men har startet sims 2 strangerville på min stationære... men mon ikke jeg ender i Pleasantview (som er min absolut favorit nabolag) igen...
Anbodil synes godt om
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Mit Sims 2 Pleasantview
» Sims 2 Pleasantview - for 2. gang
» Behind the Sims
» The Sims 1
» er der en sims 5 på vej?
» Sims 2 Pleasantview - for 2. gang
» Behind the Sims
» The Sims 1
» er der en sims 5 på vej?