Monas International construction agency
5 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Monas International construction agency
Overskriften er ment som en morsomhed, men efter vores December stafet blev jeg bidt af at bygge "peberkagehuse"
Ved et tilfælde blev jeg opmærksom på en Blueprint Build opgave på The Sims Forum.
Jeg har det rigtig godt med at få sat nogle rammer jeg kan boltre mig indenfor, så det har været rigtig sjovt.
Det endte med dette hus: Gingerbread House
Der er meget der er genbrugt fra jule opgaven.... også min simmer der her har fået en Peberkagekone
Flere billeder: Her
Ved et tilfælde blev jeg opmærksom på en Blueprint Build opgave på The Sims Forum.
Jeg har det rigtig godt med at få sat nogle rammer jeg kan boltre mig indenfor, så det har været rigtig sjovt.
Det endte med dette hus: Gingerbread House
Der er meget der er genbrugt fra jule opgaven.... også min simmer der her har fået en Peberkagekone
Flere billeder: Her
Skylight Starter
Her følger også en Simmer med: Line Kruse
Billeder: Her
Skylight Starter
Her følger også en Simmer med: Line Kruse
Billeder: Her
Du er da rigtig ramt af en kreativ ånd Mona.. En god rumfordeling er ikke altid helt let at få skabt..
Du er da rigtig ramt af en kreativ ånd Mona.. En god rumfordeling er ikke altid helt let at få skabt..
Sidst rettet af Anbodil Lør 4 Jan 2020 - 14:23, rettet 1 gang
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Monas International construction agency
Det er den brune farve der minder mig lidt om et HonningkagehusAnbodil skrev:Det ser da rigtig godt ud..men er det farverne som gør man kalder det et Gingerbread hus???
Rumfordelingen er fastlagt i opgaven.
Begrænsninger i pakker og farver er fastlagt af mig
Rumfordelingen er fastlagt i opgaven.
Begrænsninger i pakker og farver er fastlagt af mig
Geografisk sted : Nordsjælland
Fint, at du forbliver i julestemningen lidt endnu.
Flot indretning af Gingerbread huset - smart med de skrå køkkenborde og julehyggen, som strømmer ud af billedet.
Det går desværre ofte tabt i billederne på galleriet. (Dem burde vi selv kunne skabe - og ikke være genereret af EA motoren).
Nogle gange synes jeg også, at disse højtider får alt for hurtigt ende.
Her i huset er det mig, som gerne vil have julepyntet inden første søndag i advent - og helst først pillet ned igen et par dage før nytår.
Det sker sjældent.
Og så er det da fint, at du er hoppet på den kreative byggevogn på det oprindelige Sims forum, MonaSolstraale.
Der følger jeg slet ikke med mere.
Så du (og andre) er på flere plan mine øjne og ører udadtil. Tak for det.
Flot indretning af Gingerbread huset - smart med de skrå køkkenborde og julehyggen, som strømmer ud af billedet.
Det går desværre ofte tabt i billederne på galleriet. (Dem burde vi selv kunne skabe - og ikke være genereret af EA motoren).
Nogle gange synes jeg også, at disse højtider får alt for hurtigt ende.
Her i huset er det mig, som gerne vil have julepyntet inden første søndag i advent - og helst først pillet ned igen et par dage før nytår.
Det sker sjældent.
Og så er det da fint, at du er hoppet på den kreative byggevogn på det oprindelige Sims forum, MonaSolstraale.
Der følger jeg slet ikke med mere.
Så du (og andre) er på flere plan mine øjne og ører udadtil. Tak for det.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Hvor finder du de opgaver Mona..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
@Anbodil. Jeg har fundet opgaven her: Blueprint-builds january
Det er rigtig sjovt hvis du også vil deltage
@VinceDjansen. Jeg har det sådan med det Amerikanske The Sims Forum, at jeg var rasende da de valgte at lukke og senere slette det Danske Forum og det fik jeg heldigvis også givet udtryk for. Heldigvis fordi jeg bagefter kunne lægge det bag mig uden indebrændte følelser.
Jeg oplevede samtidig at der var mange der var meget hjælpsomme og medfølende med den situation vi stod i og det var en stor trøst.
Jeg har hele tiden fulgt sims4 CreativeCorner, både før og efter det danske Forum blev lukket.
Det er her jeg har fundet opgaver, links til historier og Youtube film.
Takket være Google Translate har jeg kunne kommunikere med andre i Forummet. (Det er sikkert håbløst sprog, men det er altid blevet taget godt imod)
Jeg fortrækker stadig Forummer fremfor Facebook og Twitter... også selv om det er på Engelsk, men klog af skade, vil jeg aldrig mere lægge en historie eller et større projekt på et Officielt Sims Forum.
Det er rigtig sjovt hvis du også vil deltage
@VinceDjansen. Jeg har det sådan med det Amerikanske The Sims Forum, at jeg var rasende da de valgte at lukke og senere slette det Danske Forum og det fik jeg heldigvis også givet udtryk for. Heldigvis fordi jeg bagefter kunne lægge det bag mig uden indebrændte følelser.
Jeg oplevede samtidig at der var mange der var meget hjælpsomme og medfølende med den situation vi stod i og det var en stor trøst.
Jeg har hele tiden fulgt sims4 CreativeCorner, både før og efter det danske Forum blev lukket.
Det er her jeg har fundet opgaver, links til historier og Youtube film.
Takket være Google Translate har jeg kunne kommunikere med andre i Forummet. (Det er sikkert håbløst sprog, men det er altid blevet taget godt imod)
Jeg fortrækker stadig Forummer fremfor Facebook og Twitter... også selv om det er på Engelsk, men klog af skade, vil jeg aldrig mere lægge en historie eller et større projekt på et Officielt Sims Forum.
Sidst rettet af MonaSolstraale Søn 5 Jan 2020 - 14:41, rettet 1 gang
Jeg kan forøvrigt se, at det er samme bluprint Aljay har brugt både i januar 2019 og nu i 2020..
Jeg kan forøvrigt se, at det er samme bluprint Aljay har brugt både i januar 2019 og nu i 2020..
Du er da velkommen til at lægge det ind her
Jeg har tænkt at det er en byggetråd hvor jeg fortsat vil lægge mine huse ind her når/(HVIS) jeg får bygget flere.
Jeg har tænkt at det er en byggetråd hvor jeg fortsat vil lægge mine huse ind her når/(HVIS) jeg får bygget flere.
Er der virkelig ikke nogle regler for antal rum, type rum...... Synes nogle af deltagernes huse er ret store og ikke ligefrem starterhuse? Har du ændret rummene ved at flytte vægge i blueprintet? Der er godt nok meget spildplads der.
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Det er jo netop reglen at man skal følge en blueprint. Jeg har ikke flyttet nogle vægge.
Til det første hus brugte jeg AlJay's tomme skabelon som ligger på hendes Galleri.
Starter huset har jeg selv bygget efter blueprinten.
Du kan se reglerne og den aktuelle Blueprint her: Blueprint Builds
NB: De store hus stammer fra Oktober/novembers opgave (BB1)
Til det første hus brugte jeg AlJay's tomme skabelon som ligger på hendes Galleri.
Starter huset har jeg selv bygget efter blueprinten.
Du kan se reglerne og den aktuelle Blueprint her: Blueprint Builds
NB: De store hus stammer fra Oktober/novembers opgave (BB1)
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Så forsøgte jeg mig, men med strenge regler om at holde prisen på 18.000 kr. Det blev faktisk 17991 kr...
Grunden blev en lille 20x20 smukt beliggende i Windenburg til 1500kr. Jeg har svælget i de nye CC jeg hentede, da de bare er SÅ anvendelige til små huse.
Jeg synes selv det blev meget hæderligt til den pris og ikke så skrabet, som jeg ku ha frygtet. Selv en vaskesøjle blev der råd til..Jeg har ikke helt holdt mig til planen ang. verandaen, som blev lidt større og fik trapper et andet sted end på Blueprintet...men huset skal jo også passe til området...
Grunden blev en lille 20x20 smukt beliggende i Windenburg til 1500kr. Jeg har svælget i de nye CC jeg hentede, da de bare er SÅ anvendelige til små huse.
Jeg synes selv det blev meget hæderligt til den pris og ikke så skrabet, som jeg ku ha frygtet. Selv en vaskesøjle blev der råd til..Jeg har ikke helt holdt mig til planen ang. verandaen, som blev lidt større og fik trapper et andet sted end på Blueprintet...men huset skal jo også passe til området...
Tak NøddehavenNøddehaven skrev:Hvad i alverden har du brugt det lille 1x3 rum til ved soveværelset bag dobbeltdøren? Reelt kan man jo kun bruge 1 tern. Forøvrigt er det et fedt navn du har valgt til denne tråd
Rummet har jeg brugt til et "skab" med forhæng i soveværelset. Det er der kommoden står
Det er rigtig flot at du har kunne holde budgettet for et starterhus.
Selvfølgelig skal det passe til omgivelserne. Blueprintet er jo bare til inspiration.
Det er rigtig flot at du har kunne holde budgettet for et starterhus.
Selvfølgelig skal det passe til omgivelserne. Blueprintet er jo bare til inspiration.
Her er mine seneste projekter.
Jeg har deltaget i en såkaldt Casting Call og lavet nogle bi-figurer til en af de historier jeg følger.
Elijah Irvin er danser. Jeg syntes selv han er blevet virkelig lækker
Billeder
Victor Adams er skuespiller og en helt anden personlighedstype. Her fik jeg atter mulighed for at teste skuespilkarrieren.
Billeder
Jeg har deltaget i en såkaldt Casting Call og lavet nogle bi-figurer til en af de historier jeg følger.
Elijah Irvin er danser. Jeg syntes selv han er blevet virkelig lækker
Billeder
Victor Adams er skuespiller og en helt anden personlighedstype. Her fik jeg atter mulighed for at teste skuespilkarrieren.
Billeder
72.000. Det er ikke et starterhus. Det er en indretningsopgave.
Jeg havde lagt et link ind til billeder, men her er det lidt mere åbent : https://imgur.com/a/pI1tm09Anbodil skrev:Jamen så skulle vi da også ha lov til at se indretningen..altså vægge og trapper i huset...for med små huse kan det jo være noget udfordrende...
Jeg spekulere på om du nogle gange vælger at udfordre dig med møbler og ting som du normalt ville undgå??
Det prøver jeg ofte selv..og så opdager jeg stadig tæpper fx jeg ikke anede jeg havde.....helt skørt..
Jeg spekulere på om du nogle gange vælger at udfordre dig med møbler og ting som du normalt ville undgå??
Det prøver jeg ofte selv..og så opdager jeg stadig tæpper fx jeg ikke anede jeg havde.....helt skørt..
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum