Mods og CC
+2
Sighubert
Anbodil
6 deltagere
Side 4 af 4
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Mods og CC
Ja ja, så skal jeg i hvert tilfælde ikke personligt spekulere på, om JEG har mange mods
Jeg har to: MCCC og TOOL - begge desværre med garanti benyttet ALT for lidt.
Men her er da godt nok en gamer, som VIRKELIG har fyldt godt op med både CC og MODS.
Men smart, at der er styr på det hele.
Tak MonaSolstraale for et fint indlæg
Jeg har to: MCCC og TOOL - begge desværre med garanti benyttet ALT for lidt.
Men her er da godt nok en gamer, som VIRKELIG har fyldt godt op med både CC og MODS.
Men smart, at der er styr på det hele.
Tak MonaSolstraale for et fint indlæg
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Tusind tak for det altsammen. Har du set, om der skulle være kommet et mod, der forhindrer simmerne i at bage hvide lagkager hele tiden? Det er lidt af et problem ind imellem i mit spil, når jeg holder klub komsammen'er og fester.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg kan kunne finde dette mod. Det er fra 2016 så jeg ved ikke om det virker længere.
No cake Please
Jeg kan ikke finde nogen der har meldt fejlen siden 2020 på Answers HQ.
Jeg har selv fået en fejl med med planterne i spillet. Simmeren kan ikke længere fjerne ukrudt med den støvsuger de få adgang til når de får et vist niveau i have færdigheder, så hvis nogen har set den fejl omtalt vil jeg gerne have et tip.
En anden "fejl" er at mit no-mosaik mod ikke længere fungere hos spædbørn, tumlinger og børn. Jeg har mistænkt et mod for at lave den "fejl". Måske WW? Er det noget du er stødt på simsister?
No cake Please
Jeg kan ikke finde nogen der har meldt fejlen siden 2020 på Answers HQ.
Jeg har selv fået en fejl med med planterne i spillet. Simmeren kan ikke længere fjerne ukrudt med den støvsuger de få adgang til når de får et vist niveau i have færdigheder, så hvis nogen har set den fejl omtalt vil jeg gerne have et tip.
En anden "fejl" er at mit no-mosaik mod ikke længere fungere hos spædbørn, tumlinger og børn. Jeg har mistænkt et mod for at lave den "fejl". Måske WW? Er det noget du er stødt på simsister?
Tak fordi du gad. Jeg har selv været inde på EA Answers og fået den forklaring, at det skyldes hvis f.eks.klubber har som positiv aktivitet at lave mad - samt en bestemt valgt aktivitet der er knyttet til Eco Lifestyle, også noget med mad. Heldigvis kan man jo nemt fjerne det ved klub sammenkomsterne og med lidt snyd også ved at bruge postkassen fjerne det fra nabolags ativiteterne.
Nejda, mit no-mosaic fungerer perfekt, og jeg har som bekendt WW, så det kan ikke være den. Eller har vi forskellige no-mosaic mods måske? Mit hedder Resource.cfg og den og moxiemason_nomosaic_toddlerupdate_15012017 klarer det stadig fint her hos mig.
Nejda, mit no-mosaic fungerer perfekt, og jeg har som bekendt WW, så det kan ikke være den. Eller har vi forskellige no-mosaic mods måske? Mit hedder Resource.cfg og den og moxiemason_nomosaic_toddlerupdate_15012017 klarer det stadig fint her hos mig.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale synes godt om
Det må være et andet mod der driller. Det begyndte at drille efter at jeg har sorteret alle mods i mapper og ændrede nogle indstillinger i MCCC.
Jeg fandt et nyere mod der fixer overdreven kagebagning på en anden side. Det er opdateret den 24.1.2024. Man skal rulle lidt ned af rækken på denne side Sims4Me - noautonomousbakewhitecake
(Jeg ved godt at nabolagets handlingsplaner og klubber kan medfører kagebagning, men hvis man ikke har tilvalgt handlingsplaner og klubber så har jeg lagt linket ind her.)
Jeg fandt et nyere mod der fixer overdreven kagebagning på en anden side. Det er opdateret den 24.1.2024. Man skal rulle lidt ned af rækken på denne side Sims4Me - noautonomousbakewhitecake
(Jeg ved godt at nabolagets handlingsplaner og klubber kan medfører kagebagning, men hvis man ikke har tilvalgt handlingsplaner og klubber så har jeg lagt linket ind her.)
Tak ja, jeg henter det, hvis der skulle blive problemer fortsat. Det er mindst lige så irriterende som når de hele tiden tager telefonen frem. Der er bare ikke tid til den slags. For slet ikke at tale om min tålmodighed.
MizoreYukii's No Fade On Everything er blevet opdateret til alle pakker den 31. maj 2024
Her er endnu en meget tydelig Tutorial af Rosanne Txt om sikker downloading af Mods, hvordan man gemmer, bruger og opdatere Mods. Der er også lidt om fejlfinding og hvordan man behandler Mods ved opdateringer.
Selv om hun taler meget hurtig (sæt evt. tekst på) så er hun meget tydelig og viser fremgangsmåder til det hele. Jeg kan virkelig anbefale at man starter her, hvis man er usikker overfor at bruge Mods i sit spil.
Selv om hun taler meget hurtig (sæt evt. tekst på) så er hun meget tydelig og viser fremgangsmåder til det hele. Jeg kan virkelig anbefale at man starter her, hvis man er usikker overfor at bruge Mods i sit spil.
Hvis man fjerner mods der har lagt et nøgen krops lag på Simmerne, vil man opleve at de alle er iklædt en form for undertøj når de går i bad. (Jeg har desværre glemt at tage et billede som eksempel)
Jeg har rodet rundt i MCCC for at se om der var en metode til at fjerne disse lag og fandt frem til en (lidt besværlig) fremgangsmåde på Sims4Studio's hjemmeside til at finde og fjerne dem.
Nu har jeg fundet frem til at LittleMsSam deler et nyttigt Mod der kan klare det i en håndvending.
Moddet er opdateret og kan hentes på CurseForge: Reset Bathing Outfit (Eller find det på hendes egen hjemmeside HER)
Efter det er downloadet lægges det i spillets Mod mappe. Inde i spillet tastes koden reset_bathing_outfit all når din simmer går i bad og vupti er alle CC "badedragter" fjernet i hele spillet.
Efterfølgende fjernes det lille Mod bare igen og gemmes til en anden gang.
Jeg har rodet rundt i MCCC for at se om der var en metode til at fjerne disse lag og fandt frem til en (lidt besværlig) fremgangsmåde på Sims4Studio's hjemmeside til at finde og fjerne dem.
Nu har jeg fundet frem til at LittleMsSam deler et nyttigt Mod der kan klare det i en håndvending.
Moddet er opdateret og kan hentes på CurseForge: Reset Bathing Outfit (Eller find det på hendes egen hjemmeside HER)
Efter det er downloadet lægges det i spillets Mod mappe. Inde i spillet tastes koden reset_bathing_outfit all når din simmer går i bad og vupti er alle CC "badedragter" fjernet i hele spillet.
Efterfølgende fjernes det lille Mod bare igen og gemmes til en anden gang.
Jeg vælger at dele denne begynder guide her fordi jeg ikke kunne finde den da jeg skulle anbefale den til en anden spiller i dag.
Det beskriver tydeligt de mest grundlæggende indstillinger i MCCC.
I dag kan jeg ikke spille uden, men jeg har virkelig lavet mange dumheder med efterfølgende kaos i spillet indtil jeg fik styr på mine indstillinger.
Er dit spil begyndt at føles meget sløvt? Det kan skyldes effekten af SocialBunny der er en del af Highschool Years. Uanset om man bruger funktionen eller ej forsøger SocialBunny Appen hele tiden at kommunikere med dine simmere og det gør spillet langsomt. .
Turbordriver har lavet et mod der afhjælper dette. Det er min oplevelse at spillet bliver hurtigere.
FixBunnySimulationLag
Her er en artikel fra SnootySims der beskriver mere om problemet.
Social Bunny Simulation Lag bug
Turbordriver har lavet et mod der afhjælper dette. Det er min oplevelse at spillet bliver hurtigere.
FixBunnySimulationLag
Her er en artikel fra SnootySims der beskriver mere om problemet.
Social Bunny Simulation Lag bug
Sidst rettet af MonaSolstraale Tirs 19 Nov 2024 - 16:14, rettet 1 gang
Ja, det er godt lavet. Sjovt nok installerede jeg det lige før jeg kiggede herind. Som patreon får jeg jo nyhederne i min mail.
MonaSolstraale synes godt om
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Side 4 af 4
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum